Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er redd for at vi taper denne kampen! Men samtidig har Lyn spilt veldig dårlig den siste tiden så vi skal på en normal dag slå dem! Men det store skrekken for oss er at spillerne undervurdere dem eller er slitne(Noe som ville vært helt forstålig)!

Hjertet sier knusing av Lyn med store sifre(F.eks 4-0), men hode sier jevn tøff match med 2-1 tap! Satser virkelig på at hjertet tar riktig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det være mulig å kjøpe bill til VG Nedre Ullevål imorgen? Har ikke mulighet til å kjøpe idag.

Kom tidlig, tidlig tidlig.. Liiin pleier å være dårlige på organiseringen av billettkjøp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hellu alle sammen.

Har klart et genuint kunststykke å få med min mor på kamp i kveld.

I og forseg ikke så fantastisk synes du, men her kommer saken.

Hun er på besøk i 3 dager, bor i Alta , er 62 år OG HAR ALDRI VÆRT PÅ EN FOTBALLKAMP.

Et spørsmål: Hvor er det best å sitte for oss, hun kan ikke stå hele tiden, men samtidig ønsker jeg at hun oplever det å være på fortballkamp hos oss som noe meget positivt.

Skal sørge for at hun har Stabækskjerf og positiv attitude :lol:

Når bør vi være der, har ikke biletter.

PS. HAr også fått med mine 2 døtre for første gang også.

Nå må Stabæk vinne!!!!!!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hellu alle sammen.

Har klart et genuint kunststykke å få med min mor på kamp i kveld.

I og forseg ikke så fantastisk synes du, men her kommer saken.

Hun er på besøk i 3 dager, bor i Alta , er 62 år OG HAR ALDRI VÆRT PÅ EN FOTBALLKAMP.

Et spørsmål: Hvor er det best å sitte for oss, hun kan ikke stå hele tiden, men samtidig ønsker jeg at hun oplever det å være på fortballkamp hos oss som noe meget positivt.

Skal sørge for at hun har Stabækskjerf og positiv attitude :lol:

Når bør vi være der, har ikke biletter.

PS. HAr også fått med mine 2 døtre for første gang også.

Nå må Stabæk vinne!!!!!!!!!!!

Fantastisk! Rekruttering i alle aldersgrupper. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drevet litt feltarbeid bak fiendens linjer (fclyn.no), og deres versjon av Blue Dream TV har en sak på dagens kamp, med tittel/ingress "Før møtet med jyplingene fra Bærum Øst". Makan til steinkasting i glasshus har jeg aldri hørt om!

Jaja, heia Liiin! Weeeeeeee!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt over en halvtime spilt, med feilpasninger og altfor treigt tempo! Hva skjedde med å få opp selvtilliten etter tapet mot LSK? Er bekymret hvis spillet fortsetter sånn som nå, og Veigar virker absolutt ikke motivert i dag!

EDIT: FAEN I HELVETE!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Lyn - Stabæk
  • Opprett ny...