ZUMO 11 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Lillestrøm kampen var dårlig. Dette er patetisk Pall tror han kan dribble 5 man vær gang han får ballen, når det ikke går legger han seg ned å sutrer som en liten drittunge. SPILL BALLEN DIN SOPP Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Faen! Er det på denne måten de skal vise fram Stabæk kan de drite i å spille de resterende kampene og la motstanderen vinne på walk over.. Direkte pinlig! :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Nå håper jeg at Janne tar og rister guttene skikkelig! Dette er flaut og patetisk og det mot en dumpekandidat! Eneste trøsten er at Rosenborg også ligger under så vi taper ikke så mye i forhold til Royal League plassering. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Nå håper jeg at Janne tar og rister guttene skikkelig! Dette er flaut og patetisk og det mot en dumpekandidat! Eneste trøsten er at Rosenborg også ligger under så vi taper ikke så mye i forhold til Royal League plassering. Blø for drakta, blø for drakta dette tar vi hjem i 2`ndre 2-4 tipper jeg. Men smått flaut det vi presterer i første! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjeppen 8 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Pall bør få være igjen i garderoben, makan til laber innstilling! Med en slik instilling ville han fått Markegård til å fremstå som speeda villmann. Det sier ikke lite... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Kampene mot lsk har tappet mye krefter virker det som, så her må det innpå med friske bein. Håper på raske bytter i andre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Så utrolig skuffa nå....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Faen i helvete! Så utrolig dårlig! Møkkadag, vi fyker på hodet ut av en evtuell gullkamp og hjelper Lyn til fornyet kontrakt! Kan det bli verre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Pinlig og trist forestilling. Mange som underpresterer og Pall og Stenersen spilte begge til smultring. På hue og ræva ut av gullkampen og paradoksalt nok bør vi nå håpe Brann slå lsk........ Endret 30. September 2007 av Color Blue Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Pinlig og trist forestilling. Mange som underpresterer og Pall og Stenersen spilte begge til smultring. På hue og ræva ut av gullkampen og paradoksalt nok bør vi nå håpe Brann slå lsk........ Sørgelig greier for oss som elsker Stabæk fotball. hordan er det mulig å tape for et juniorlag fra Oslo? Umulig og en taktisk blunder av dimmensjoner, her har vi sjansen til å kjempe i toppen og taper for et Adecco lag! Skuffa så forbanna skuffa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Gulltoget går kun med poeng til Brann i dag. Tror Viking har en stor mulighet til å ta 3p selv på Stadion, og at Tromsø raskt kan vise seg å bli for sterke på Alfheim i siste runde (Det burde være motivasjon god nok i å kunne frata motstanderen seriegullet). Med tap i de kampene, kommer vi à poeng med LSK og Brann, og taper på målforskjell, vel og merke dersom gutta glemmer dagens kamp og velger å revansjere den i de siste 4 rundene. Trodde før kampen at vår gullsjanse skulle ryke mot Viking. Håper fortsatt på LSK-seier i dag (huffoghuff), fordi vi da fremdeles har en teoretisk sjanse til gull. Fikk ikke sett så mye av kampen i dag grunnet barnepass/legging (hvorfor må 2-åringer legge seg mellom 19 og 19:30?), men det jeg så var tamt og dårlig. Begge de to første målene kommer av personlige feil i back-rekken. Med alle mål i mot etter sommeren, synes det vel klart at Pontus/Mike ikke er beste kombinasjon i midten?. Skulle helst sett MMS/Pontus der. Synd at JIH fikk ny skade, han kunne nok ha utgjort en forskjell i høstsesongen om han kom tilbake i landslagsform. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Så jævlig forbanna og skuffet. Veigar var møkkdårlig i dag. Sjeldent jeg har sittet og håpet på at han skulle bli byttet ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Del Skrevet 30. September 2007 (endret) I dag, som i semifinalen, var det stortsett svært tamt og elendig innsats. Det så rett og slett ikke ut som om de ville vinne. Særlig Veigar var elendig med sine demonstrasjoner. Og nå som Brann leder 2-0 kan vi iallefall glemme gull i år. Eneste positive er at vi bevarer forspranget på LSK EDIT: glemte å rose supportergjengen. jeg hørte dere godt på tv'en min. det gjorde jeg ikke med lyn sine supportere. skulle nesten tro at mikrofonen deres ikke virket Endret 30. September 2007 av sauen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 I dag, som i semifinalen, var det stortsett svært tamt og elendig innsats. Det så rett og slett ikke ut som om de ville vinne. Særlig Veigar var elendig med sine demonstrasjoner. Og nå som Brann leder 2-0 kan vi iallefall glemme gull i år. Eneste positive er at vi bevarer forspranget på LSK Merker du hvor jævlig skittent det er å skulle glede seg over at Brann leder? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 I dag, som i semifinalen, var det stortsett svært tamt og elendig innsats. Det så rett og slett ikke ut som om de ville vinne. Særlig Veigar var elendig med sine demonstrasjoner. Og nå som Brann leder 2-0 kan vi iallefall glemme gull i år. Eneste positive er at vi bevarer forspranget på LSK Helt klart, vi må se det positive at Rbk og Lsk taper i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 dette er faen meg andr kampen på rad som vi taper etter at jeg dro i militæret. siste kampen jeg fikk med meg var 3-| seieren over lsk sist helg. hva er det som skjer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 I dag, som i semifinalen, var det stortsett svært tamt og elendig innsats. Det så rett og slett ikke ut som om de ville vinne. Særlig Veigar var elendig med sine demonstrasjoner. Og nå som Brann leder 2-0 kan vi iallefall glemme gull i år. Eneste positive er at vi bevarer forspranget på LSK Helt klart, vi må se det positive at Rbk og Lsk taper i dag! Fra ståplass på stadion så det ut til at Jon burde plassert seg bedre på begge Lyn sine mål i første omgang, skal nesten være umulig å lompe over keeper fra de posisjonene og distansene.. så det like dårlig ut på tv? I såfall burde vi snart se oss om etter en ny keeper, en matchvinner bak trenger vi i kamper som den i dag.. Kan ikke slippe inn sånne mål.. Synes forresten at Olsen kjempet bra og burde satt en scoring, synd... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tommy_Bob 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Så jævlig forbanna og skuffet. Veigar var møkkdårlig i dag. Sjeldent jeg har sittet og håpet på at han skulle bli byttet ut. Jeg har faktisk sittet og håpet på det altfor ofte i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Så jævlig forbanna og skuffet. Veigar var møkkdårlig i dag. Sjeldent jeg har sittet og håpet på at han skulle bli byttet ut. Jeg har faktisk sittet og håpet på det altfor ofte i år. Jeg vil faktisk strekke meg til at Olsen sitt innhopp bør gi Janne et dilemma om han skal velge Veigar eller han fra start i neste kamp.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Fra ståplass på stadion så det ut til at Jon burde plassert seg bedre på begge Lyn sine mål i første omgang, skal nesten være umulig å lompe over keeper fra de posisjonene og distansene.. så det like dårlig ut på tv? Det så ut til at begge målene gikk i sakte film. Ventet bare på at noen skulle klarere ballen. Særlig på andremålet ventet jeg på at Jon skulle hoppe litt opp. Men han stod godt plantet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Faen! Det var en dårlig dag. Første omgang var årsverste. Olsen jobba som en helt, plasserte seg bra og var på hugget hele tiden. Bravo! Ellers gidder jeg ikke snakke mer om den kampen. Det eneste positive med utfallet er at nå slipper jeg å holde med lillestrøm i kveld... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Jeg vil faktisk strekke meg til at Olsen sitt innhopp bør gi Janne et dilemma om han skal velge Veigar eller han fra start i neste kamp.. Eller kampen som kommer etter det igjen, mot Viking... Neste kamp er hjemme mot Aalesund, en kamp vi bør forvente et betydelig Stabæk-press fra start til slutt. Olsen og Nannskog på topp borte mot Viking kan være en fin resept, mot et lag der vi må forvente å bli presset bakover på banen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Veigar spilte desverre som den stuttjukke islendingen han er.. espen fra start! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Veigar spilte desverre som den stuttjukke islendingen han er.. espen fra start! Veigar har vært vår kanskje beste spiller etter sommerpausen, og han var best i forrige sesong, vis litt respekt! ja, han har hatt to svake kamper nå, men da kommer han som regel bare sterkere tilbake, har du en husk som strekker seg lengre tilbake enn 1 uke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Veigar spilte desverre som den stuttjukke islendingen han er.. espen fra start! Mens i de fleste andre kampene i år har han bare glemt seg?!? Hva faen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Veigar spilte desverre som den stuttjukke islendingen han er.. espen fra start! Veigar har vært vår kanskje beste spiller etter sommerpausen, og han var best i forrige sesong, vis litt respekt! ja, han har hatt to svake kamper nå, men da kommer han som regel bare sterkere tilbake, har du en husk som strekker seg lengre tilbake enn 1 uke? Han får min respekt når han fortjener det.. det gjør ikke en fyr som dasser ut av offiside i den farten veigar gjorde i dag. Ødela flere overganger ved at han sto med ræva i offside. Uansett hva han har prestert før. Endret 30. September 2007 av Berdiin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Så jævlig forbanna og skuffet. Veigar var møkkdårlig i dag. Sjeldent jeg har sittet og håpet på at han skulle bli byttet ut. Jeg har faktisk sittet og håpet på det altfor ofte i år. Ditto! Folk har en tendens til å la seg blende av de vellykkede tingene veigar gjør (jada, mange av de!), men de legger ikke merke til alle de gangene den mannen ikke makter å slippe ballen, eller avslutte. dribledribledrible.. ikke bare alan som må lære å slippe ballen. Mens i de fleste andre kampene i år har han bare glemt seg?!? Hva faen? Du mener det er helt greit at folk spiller så til de grader dårlig når vi er i sesonginnspurten? Endret 30. September 2007 av Berdiin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Det blir for dumt å kappe hodet av Veigar pga 2 dårlige kamper. Etter 4 mål og 2 assist på de 3 siste seriekampene må det være lov å ha en dårlig dag på jobben!! La meg slippe å høre at han skal pelle seg hjem til Island fordi han ikke får til ting...( Noe som skjedde i dag) Veigar var dårlig i dag men er fortsatt Helt med stor H uansett hva!! Endret 30. September 2007 av Jakob Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Rævvakamp. Mange personlige feil! Aldri sett Veigar så dårlig. Jeg noterte INGEN velykkede ball-berøringer! Vi mister ballen alt for ofte på midtbanen....Dette var flaut...Deppa nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Jeg har ikke sagt han skal pelle seg tilbake til Island.. tenker du på at det ble sagt på ullevaal? Men den interessen veigar viste for å prestere i dag er sjokkerende og uakseptabel. Det er middelhavsfarer-mentalitet.. men hvis det er dét folk her vil være så.. Endret 30. September 2007 av Berdiin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå