Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ryktene sier at Brynstad har stengt pengebingen, så nå skal vel alt av verdi selges før han trekker seg ut :lol:

Eneste som kan hindre tre poeng her er skader/karantener/utmattelse etter kampen på onsdag. Vi er i dytten, og skal knuse et Liin-lag uten kvalitet og rutine.

Nå som vif ser ut til å greie seg i TL hadde det vært så ufattelig deilig å sende Lyn enda lengere ned på tabellen, og ned i adeccco!! ler av lyn..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange med mot LSK, men det er vanskelig å synge ut kanarifansen. Mot Lin håper jeg at så mange som mulig kommer og at vi får Stabæk gutta til å føle seg på hjemmebane og banke pappaguttene fra slummen! :)

Alle mann til Ullevaal!

Endret av mr.pernillo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Optimisme på Bastionen-forumet;
Kan faktisk ikke skjønne hvordan vi skal ha noe i nærheten av sjangs mot stabæk! Da stiller vi med TL's MINST kreative midtbane, som egentlig kun er kapable til å vinne hodedueller, mot seriens mest spillende lag. I tillegg møter vi Nannskog, med gudsbenådete avsluttninger med spillere som lasse som bare rygger, og generelt lite rutine.. Alanzinho, Pall-Gunnarson, Nannaskog, Tchoi...Vi kommer til å bli voldtatt noe så inni hampefjona, eneste vi har hatt å stille opp med mot ekle Stabæk tidligere er enkeltprestasjoner fra Edu. Ikke pessimist, -realist. lykke til.

Håper bare ikke våre spillere leser dette. Lett å undervurdere Lyn, særlig når man er utladet psykisk og fysisk etter to tøffe og særdeles viktige LSK-kamper. Jeg bryr meg mindre om hvordan LSK-Brann kampen går bare vi vinner denne kampen (men Viking må gjerne avgi noen poeng). Skulle vi klare å knekke Lyn håper jeg gutta kjører på noe djevelsk for å forbedre målforskjellen vår!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vi klare å knekke Lyn håper jeg gutta kjører på noe djevelsk for å forbedre målforskjellen vår!

Ikke tvil om at vi trenger det, da det er tvilsomt om Lyn vinner 6-0 i påfølgende kamp. Men dersom vi påfører Lyn et ydmykende tap, samtidig som vi ikke lar Alan utfordre de karantene-utsatte, kan vi kanskje for en gangs skyld gi oss selv en fordel, mtp et revansjesugent Lyn-lag mot Brann påfølgend kamp på Stadion

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke Lyn slår oss begynner jo faktisk nedrykksspøkelse å puste Lyn i ryggen. Nok et tap mot oss og poeng til deres motstandere bør de gå skjerpet og desperate inn mot Brann kampen.

Med det sagt tror jeg ikke dette blir enkelt. Lyn spillerne er uthvilt og sultene på å vise seg fram. Vi er et bedre lag, men vi trenger fortsatt at Stabæk spiller som de gjorde mot Odd og i første kamp mot Lillestrøm for å slå Lyn. Da kan det bli reprise av 1-4 seieren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var inne å kikket på billettprisene, fy faen, det er ikke rart de ikke fyller opp Ullevål,

Lyn hadde ikke fylt opp Ullevål selv med at alle bilettene var gratis. De må tjene mest mulig av de trofaste som kommer;)

Endret av MortenK
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var inne å kikket på billettprisene, fy faen, det er ikke rart de ikke fyller opp Ullevål,

Lyn hadde ikke fylt opp Ullevål selv med at alle bilettene var gratis. De må tjene mest mulig av de trofaste som kommer;)

Fordelen er ihvertfall at det aldri er kø på dassen, eller i pølsekiosken :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg hørte at alt pengene fra pølsesalget går til enga en stund for lenge siden.. Haha sikkert vål'enga pølser, akkurat som vål'enga brødet, kaffen og vannet

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, nå har jo vi egen bortetribune, så mangel på kø der har vel mer med vårt fremmøte enn Lyns.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En annen grunn til dette er vel at Lyn ble kjent for å fryse ned pølser de ikke fikk solgt, for så å varme de opp neste match.. :blink:

Håper på like bra oppmøte på ullevaal som mot LSK.. Serien er det eneste som gjelder nå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 tap på de siste 7 seriekampene sier vel sitt. Espen Hoff blir viktig i denne sammenheng, da han er en aldri så liten formspiller. Lyn er på full fart nedover, og har kanskje ikke tatt nedrykkssttreken innover seg ennå. Dette kan være til vår fordel, nemlig at de farer i ingenmanssland(hvis det kan sies å finnes i Tippeligaen).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 tap på de siste 7 seriekampene sier vel sitt.

Det er vel derfor jeg er så nervøs før kampen. Har en følelse av at mange lag har en tendens til å snu en nedadstigende form(tabell)kurve mot nettopp oss.

Men etter sommerens salg på Ullevål, burde det ikke være noen stor tvil om hvem som er det beste laget, så får vi bare håpe at praksis stemmer med teori. På en stor fin (?) matte, burde det i hvertfall ligge an til storspill og mange mål (om kreftene holder da...)

Håper 3p på Ullevål setter nok press på Brann til at de taper mot fugla. Fælt å si det, men: Heia LSK

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Lyn - Stabæk
  • Opprett ny...