StabækMats 0 Del Skrevet 28. September 2007 Del Skrevet 28. September 2007 Er redd for at vi taper denne kampen! Men samtidig har Lyn spilt veldig dårlig den siste tiden så vi skal på en normal dag slå dem! Men det store skrekken for oss er at spillerne undervurdere dem eller er slitne(Noe som ville vært helt forstålig)! Hjertet sier knusing av Lyn med store sifre(F.eks 4-0), men hode sier jevn tøff match med 2-1 tap! Satser virkelig på at hjertet tar riktig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
J0han 0 Del Skrevet 29. September 2007 Del Skrevet 29. September 2007 Vil det være mulig å kjøpe bill til VG Nedre på Ullevål imorgen? Har ikke mulighet til å kjøpe idag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 29. September 2007 Del Skrevet 29. September 2007 Vil det være mulig å kjøpe bill til VG Nedre på Ullevål imorgen? Har ikke mulighet til å kjøpe idag. Kom tidlig, tidlig tidlig.. Liiin pleier å være dårlige på organiseringen av billettkjøp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 29. September 2007 Del Skrevet 29. September 2007 Sist jeg var på LYN-Stabæk i fjor, så kom vi inn på stadion 20 minutter uti kampen pga. at de kun solgte billetter til hele stadion i en kiosk.. køen var vel 50 meter lang 5 minutter før start.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mr.pernillo 1 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Håper det blir bra trøkk fra vår side under kampen, får prøve å holde noen sanger i gang ganske lenge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yeah 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Har en god følelse på denne kampen jeg. Tror gutta vil revansjere tapet på onsdag mot fugla!!! Dessuten er liiin ingen trussel, og bastionen blir sunget ut så det holder. tror det blir en perfect day Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
luftens baron 9 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Hellu alle sammen. Har klart et genuint kunststykke å få med min mor på kamp i kveld. I og forseg ikke så fantastisk synes du, men her kommer saken. Hun er på besøk i 3 dager, bor i Alta , er 62 år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
luftens baron 9 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Hellu alle sammen. Har klart et genuint kunststykke å få med min mor på kamp i kveld. I og forseg ikke så fantastisk synes du, men her kommer saken. Hun er på besøk i 3 dager, bor i Alta , er 62 år OG HAR ALDRI VÆRT PÅ EN FOTBALLKAMP. Et spørsmål: Hvor er det best å sitte for oss, hun kan ikke stå hele tiden, men samtidig ønsker jeg at hun oplever det å være på fortballkamp hos oss som noe meget positivt. Skal sørge for at hun har Stabækskjerf og positiv attitude Når bør vi være der, har ikke biletter. PS. HAr også fått med mine 2 døtre for første gang også. Nå må Stabæk vinne!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Hellu alle sammen.Har klart et genuint kunststykke å få med min mor på kamp i kveld. I og forseg ikke så fantastisk synes du, men her kommer saken. Hun er på besøk i 3 dager, bor i Alta , er 62 år OG HAR ALDRI VÆRT PÅ EN FOTBALLKAMP. Et spørsmål: Hvor er det best å sitte for oss, hun kan ikke stå hele tiden, men samtidig ønsker jeg at hun oplever det å være på fortballkamp hos oss som noe meget positivt. Skal sørge for at hun har Stabækskjerf og positiv attitude Når bør vi være der, har ikke biletter. PS. HAr også fått med mine 2 døtre for første gang også. Nå må Stabæk vinne!!!!!!!!!!! Fantastisk! Rekruttering i alle aldersgrupper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Vet folk om man får kjøpt billett på stadion også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 ganske sikker på at det er en egen bod for bortepøblene bak tribunen, rett ved der bussene stopper... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
luftens baron 9 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 ganske sikker på at det er en egen bod for bortepøblene bak tribunen, rett ved der bussene stopper... Når bør man være der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 30-40 min før kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 30-40 min før kanskje? Spørs litt på hvor de selger billetene og, selger de utenfor den boden ved rimi får man ganske kjapt.. Men da jeg kjøpte i fjor ved den fotballshoppen kom jeg 20 minutter utti kamp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 dråpen ved rimi er kaos, må kjøpe i boden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Herman 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Går kampen på zebra? Er på hytta -.- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Går kampen på zebra?Er på hytta -.- Ja, har i hverfall lest det tidligere i uka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Noen som har noe ekstra plass, som kjører? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 ryktene vil ha det til at stabæk support setter opp busser... noen av dem påstår til og med at de er gratis for medlemmer! er jo for godt til å være sant... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Drevet litt feltarbeid bak fiendens linjer (fclyn.no), og deres versjon av Blue Dream TV har en sak på dagens kamp, med tittel/ingress "Før møtet med jyplingene fra Bærum Øst". Makan til steinkasting i glasshus har jeg aldri hørt om! Jaja, heia Liiin! Weeeeeeee! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Skrekkelig nervøs nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Litt over en halvtime spilt, med feilpasninger og altfor treigt tempo! Hva skjedde med å få opp selvtilliten etter tapet mot LSK? Er bekymret hvis spillet fortsetter sånn som nå, og Veigar virker absolutt ikke motivert i dag! EDIT: FAEN I HELVETE! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 DRITT! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 1-0 aldri sett gutta svakere. Hvorfor gidder ikke gutta??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Hva i helvete er det gutta driver med!? Dette er faen meg mer patetisk enn mot Fredrikstad! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Det er ikke mulig!! 2-0!! Nå må gutta skjerpe seg!! Dette er altfor dårlig. Janne må prate med STORE ord i pausen!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 2-0 undervurderingen er påtagelig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 MEN ER DET MULIG DA????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Er jo ingen av gutta som gidder å løpe i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Pall bør få være igjen i garderoben, makan til laber innstilling! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå