Jakob 50 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Jeg har ikke sagt han skal pelle seg tilbake til Island.. tenker du på på ullevaal? Men den interessen veigar viste for å prestere i dag er sjokkerende og uakseptabel. Det er middelhavsfarer-mentalitet.. men hvis det er dét folk her vil være så.. JA jeg vil ha Veigar, hvis det innebærer at han skorer 10-15 mål i sesongen og dobbelt så mange assist så driter jeg i om han har 1 eller 2 dårlig kamper!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Veigar spilte desverre som den stuttjukke islendingen han er.. espen fra start! Veigar har vært vår kanskje beste spiller etter sommerpausen, og han var best i forrige sesong, vis litt respekt! ja, han har hatt to svake kamper nå, men da kommer han som regel bare sterkere tilbake, har du en husk som strekker seg lengre tilbake enn 1 uke? Han får min respekt når han fortjener det.. det gjør ikke en fyr som dasser ut av offiside i den farten veigar gjorde i dag. Ødela flere overganger ved at han sto med ræva i offside. Uansett hva han har prestert før. Du kan få lov til å mene at han burde benkes, men du klarer bare å fremstå deg selv om latterlig når slenger drit om en spiller som du vet står høyt i kurs hos andre her. Ingen som lar seg imponere av det, og du pisser bare på poenget ditt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Nå scorer veigar neppe 10-15 mål (han har vel rundt 10 i serien så langt?) og er langt fra dobbelt så mange assist men.. hvis folk mener kritikk av veigar blir for dumt kan man jo se hva jan sier.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=172758 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Veigar spilte desverre som den stuttjukke islendingen han er.. espen fra start! Veigar har vært vår kanskje beste spiller etter sommerpausen, og han var best i forrige sesong, vis litt respekt! ja, han har hatt to svake kamper nå, men da kommer han som regel bare sterkere tilbake, har du en husk som strekker seg lengre tilbake enn 1 uke? Han får min respekt når han fortjener det.. det gjør ikke en fyr som dasser ut av offiside i den farten veigar gjorde i dag. Ødela flere overganger ved at han sto med ræva i offside. Uansett hva han har prestert før. Du kan få lov til å mene at han burde benkes, men du klarer bare å fremstå deg selv om latterlig når slenger drit om en spiller som du vet står høyt i kurs hos andre her. Ingen som lar seg imponere av det, og du pisser bare på poenget ditt Slenger ikke dritt. Det er fakta at han spilte som en pøkk.. og når da espen spilte såpass bra som han gjorde er jeg positiv til at han får sjansen. Ser ikke hvor jeg pisser på noenting her jeg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Veigar var elendig i kveld, men å sette han på benken blir for dumt etter hva han har prestert tidligere i sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Du har altså tro på at han klarer å heve spillet sitt til søndag? jeg tviler.. heldigvis har han mange mange treninger før kampen og han har godt tid på å få orden i skallen.. Men er espen på hugget gjennom uka nå håper jeg han starter. Han er sulten på å vise seg fram Jeg er bekymret.. veigar er ikke den jeg ser på som sterkest mentalt.. skyt meg hvis jeg er feil. Endret 30. September 2007 av Berdiin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Nå scorer veigar neppe 10-15 mål (han har vel rundt 10 i serien så langt?) og er langt fra dobbelt så mange assist men.. hvis folk mener kritikk av veigar blir for dumt kan man jo se hva jan sier.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=172758 OK, unnskyld! Veigar har skoret 10 mål (10-15 mål betyr et sted MELLOM 10 og 15 mål) og har 14 assist... Det gjør at han er direkte involvert i 24 av Stabæks 38 mål, du er vel sånn ca den eneste her som ikke vil ha det, men du skal få lov til å mene hva du vil! Jeg er av den oppfatning av at man bør støtte de blaa alltid. Uansett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Seff, men skal man støtte dem i graven når de er på vei ned, når friske raske bein tripper etter på vise seg fram? Men misforstå meg rett, starter veigar søndag og gåller 3 skal jeg gladelig ete i meg at jeg vil se han på benken. Men tror faktisk veigar kan ha sunt av å se at han ikke har klippekort og må skjerpe seg.. (og du trenger ikke bli lei deg, jeg sa "scorer neppe", da vi har tette kamper igjen og han er ikke i form. ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMats 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Dette var en ræva kamp fra Stabæk sin side og burde fortest mulig bli glemt! Virket som at gutta var slitne og trøtte etter et tett kampprogram den siste uken! Og det virka som at Gunnarsson hadde hode helt andre steder enn på banen og som JJ mener, han virka humørsyk! Syntes det er rart at han ikke blir byttet ut i pausen! Tilbake til kampen. Vi hadde jo en kjempe sjanse etter 5 minutter(tror jeg ) og vis den hadde gått inn så hadde mye sett anerledes ut! Samtidig kom Olsen til en kjempe sjanse, og Tchoyi burde etter hva jeg så live på stadionen hatt straffe på overtid! Etter min mening kan vi ikke laste Jon for det første målet, mulig at vi kan laste han for det andre! Men det og si at vi burde lete etter en ny keeper er bunnløst! Jon er en av NORGES beste keepere! Og vil alltid være Stabæk sin sistekanse! Uansett hva! Det at han har en dårlig dag inni mellom syntes jeg er greit! Credits Stabæk Supporter som sang mye og bra idag og støtta laget til siste sekund! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Jaggu glad for at ikke Berdiin styrer laguttaket. Første bud for å skape et prestasjonsmiljø er tillit. En dårlig kamp skal glemmes asap, og man skal finne frem de gode. Veigar har ALLTID spilt på den måten. Han eksploderer når han har ballen og gir faen når han ikke har den. Det har gitt mål og assist i tre år. Ser ikke hvorfor det skulle slutte i kveld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Så jævlig forbanna og skuffet. Veigar var møkkdårlig i dag. Sjeldent jeg har sittet og håpet på at han skulle bli byttet ut. Jeg har faktisk sittet og håpet på det altfor ofte i år. Jeg vil faktisk strekke meg til at Olsen sitt innhopp bør gi Janne et dilemma om han skal velge Veigar eller han fra start i neste kamp.. Ursäkta til dere begge? Joda, Veigar var utrolig laber i dag. Men sesongen gjennom har han bevist at han er sooooleklar både fra start og til å spille 90 minuter. Edit: Ser det var flere jeg kunne sagt unnskyld til... Endret 30. September 2007 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Dette var en ræva kamp fra Stabæk sin side og burde fortest mulig bli glemt! Virket som at gutta var slitne og trøtte etter et tett kampprogram den siste uken! Og det virka som at Gunnarsson hadde hode helt andre steder enn på banen og som JJ mener, han virka humørsyk! Syntes det er rart at han ikke blir byttet ut i pausen! Tilbake til kampen. Vi hadde jo en kjempe sjanse etter 5 minutter(tror jeg ) og vis den hadde gått inn så hadde mye sett anerledes ut! Samtidig kom Olsen til en kjempe sjanse, og Tchoyi burde etter hva jeg så live på stadionen hatt straffe på overtid! Etter min mening kan vi ikke laste Jon for det første målet, mulig at vi kan laste han for det andre! Men det og si at vi burde lete etter en ny keeper er bunnløst! Jon er en av NORGES beste keepere! Og vil alltid være Stabæk sin sistekanse! Uansett hva! Det at han har en dårlig dag inni mellom syntes jeg er greit! Credits Stabæk Supporter som sang mye og bra idag og støtta laget til siste sekund! Jeg håper virkelig at Jon slipper å være Stabæk keeper for alltid. I såfall er jeg redd for at de dårlige dagene etter noen tiår ikke lengre bare vil komme "inni mellom" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMats 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Mener jo ut karrieren som proff spiller! Kan ikke regne med at han står for Stabæk som 40 åring! Men så lenge han er god nok og er bedere enn Sørensen så er jeg fornøyd! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Jaggu glad for at ikke Berdiin styrer laguttaket. Første bud for å skape et prestasjonsmiljø er tillit. En dårlig kamp skal glemmes asap, og man skal finne frem de gode. Veigar har ALLTID spilt på den måten. Han eksploderer når han har ballen og gir faen når han ikke har den. Det har gitt mål og assist i tre år. Ser ikke hvorfor det skulle slutte i kveld. I lige måde! Den "måten" du snakker om.. den innstillingen kommer aldri til å bringe oss høyere enn topp 3. Spillerne kan ikke gi faen i 40% av kampen (eller mer, vet ikke hvor mye du vil si veigar har ballen i en kamp). Men om du ikke syns espen olsen var bedre enn veigar i dag får det stå på din regning.. vi får alle håpe veigar viser bedre humør på trening.. og for deres skyld at han spiller bra mot aafk (da blir alle glade, også jeg ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Jaggu glad for at ikke Berdiin styrer laguttaket. Første bud for å skape et prestasjonsmiljø er tillit. En dårlig kamp skal glemmes asap, og man skal finne frem de gode. Veigar har ALLTID spilt på den måten. Han eksploderer når han har ballen og gir faen når han ikke har den. Det har gitt mål og assist i tre år. Ser ikke hvorfor det skulle slutte i kveld. I lige måde! Den "måten" du snakker om.. den innstillingen kommer aldri til å bringe oss høyere enn topp 3. Spillerne kan ikke gi faen i 40% av kampen (eller mer, vet ikke hvor mye du vil si veigar har ballen i en kamp). Men om du ikke syns espen olsen var bedre enn veigar i dag får det stå på din regning.. vi får alle håpe veigar viser bedre humør på trening.. og for deres skyld at han spiller bra mot aafk (da blir alle glade, også jeg ) Noe sier meg at du er litt full av adrenalin eller noe nå, så ta kvelden, sov godt og kom tilbake i morgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Do explain why..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMats 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Står på VG at Veigar dro fra Ullevaal før kampen var ferdig! Dette syntes jeg er usportslig! Det er lov til å ha en dårlig dag og blir forbanna! Men det å stikke fra kampen syntes jeg blir for dumt! Bli heller igjen å ta det som en mann! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Jadda.. reaksjoner folkens? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Jaggu glad for at ikke Berdiin styrer laguttaket. Første bud for å skape et prestasjonsmiljø er tillit. En dårlig kamp skal glemmes asap, og man skal finne frem de gode. Veigar har ALLTID spilt på den måten. Han eksploderer når han har ballen og gir faen når han ikke har den. Det har gitt mål og assist i tre år. Ser ikke hvorfor det skulle slutte i kveld. I lige måde! Den "måten" du snakker om.. den innstillingen kommer aldri til å bringe oss høyere enn topp 3. Spillerne kan ikke gi faen i 40% av kampen (eller mer, vet ikke hvor mye du vil si veigar har ballen i en kamp). Men om du ikke syns espen olsen var bedre enn veigar i dag får det stå på din regning.. vi får alle håpe veigar viser bedre humør på trening.. og for deres skyld at han spiller bra mot aafk (da blir alle glade, også jeg ) I fare for å misforstå deg, men du mener det er Veigar sin feil at Stabæk ikke tar gull? Veigar hadde en dårlig dag, Janne byttet han ut, noe som trolig var et smart bytte etter at ikke Veigar viste bedre takter i andre omgang heller. Å mene at Veigar skal sitte på benken neste kamp er å ta for hardt i. Den siste kampen vi spilte uten Veigar var hjemme mot Start.. En kamp jeg helst vil glemme, en kamp der savnet av Veigar var altfor sterkt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Jaggu glad for at ikke Berdiin styrer laguttaket. Første bud for å skape et prestasjonsmiljø er tillit. En dårlig kamp skal glemmes asap, og man skal finne frem de gode. Veigar har ALLTID spilt på den måten. Han eksploderer når han har ballen og gir faen når han ikke har den. Det har gitt mål og assist i tre år. Ser ikke hvorfor det skulle slutte i kveld. I lige måde! Den "måten" du snakker om.. den innstillingen kommer aldri til å bringe oss høyere enn topp 3. Spillerne kan ikke gi faen i 40% av kampen (eller mer, vet ikke hvor mye du vil si veigar har ballen i en kamp). Men om du ikke syns espen olsen var bedre enn veigar i dag får det stå på din regning.. vi får alle håpe veigar viser bedre humør på trening.. og for deres skyld at han spiller bra mot aafk (da blir alle glade, også jeg ) I fare for å misforstå deg, men du mener det er Veigar sin feil at Stabæk ikke tar gull? Veigar hadde en dårlig dag, Janne byttet han ut, noe som trolig var et smart bytte etter at ikke Veigar viste bedre takter i andre omgang heller. Å mene at Veigar skal sitte på benken neste kamp er å ta for hardt i. Den siste kampen vi spilte uten Veigar var hjemme mot Start.. En kamp jeg helst vil glemme, en kamp der savnet av Veigar var altfor sterkt.. Nei, ikke veigar, men spillere som gir faen deler av kampen. En mentalitet andersblaa vil ha i laget. Og ja, siden veigar er en del av laget er det delvis hans skyld, men det er også andre spillere som er flinke til å dasse rundt.. Det du sier om start er sant, da startet vi riktignok med markegård.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Do explain why..? Fordi man rett etter en drittkamp ikke alltid sier de mest fornuftige tingene... Personlig setter jeg heller Daniel ut enn Veigar. Veigar har vel vært den viktigste spilleren i år. Joda, han var elendig i dag, men det blir rett og slett historieløst å sette han ut. Når det er sagt bør han unnskylde overfor de andre spillerne at han drar før kampen er slutt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMats 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Veigar er som folk flest en mann som kan ha dårlige dager! Og da mene at han burde bli henvist til benken pga. en dårlig kamp blir for dumt! Veigar har vært en veldig viktig spiller for Stabæk iår! Og må få lov til å ha noe BAD DAYS! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Veigar er som folk flest en mann som kan ha dårlige dager! Og da mene at han burde bli henvist til benken pga. en dårlig kamp blir for dumt! Veigar har vært en veldig viktig spiller for Stabæk iår! Og må få lov til å ha noe BAD DAYS! At Veigar har en eller to dårlige kamper er forsåvidt greit, men både på onsdag og i dag viser han så dårlige holdninger at trenerapparatet bør ta affære. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Jaggu glad for at ikke Berdiin styrer laguttaket. Første bud for å skape et prestasjonsmiljø er tillit. En dårlig kamp skal glemmes asap, og man skal finne frem de gode. Veigar har ALLTID spilt på den måten. Han eksploderer når han har ballen og gir faen når han ikke har den. Det har gitt mål og assist i tre år. Ser ikke hvorfor det skulle slutte i kveld. I lige måde! Den "måten" du snakker om.. den innstillingen kommer aldri til å bringe oss høyere enn topp 3. Spillerne kan ikke gi faen i 40% av kampen (eller mer, vet ikke hvor mye du vil si veigar har ballen i en kamp). Men om du ikke syns espen olsen var bedre enn veigar i dag får det stå på din regning.. vi får alle håpe veigar viser bedre humør på trening.. og for deres skyld at han spiller bra mot aafk (da blir alle glade, også jeg ) I dag var Espen Olsen bedre enn Veigar. I dag var også Endre Fotland Knudsen bedre enn Alanzinho. Du vil kanskje ringe Henning Berg og be om å få bytte? Synes faktisk det er helt greit at Veigar gir faen uten ball. Asafa Powell vil aldri vinne noen maraton eller 400 meter. Men fy faen som han presterer de ti sekundene han presterer i løpet av en kveld med friidrett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Bra noen jobbet bra i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMats 0 Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Greit nok! Så ikke kampen på onsdag(vet det! TRAGISK ), men ja trenerteamet burde ta en snakk med ham! Men det å sette han ut av laget blir feil! EDIT: Svar til hdaniels Endret 30. September 2007 av StabækMats Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Jaggu glad for at ikke Berdiin styrer laguttaket. Første bud for å skape et prestasjonsmiljø er tillit. En dårlig kamp skal glemmes asap, og man skal finne frem de gode. Veigar har ALLTID spilt på den måten. Han eksploderer når han har ballen og gir faen når han ikke har den. Det har gitt mål og assist i tre år. Ser ikke hvorfor det skulle slutte i kveld. I lige måde! Den "måten" du snakker om.. den innstillingen kommer aldri til å bringe oss høyere enn topp 3. Spillerne kan ikke gi faen i 40% av kampen (eller mer, vet ikke hvor mye du vil si veigar har ballen i en kamp). Men om du ikke syns espen olsen var bedre enn veigar i dag får det stå på din regning.. vi får alle håpe veigar viser bedre humør på trening.. og for deres skyld at han spiller bra mot aafk (da blir alle glade, også jeg ) I dag var Espen Olsen bedre enn Veigar. I dag var også Endre Fotland Knudsen bedre enn Alanzinho. Du vil kanskje ringe Henning Berg og be om å få bytte? Synes faktisk det er helt greit at Veigar gir faen uten ball. Asafa Powell vil aldri vinne noen maraton eller 400 meter. Men fy faen som han presterer de ti sekundene han presterer i løpet av en kveld med friidrett. Endre var ikke bedre enn alan men.. han kom inn og scorte et mål.. alan snurra rundt med lin mange mange ganger.. og powell sammenligningen er jo ikke helt riktig da.. powell er ikke trent til slike løp, pall er trent til fotball og driver ikke med noe annet.. og elaang: da var det relativt historieløst å sparke gaute da? han ledet oss tross alt til bronse, og indirekte til cupgull...?? (litt satt på spissen) Det blir for dumt.. poenget er at man må kunne sette ut spillere, uansett hvor gode de er i maks form, for å vise at de må skjerpe seg. og når man har spillere i bakhånd som espen olsen, som har bøtta inn med mål for kamma, også i tl, mener jeg han bør få sjansen. Endret 30. September 2007 av Berdiin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Du mener det er helt greit at folk spiller så til de grader dårlig når vi er i sesonginnspurten? Selvfølgelig er det ikke greit. Det er jævlig ugreit! Men la meg spørre deg; Tror du veigar våkner opp i dag og sier: Jeg er ikke så hypp på gull? Er du så innsylta i supporternes rolle og din egen betydning, at du ikke tror dette betyr noe for spillerne? Kanskje du skal sende en sms til janne, be ham hilse til gutta å si at du er mer hypp på gull enn sølv og kan de ikke vinne neste kamp med 7-8 mål fordi du dagen etter skal på fest med noen engasupportere? Vi har spilt to jævlig tøffe kamper den siste uka, det er sykdomsesong og i tillegg har fotballspillere, akkurat som alle andre, dager hvor det rett og slett ikke funker for dem. Alt dette antar jeg at du vet, og da blir jeg kvalm når du slenger ut: Idag spilte Veigar som den stuttjukke islendingen han er !!! edit: retta quoten Endret 30. September 2007 av enda en jævla islending Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Du mener det er helt greit at folk spiller så til de grader dårlig når vi er i sesonginnspurten? Selvfølgelig er det ikke greit. Det er jævlig ugreit! Men la meg spørre deg; Tror du veigar våkner opp i dag og sier: Jeg er ikke så hypp på gull? Er du så innsylta i supporternes rolle og din egen betydning, at du ikke tror dette betyr noe for spillerne? Kanskje du skal sende en sms til janne, be ham hilse til gutta å si at du er mer hypp på gull enn sølv og kan de ikke vinne neste kamp med 7-8 mål fordi du dagen etter skal på fest med noen engasupportere? Vi har spilt to jævlig tøffe kamper den siste uka, det er sykdomsesong og i tillegg har fotballspillere, akkurat som alle andre, dager hvor det rett og slett ikke funker for dem. Alt dette antar jeg at du vet, og da blir jeg kvalm når du slenger ut: Idag spilte Veigar som den bleikfeite islendingen han er !!! Hva er det du insuierer? Engasupportere? Hvem faen tror du du er? Ja huff! det tross alt er sykdomssesong og kaldt og trist og det er megasynd på han, og han har spilt TO hele kamper på 5 dager da er det jo helt greit at han spiller ræva. Poenget er at når han er på vei ned sånn som nå så bør en spiller som espen få sjansen. Og jeg kalte han ikke bleikfeit.. stuttjukk.. som han var da han kom til klubben - og når han forøvrig ikke akkurat spilte som en gud.. men du var kanskje ikke med i 1. div du? Festet du med engasupportere? tulling.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 En ting som bekymrer meg er at flere av spillerne ser ut til å gi opp offensivt, når de kommer under med to mål. For meg gjelder dette først og fremst Alanzinho, Veigar og Keller. På alle tre kan man se det gjennom at løpene deres blir færre og av dårligere kvalitet. I tillegg er pasningsspillet til tider grulfult, noe vi både så på onsdag og i dag. En spiller som fortjener ros i denne sammenheng, er Somen. Han viser stor vilje til å ta ansvar når resten av den offensive delen viker unna. Både Veigar og Alanzinho bør vite at det er slike spillere, nemlig de med mental styrke, som europeiske storklubber vil ha. En spiller defineres ikke bare ved hva han kan gjøre når alle rundt han er på sitt beste, men også hvordan han handler når resten av laget unngår initiativ. På dette området har Veigar mye å gå, og det bør være bekymringsfult for en hver Stabæk- supporter(derimot vil jeg ikke ha det på meg at jeg maler fanden på veggen, for Veigar er vanligvis en glimrende fotballsspiller). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå