Stormare 80 Del Skrevet 23. September 2007 (endret) Del Skrevet 23. September 2007 (endret) Jeg blir veldig forundret om ikke Kippe får gult kort, det hadde vært moro å spille på odds for et rødt kort også!Håper de ikke velger å "ofre" en spiller for å ta ut en av våre..... Jeg burde spilt på det røde kortet.... Fantastisk deilig dette! Hvis vi tar de på onsdag også, er de kanskje sinte nok til å ta Brann på neste søndag Endret 23. September 2007 av Stormare Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 Riise er i hvertfall i faresonen dersom han har kalt dommeren for noe grovt, men spørs om NøFF reagerer raskt nok til å utestenge han til onsdagen. Sist uke hadde disiplinærkomiteen møte tirsdag ettermiddag. Har de møte til tirsdag også, burde de klare å avgjøre hvor lang karantene de to får før semifinalen. Syns det gikk frem av tv-bildene at Riise først fikk gult, så direkte rødt, så det er jo et visst håp om at han må stå over semifinalen. Men det tragiske er at de i hvert fall må stå over mot Brann neste helg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tommy_Bob 0 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 fikk riise to gule, eller fikk han direkte rødt??? Han fikk vel først gult for å skyte bort ballen, så gult for noe han sier. I følge sportsekstra fikk han gult for å sparke bort ballen og så direkte rødt for det han sa til dommeren. Sorry, da husker jeg feil... Må vært ganske drøyt det han sa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 Ja, de er stygge i både spill og kjeft der borte... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 Svarte, svarte faen!!!! Hei Bohinen IA er noe dritt å ha på banen på død ball, du har sparken! Bra jobba av gutta i første ommgang vi tar dem i 2`ndre:::::::: Få han skutt med en gang, gutta banker jo bare LSK 3-1, etter to dødballmål og et forsvar som har en god del andre kvaliteter enn massiv kriging. Kanskje du skal roe ned hetsingen av Bohinen og heller komme deg på kamp? Når du har fortalt meg: Hvor mye penger vi fikk av Start Hvor mye sparer vi i utgifter Hva JJ ønsket HVA IA selv ønsket Hvordan den medisinske situasjonen til IA er/var så er kanskje saken verdt å diskutere. Frem til du selv er klar over de aspektene burde du kanskje holde kjeft og respektere at folk faktisk jobber for Stabæk istedetfor å sitte hjemme og sutre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 23. September 2007 (endret) Del Skrevet 23. September 2007 (endret) Hehe, delte buss inn til byen med 12-13 drita LSK supportere som skulle "banke dritten ut av meg", men når jeg gikk forbi de for å gå av bussen skjedde det ikke stort. De hadde hvertfall mer kontroll enn laget de heier på. Uansett! Fantastisk kamp i dag. Herlig stemning og utrolig digg seier. Nå skal svina gruses på onsdag! Og jævlig stort av Alan, som kommer bort og hyller oss og kysser klubbemblemet etter kampen. Endret 23. September 2007 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 Hva skjer med BDTV i det siste? Ikke noe innslag fra seieren mot Odd og foreløpig ikke noe action etter seier mot fula. Jeg vil ha intervjuer og dampende, homoerotiske scener fra garderoben! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 Svarte, svarte faen!!!! Hei Bohinen IA er noe dritt å ha på banen på død ball, du har sparken! Bra jobba av gutta i første ommgang vi tar dem i 2`ndre:::::::: Få han skutt med en gang, gutta banker jo bare LSK 3-1, etter to dødballmål og et forsvar som har en god del andre kvaliteter enn massiv kriging. Kanskje du skal roe ned hetsingen av Bohinen og heller komme deg på kamp? Når du har fortalt meg: Hvor mye penger vi fikk av Start Hvor mye sparer vi i utgifter Hva JJ ønsket HVA IA selv ønsket Hvordan den medisinske situasjonen til IA er/var så er kanskje saken verdt å diskutere. Frem til du selv er klar over de aspektene burde du kanskje holde kjeft og respektere at folk faktisk jobber for Stabæk istedetfor å sitte hjemme og sutre? Kanskje på tide å roe ned hetsinga di?????? Vi var ikke så forbanna mye bedre en Lsk før utvisningene......... Har vi brukt for en hode spiller? JAAAAAAAAAAAAA Men fy f.. vi fortjente å vinne idag:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 Hva skjer med BDTV i det siste? Ikke noe innslag fra seieren mot Odd og foreløpig ikke noe action etter seier mot fula. Jeg vil ha intervjuer og dampende, homoerotiske scener fra garderoben! Så ut som at Markus kom med kameraet og filmet oss 5 min før slutt. regner med at det skal brukes på BDTV Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 Hva skjer med BDTV i det siste? Ikke noe innslag fra seieren mot Odd og foreløpig ikke noe action etter seier mot fula. Jeg vil ha intervjuer og dampende, homoerotiske scener fra garderoben! Så ut som at Markus kom med kameraet og filmet oss 5 min før slutt. regner med at det skal brukes på BDTV jepp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 Hei Bohinen IA er noe dritt å ha på banen på død ball, du har sparken! Bra jobba av gutta i første ommgang vi tar dem i 2`ndre:::::::: Få han skutt med en gang, gutta banker jo bare LSK 3-1, etter to dødballmål og et forsvar som har en god del andre kvaliteter enn massiv kriging. Kanskje du skal roe ned hetsingen av Bohinen og heller komme deg på kamp? Når du har fortalt meg: Hvor mye penger vi fikk av Start Hvor mye sparer vi i utgifter Hva JJ ønsket HVA IA selv ønsket Hvordan den medisinske situasjonen til IA er/var så er kanskje saken verdt å diskutere. Frem til du selv er klar over de aspektene burde du kanskje holde kjeft og respektere at folk faktisk jobber for Stabæk istedetfor å sitte hjemme og sutre? Kanskje på tide å roe ned hetsinga di?????? Vi var ikke så forbanna mye bedre en Lsk før utvisningene......... Har vi brukt for en hode spiller? JAAAAAAAAAAAAA Men fy f.. vi fortjente å vinne idag:) 100% enig med Anders her. Tror denne saken i bunn og grunn hadde to mulige utfall: 1. IA blir hos ut sesongen og får ikke matching på toppnivå fordi JJ, hvis filosofi bygger på få forandringer i 1. 11'ern, fortsetter å kjøre Mike og Pontus som fast stopperpar. (evt. JIH Morten Pontus Tom) Dermed når IA heller aldri tilbake til fjorårsformen. Stemninga blir dårlig, ingen er fornøyde for IAs ambisjoner er høyere enn 2.div/benk, andre klubber (f.eks Brann, igjen, med et rykende ferskt seriegull i lomma) viser interesse og han forlater klubben. For godt. 2. IA blir leid ut og blir dyrket som soleklart førstevalg på sørlandet. Stabæk sparer penger og IA er takknemlig for Stabæks profesjonelle håndtering av saken og forståelse for hans ønsker, som foruten sportslige også er både familiære og sosiale. Han spiller seg i bedre form enn noensinne og er topp motivert for å komme hjem til Royal League og sølvmedalje hos klubben han elsker. Som behandlet han godt, rettferdig og var villig til å løse situasjonen best mulig for begge parter. Fantastisk kamp i dag!.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 Når du har fortalt meg: Hvor mye penger vi fikk av Start Hvor mye sparer vi i utgifter Hva JJ ønsket HVA IA selv ønsket Hvordan den medisinske situasjonen til IA er/var så er kanskje saken verdt å diskutere. Frem til du selv er klar over de aspektene burde du kanskje holde kjeft og respektere at folk faktisk jobber for Stabæk istedetfor å sitte hjemme og sutre? Kanskje på tide å roe ned hetsinga di?????? Vi var ikke så forbanna mye bedre en Lsk før utvisningene......... Har vi brukt for en hode spiller? JAAAAAAAAAAAAA Men fy f.. vi fortjente å vinne idag:) IA var tippeligaens beste stopper i fjor. Tippeligaens til enhvert tid beste stopper er pr. def god nok for ethvert lag i Tippeligaen. Det var ikke IA da han var i Stabæk. Men du svarte ikke på spørsmålene mine? Siden du uttaler deg så skråsikkert om Bohinens innsats regner jeg med at du kjenner saken godt nok til å kunne opplyse meg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 Noen som vet hvordan det er med videoreferat fra kampen? Pleier å se det på FXT etter hver kamp, men finner ingenting nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 Hehe, delte buss inn til byen med 12-13 drita LSK supportere som skulle "banke dritten ut av meg", men når jeg gikk forbi de for å gå av bussen skjedde det ikke stort. De hadde hvertfall mer kontroll enn laget de heier på. Uansett! Fantastisk kamp i dag. Herlig stemning og utrolig digg seier. Nå skal svina gruses på onsdag! Og jævlig stort av Alan, som kommer bort og hyller oss og kysser klubbemblemet etter kampen. Hehe.. Var dette lillestrøms pene gutter eller? gikk på bussen motsatt retning da de kom, idioter ass.. Tror ikke helt de skjønner at man ikke nødvendigvis blir tøff og farlig av å gå med burberry Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 Hehe, mye bitterhet å spore på pip-pipene sitt forum. Utrolig hvor mange som sitter rundt omkring i Norge og motarbeider LSK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 For en deilig deilig kamp. Så godt det var å slå laget fra det unødvendige flytogstoppet. Klarer ikke å stoppe å glise. En godt gjennomført kamp, men en litt for svak første omgang. Alan spilte kanskje sin beste kamp i år og det sier ikke lite. Ellers er jeg veldig glad for at laget presset på etter at lillestrøm ble 9 slik at de resterende 9 ble ekstra slitne. Er vi heldige vil de ikke klare å komme seg 100% til cupkampen. 1/3 hatkamper denne uken er ferdig. Så langt full pot til Stabæk! La oss fortsette med det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 7 minutters sammendrag her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 Så godt det var å slå laget fra det unødvendige flytogstoppet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 Ojojoj dette var deilig. Men vi bør vel ikke se oss helt blinde på denne seieren? Vi slet tross alt litt før utvisningene. Men det er deilig å se at gutta trøkker til mot neandertalerne.. Nedtur å komme tilbake på Nadderud etter å ha vært i Skien med tak over og bra akustikk. Men trøkket var vel greit likevel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 251 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 Jeg synes vi var gode på synginga i går. Det var temmelig stappa på feltet. Med tak over eier vi de aller fleste sett i forhold til antall! Men jeg klarer ikke slutte å ergre meg over de liksom-casualsene som hang rundt på Blaa før og etter kampen. Har de ikke lekser eller noe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 Ojojoj dette var deilig. Men vi bør vel ikke se oss helt blinde på denne seieren? Vi slet tross alt litt før utvisningene. Men det er deilig å se at gutta trøkker til mot neandertalerne.. Nedtur å komme tilbake på Nadderud etter å ha vært i Skien med tak over og bra akustikk. Men trøkket var vel greit likevel? Enig, det var jevnt og kunne bikket begge veier før utvisningene. Men da LSK mistet kapteinen sin tok vi helt over spillet. (Med unntak av en litt stor sjangse for Occean) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 7 minutters sammendrag her. Takker elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 24. September 2007 (endret) Del Skrevet 24. September 2007 (endret) Synes det var en bra kveld på Nadderud igår. Bra synging også, selv om ikke alle hang med like bra til tider. (så til og med kampen i reprise på tv2 sport når jeg kom hjem 23.30.. ) Morsomt også å dra fram de gamle som "jeg vil ha en blå sesong" og "de spiller så flott, de spiller i blått" LSK er ett forbanna møkkalag, måtte vi knuse finaledrømmen deres på eget gress til onsdag! Dessverre får jeg ikke dratt pga jobb/avstand. Utrolig bittert! Endret 24. September 2007 av Blaapaatur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 Når du har fortalt meg: Hvor mye penger vi fikk av Start Hvor mye sparer vi i utgifter Hva JJ ønsket HVA IA selv ønsket Hvordan den medisinske situasjonen til IA er/var så er kanskje saken verdt å diskutere. Frem til du selv er klar over de aspektene burde du kanskje holde kjeft og respektere at folk faktisk jobber for Stabæk istedetfor å sitte hjemme og sutre? Kanskje på tide å roe ned hetsinga di?????? Vi var ikke så forbanna mye bedre en Lsk før utvisningene......... Har vi brukt for en hode spiller? JAAAAAAAAAAAAA Men fy f.. vi fortjente å vinne idag:) IA var tippeligaens beste stopper i fjor. Tippeligaens til enhvert tid beste stopper er pr. def god nok for ethvert lag i Tippeligaen. Det var ikke IA da han var i Stabæk. Men du svarte ikke på spørsmålene mine? Siden du uttaler deg så skråsikkert om Bohinens innsats regner jeg med at du kjenner saken godt nok til å kunne opplyse meg? Hvilket poeng er det å svare på de spørsmålene? Hvilken spiller vi ikke være med å kjempe i toppen? Poenget er at IA storspiller i Start og vi mangler akkurat en slik spiller! Bohinen er vel sportsdiriktør så han står vel for det han har gjordt, og så lenge ingen gir en vettug forklring på hvorfor Ia ikke spiller hos oss så blir det spekulasjoner! Hvorfor trekke inn økonomi? Stabæk signa da IA for 4 nye år i sommer! Han hadde gått inn på alle Tl lag i fjor men en er ikke i den formen når han var i Stabæk sier du. Har du fulgt med på tv i det siste, han får stor skryt av alle disse ekspetrtene på Tv 2 og han har vel spilt samtlige minutter siden han kom inn som innbytter etter 30 minutter i første kamp etter Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 Hvilket poeng er det å svare på de spørsmålene? Hvilken spiller vi ikke være med å kjempe i toppen?Poenget er at IA storspiller i Start og vi mangler akkurat en slik spiller! Bohinen er vel sportsdiriktør så han står vel for det han har gjordt, og så lenge ingen gir en vettug forklring på hvorfor Ia ikke spiller hos oss så blir det spekulasjoner! Hvorfor trekke inn økonomi? Stabæk signa da IA for 4 nye år i sommer! Han hadde gått inn på alle Tl lag i fjor men en er ikke i den formen når han var i Stabæk sier du. Har du fulgt med på tv i det siste, han får stor skryt av alle disse ekspetrtene på Tv 2 og han har vel spilt samtlige minutter siden han kom inn som innbytter etter 30 minutter i første kamp etter Stabæk! Tydelig at du har tungt for det, men jeg prøver likevel. For det første er det et poeng å svare på de spørsmålene fordi at man må vite hva en avtale innebærer for å kunne bedømme om den er god eller ikke. Et flåsete eksempel: Hvis Start hadde betalt 10 mill for å låne IA de siste kampene, hadde det da fortsatt vært en dårlig deal? Husk rekkefølgen: 1) tenke, 2) skrive. IA vil sikkert kjempe i toppen, men som de fleste (tydeligvis ikke du da) fikk med seg spilte ikke IA da han gikk på lån. Han var reserve. IA sa da at han hadde lyst til å spille fotball og ikke sitte på benken. Nå har du sikkert en teori om at Jönsson egentlig ville bruke IA, men at Bohinen truet han til å la være, men jeg tror de fleste andre av oss tror på både IA, Jönsson og Bohinen her. Det er IKKE sportsdirektøren sin oppgave å forklare hvorfor en spiller ikke spiller. Det er treneren som tar ut laget, kan du få det inn i hodet ditt snart??? Hvorfor trekke inn økonomi? Kødder du? Kan røpe at penger fortsatt har en verdi selv om IA skrev en kontrakt ifjor. Smått utrolig å komme til at økonomi ikke har betydning for en klubb fordi en spiller har lang kontrakt! Det er jo helt topp at IA har gjort det bra i Start, da får vi bruk for han når han kommer tilbake. Det viser at utlånet var smart. At han har spilt mye for Start skjønner du hvis du ser på tabellen. Stabæk ligger litt foran Start, så da skjønner du sikkert at det er lettere å spille seg inn på laget der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 Enig med Blaa her, var IA som ville spille mere, og på det tidspunktet han sa det, om jeg ikke husker feil, så storspilte MMS og Pontus. Så å låne ut IA resten av sesongen ser jeg ikke som en dum ide, han får jo matching og slipper å sitte på benken. Uansett, la oss legge diskusjonen død og heller prate om kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 IA har en egen tråd, Janne har en egen tråd, Bohinen har en egen tråd... Men når dette gjelder dem alle tre og kanskje også frimurerne så er det vanskelig å vite hvor(om) man skal ta denne diskusjonen... Jeg foreslår herved at det opprettes en konspirasjonstråd! Her kan vi diskutere det ovennevntes hemmelighetskremmeri rundt den meget mystiske forsvinningen til IA, Åge Hareides boikott av stabækspillere, om den Islandske landslagstrener er med på denne og hvilken rolle den myrdede russiske agenten Litvinenko hadde i saken... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 Jeg foreslår herved at det opprettes en konspirasjonstråd! Her kan vi diskutere det ovennevntes hemmelighetskremmeri rundt den meget mystiske forsvinningen til IA, Åge Hareides boikott av stabækspillere, om den Islandske landslagstrener er med på denne og hvilken rolle den myrdede russiske agenten Litvinenko hadde i saken... Støttes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 Jeg foreslår herved at det opprettes en konspirasjonstråd! Her kan vi diskutere det ovennevntes hemmelighetskremmeri rundt den meget mystiske forsvinningen til IA, Åge Hareides boikott av stabækspillere, om den Islandske landslagstrener er med på denne og hvilken rolle den myrdede russiske agenten Litvinenko hadde i saken... Støttes! IA er muligens ute resten av sesongen med brudd i ansiktet. Så da er det vel uansett ikke så mye å mase om Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 IA er muligens ute resten av sesongen med brudd i ansiktet. Så da er det vel uansett ikke så mye å mase om Huh??????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå