Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Litt tidlig, men snakk om å kaste kampestein i glasshus?!?

http://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=9809

Vel, det er nok laget med en god posjon sjøøølironi.

Klipp og lim:

LYN - STABÆK VESTKANTOPPGJØRET

Lyn møter Stabæk i vestkantoppgjør. Feiden har lenge rullet blant vestkantbarna, og skal nå avgjøres på Ullevaal.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er redd for kampen mot Lyn. Etter to LSK-kamper med (forhåpentligvis) full tenning og innsats fra gutta våre blir det en nedtur å skulle spille mot pinglene fra Oslo vest. Vi er vant til at Lyn er en "walk in the park" selv om vi har gitt dem både 1 og 2 måls ledelse for å få opp spenningen, men etter to fysisk og mentalt tøffe LSK-kamper...

Skulle vi mot formodning klare å vinne alle de tre neste kampene skal jeg begynne å tenke på gull igjen :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er redd for kampen mot Lyn. Etter to LSK-kamper med (forhåpentligvis) full tenning og innsats fra gutta våre blir det en nedtur å skulle spille mot pinglene fra Oslo vest. Vi er vant til at Lyn er en "walk in the park" selv om vi har gitt dem både 1 og 2 måls ledelse for å få opp spenningen, men etter to fysisk og mentalt tøffe LSK-kamper...

Skulle vi mot formodning klare å vinne alle de tre neste kampene skal jeg begynne å tenke på gull igjen :rolleyes:

Om BRann samtidig vinner sine 3, så er vi jo faktisk enda lenger unna. Er avhengig av at Brann ryker på en smell. Men tror det ikke, er faktisk mer redd for en Stabæk smell....ny femteplass?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om BRann samtidig vinner sine 3, så er vi jo faktisk enda lenger unna. Er avhengig av at Brann ryker på en smell. Men tror det ikke, er faktisk mer redd for en Stabæk smell....ny femteplass?

Det er jo kun 2 seriekamper her, og vinner Brann sine så betyr det samtidig at LSK er 6 poeng bak oss(forutsetninger som ovenfor), og vi har seks opp til Brann med kun 12 poeng igjen å kjempe om. Nå er ikke jeg hellig overbevist om at Brann vinner de to neste kampene, de kan fort ha blitt litt høye på pæra etter seieren over FFK og spillselskapets SerieVinnerUtbetaling.

LSK-kampene blir tøffe, og jeg er redd vi må se oss fornøyde om vi vinner en av dem. Lyn står snart med ryggen mot nedrykks-streken og kommer til å kjempe desperat for å overleve.

Endret av Bjornh
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Stabæk har funnet flyten igjen etter Odd kampen. Det er 7 poeng ned til 5te plass, så tror vi ihvertfall blir blandt de 4 beste og får UEFA-kvalifisering og Royal League :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Stabæk har funnet flyten igjen etter Odd kampen. Det er 7 poeng ned til 5te plass, så tror vi ihvertfall blir blandt de 4 beste og får UEFA-kvalifisering og Royal League :)

Jeg er ganske redd for at Viking kan overraske alle! De er gode når alt stemmer, og når det ikke stemmer slenger de inn Ødegaard og faen meg 1-2 til som avgjører kampene for dem! Jeg har sagt det før tror det er de som er vår argeste konkurent i kampen om sølv!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er redd for skader, suspansjoner og ren utmattelse, for ikke å nevne frustrasjon, etter to viktige kamper mot grovkirurgene fra lillestrøm. Enten vi vinner disse eller ikke kan jeg lett se for meg en U(inspirert) mot lyn.

Endret av enda en jævla islending
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er redd for skader, suspansjoner og ren utmattelse, for ikke å nevne frustrasjon, etter to viktige kamper mot grovkirurgene fra lillestrøm. Enten vi vinner disse eller ikke kan jeg lett se for meg en U(inspirert) mot lyn.

Et godt kompromiss gjør alle missfornøyde. Verken vi eller Lyn kan kan være fornøyde med U, her er det 3 poeng som teller for å henge med i henholdsvis topp og TL

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror puslelaget fra feil side av Lysakerelven kommer til kort så det synger. Tipper vi kjører over dem med 4/5-0 og total dominans på tribunen. Hvem vet, kanskje vi kan sørge for at liiiiiin virkelig havner dypt ned i gjørma? Hadde i såfall vært ufattelig deilig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror puslelaget fra feil side av Lysakerelven kommer til kort så det synger. Tipper vi kjører over dem med 4/5-0 og total dominans på tribunen. Hvem vet, kanskje vi kan sørge for at liiiiiin virkelig havner dypt ned i gjørma? Hadde i såfall vært ufattelig deilig!

For en deilig drøm! Tenk om de hadde rykket ned... noe så deilig...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det deiligste hadde faktisk vært om Tom nok en gang ble felt inne i 16 meteren av en overtent Lyn spiller og vi kunne avgjort på en straffe...

Lyn har solgt halve sentrallinjen sin og tatt 4 poeng av 21 mulige etter sommeren. Hvilket skulle tilsi 7-8 poeng totalt i høst hvis de fortsetter slik de har startet. Det vil si at de ender opp med 28-29 poeng når regnskapet gjøres opp...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tap mot Lyn vil være en kjempenedtur. Ser på Lyn som det svakeste laget i TL for tida, kanskje sammen med Sandefjord. Ser på kantspillerne deres som den klart største trusselen. Hoff har løftet seg etter en elendig vår, og Knudzon har vel vært bra hele sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner jo med at når de sier at man ikke skal slå jyplinger så snakker de om seg selv. Stabæk tilhører eliten i norsk fotball, Lyn er kun ett stoppested for Nigerianere på vei til større ligaer og kriminelle ledere og managere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner jo med at når de sier at man ikke skal slå jyplinger så snakker de om seg selv. Stabæk tilhører eliten i norsk fotball, Lyn er kun ett stoppested for Nigerianere på vei til større ligaer og kriminelle ledere og managere.

Skulle til å anklage deg for å være totalt historieløs, men som som du skriver (et/ett) er det vel liten sjanse for at vi snakker om altfor mange år i protokollen. Hadde du tross alder hatt en liten idé om norsk fotballhistorie hadde vel du også innsett at vi i denne sammenheng er som jyplinger å regne. Ikke at det er noe galt i det, men slik er det nå bare.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle til å anklage deg for å være totalt historieløs, men som som du skriver (et/ett) er det vel liten sjanse for at vi snakker om altfor mange år i protokollen. Hadde du tross alder hatt en liten idé om norsk fotballhistorie hadde vel du også innsett at vi i denne sammenheng er som jyplinger å regne. Ikke at det er noe galt i det, men slik er det nå bare.

Beklager, jeg fikk visst ikke fram at dette var ett forsøk på å være morsom. :( Er fullstendig klar over historien til de to klubbene og at det er vi som er jyplingene og videre er jeg langt ifra "fersk" eller ung.

Mitt innlegg var sarkastisk ment med en liten henspeiling til det vi all vet, nemmelig at tippeliga/1 nivå sin historien egentlig begynner rundt midten av 90-tallet. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, jeg fikk visst ikke fram at dette var ett forsøk på å være morsom. :( Er fullstendig klar over historien til de to klubbene og at det er vi som er jyplingene og videre er jeg langt ifra "fersk" eller ung.

Mitt innlegg var sarkastisk ment med en liten henspeiling til det vi all vet, nemmelig at tippeliga/1 nivå sin historien egentlig begynner rundt midten av 90-tallet. ;)

Funka ikke. Og du sliter fortsatt med forskjellen mellom et og ett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Perfekt tidspukt å møte Smart Clubs bedriftslag på. Jeg tror deres serdeles urutinerte forsvar skal slite veldig med å stoppe Alan, Somen, Veigar, Nanny som alle ser ut til å ha funnet godformen igjen. Offensivt er Lyn så blekt at jeg sitter her og smiler mens jeg skriver. Gleder meg til denne kampen, er alltid like morsomt å se Ullevål fylt opp med en stolrad meget engasjerte lyn patrioter :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Optimisme på Bastionen-forumet;

Kan faktisk ikke skjønne hvordan vi skal ha noe i nærheten av sjangs mot stabæk! Da stiller vi med TL's MINST kreative midtbane, som egentlig kun er kapable til å vinne hodedueller, mot seriens mest spillende lag. I tillegg møter vi Nannskog, med gudsbenådete avsluttninger med spillere som lasse som bare rygger, og generelt lite rutine.. Alanzinho, Pall-Gunnarson, Nannaskog, Tchoi...Vi kommer til å bli voldtatt noe så inni hampefjona, eneste vi har hatt å stille opp med mot ekle Stabæk tidligere er enkeltprestasjoner fra Edu. Ikke pessimist, -realist. lykke til.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan faktisk ikke skjønne hvordan vi skal ha noe i nærheten av sjangs mot stabæk! Da stiller vi med TL's MINST kreative midtbane, som egentlig kun er kapable til å vinne hodedueller, mot seriens mest spillende lag. I tillegg møter vi Nannskog, med gudsbenådete avsluttninger med spillere som lasse som bare rygger, og generelt lite rutine.. Alanzinho, Pall-Gunnarson, Nannaskog, Tchoi...Vi kommer til å bli voldtatt noe så inni hampefjona, eneste vi har hatt å stille opp med mot ekle Stabæk tidligere er enkeltprestasjoner fra Edu. Ikke pessimist, -realist. lykke til.

hehe, bra sagt av Lyn folka. de har solgt alle sine beste spillere, stiller jo snart med et rent NTG lag

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Diggeste, jeg håper utfallet av kampen blir 3 nye poeng!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryktene sier at Brynstad har stengt pengebingen, så nå skal vel alt av verdi selges før han trekker seg ut :lol:

Eneste som kan hindre tre poeng her er skader/karantener/utmattelse etter kampen på onsdag. Vi er i dytten, og skal knuse et Liin-lag uten kvalitet og rutine.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Lyn - Stabæk
  • Opprett ny...