Chri$ 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Ikke vær så jævla usaklig da! Veigar er kanskje vår viktigste og beste spiller, men herregud da.. er han ikke i form så går det ann å la han starte på benken en kamp.. Det er da stjernespillere som starter på benken for mange lag når de ikke er i form.. Veigar på benk neste kamp, kommer inn og slår som faen tilbake.. det kunne vært gull.. men det vil treningsuken vise og Janne velger nok riktig.. Men må kunne gå ann å benke en stjernespiller i en kamp, selv om han er viktig for laget generellt sett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 og powell sammenligningen er jo ikke helt riktig da.. powell er ikke trent til slike løp, pall er trent til fotball og driver ikke med noe annet.. poenget er at man må kunne sette ut spillere, uansett hvor gode de er i maks form, for å vise at de må skjerpe seg. og når man har spillere i bakhånd som espen olsen, som har bøtta inn med mål for kamma, også i tl, mener jeg han bør få sjansen. Powell er trent til løp. Veigar er ikke trent til slik fotball. Tror du Veigar ikke forstår at han bør spille best mulig, og at det fordi han ikke vil at han ikke spiller bedre? Selv om han er islending er han ikke dum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 I tillegg kom Tommy Berntsen med interessante kommentarer på TV2. Han mener at Stabæk selv er usportslige, og dermed ikke hadde noen grunn til å klage på Sundgot-handsen. Han sikter da til episoden hvor Espen Hoff må behandles, og hvor han mener at Lyn ikke får tilbake ballen. Er dette sur og usaklig klaging fra eks-LSK`eren, eller viser dette faren ved å holde en høy moralsk fane(som Stabæk til dels har gjort etter onsdagen)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Endre var ikke bedre enn alan men.. han kom inn og scorte et mål.. alan snurra rundt med lin mange mange ganger.. og powell sammenligningen er jo ikke helt riktig da.. powell er ikke trent til slike løp, pall er trent til fotball og driver ikke med noe annet.. poenget er at man må kunne sette ut spillere, uansett hvor gode de er i maks form, for å vise at de må skjerpe seg. og når man har spillere i bakhånd som espen olsen, som har bøtta inn med mål for kamma, også i tl, mener jeg han bør få sjansen. Sammenligningen er veldig relevant. Det er en grunn til at Daniel og Veigar har pigge bein når de skal gjøre den jobben de gjør, og det er at de ikke har altfor store defensive oppgaver. Fotball er ikke fotball, men en rekke elementer. Noen er ballvinnere, andre er avsluttere, osv. Du vil sette ut en spiller som har scoret 10 mål og har 15 assists i år fordi han var dårlig i litt under en time mot Lyn? God jul til deg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 I tillegg kom Tommy Berntsen med interessante kommentarer på TV2. Han mener at Stabæk selv er usportslige, og dermed ikke hadde noen grunn til å klage på Sundgot-handsen. Han sikter da til episoden hvor Espen Hoff må behandles, og hvor han mener at Lyn ikke får tilbake ballen. Er dette sur og usaklig klaging fra eks-LSK`eren, eller viser dette faren ved å holde en høy moralsk fane(som Stabæk til dels har gjort etter onsdagen)? Helt klart dårlig av oss, men kan sette det på misforståelsen. Tommy B. sier han spiller ut ballen fordi Mike ber han om det. Så får Jon ballen og skal mose den opp til Lyn, men da er det angrepsspillere som ikke har fulgt med og går i duellen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Ikke vær så jævla usaklig da! Veigar er kanskje vår viktigste og beste spiller, men herregud da.. er han ikke i form så går det ann å la han starte på benken en kamp.. Det er da stjernespillere som starter på benken for mange lag når de ikke er i form.. Veigar på benk neste kamp, kommer inn og slår som faen tilbake.. det kunne vært gull.. men det vil treningsuken vise og Janne velger nok riktig.. Men må kunne gå ann å benke en stjernespiller i en kamp, selv om han er viktig for laget generellt sett takk skal du ha! hehe.. Men andersblaa, hva mener du? (trent til løp sier du? idiot, 400 meter er veeeldig mange steinkast fra det å sprinte i 10 sekunder.. det handler om spesialisering. hvis du sammenligner atletene vil du se de er realtivt forskjellige, fysisk sett). trent til slik fotball? og ikke prøv å si jeg rakker ned på islendinger. poenger var at når man tenker dårlg veigar tenker, hvertfall jeg, når han kom til klubben, litt tjukk kanskje og fra island. Hvis noen andre har vært på island vet de også at man skulle ikke tro gode fotballspillere som veigar (jada), gudjohnsen og gislason f.eks kom derfra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Jeg legger meg flat. Jeg glemte jo helt at veigar ikke slo til UMIDDELBART etter at han kom til klubben. Tar jeg det i betraktning og legger til at han tre år senere har en skikkelig dårlig dag, så er jo tendensen klar. Han er jo på vei ned. Snart benkes han vel på stabæk tre. Det er jo helt innlysende! Ring janne og advar ham, før Veigar putter selvmål! Forresten insinuerte jeg ikke at du vanker med klanen eller har sympatier den veien. Les innlegget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Endre var ikke bedre enn alan men.. han kom inn og scorte et mål.. alan snurra rundt med lin mange mange ganger.. og powell sammenligningen er jo ikke helt riktig da.. powell er ikke trent til slike løp, pall er trent til fotball og driver ikke med noe annet.. poenget er at man må kunne sette ut spillere, uansett hvor gode de er i maks form, for å vise at de må skjerpe seg. og når man har spillere i bakhånd som espen olsen, som har bøtta inn med mål for kamma, også i tl, mener jeg han bør få sjansen. Sammenligningen er veldig relevant. Det er en grunn til at Daniel og Veigar har pigge bein når de skal gjøre den jobben de gjør, og det er at de ikke har altfor store defensive oppgaver. Fotball er ikke fotball, men en rekke elementer. Noen er ballvinnere, andre er avsluttere, osv. Du vil sette ut en spiller som har scoret 10 mål og har 15 assists i år fordi han var dårlig i litt under en time mot Lyn? God jul til deg! Rettelse: under pari i de to siste kampene? Skal man da fortsette og gi han tillit? eller utfordre han til å vinne tilbake plassen på laget? espen olsen er ikke et barn og har spilt med de store gutta før, og gjort det bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Endre var ikke bedre enn alan men.. han kom inn og scorte et mål.. alan snurra rundt med lin mange mange ganger.. og powell sammenligningen er jo ikke helt riktig da.. powell er ikke trent til slike løp, pall er trent til fotball og driver ikke med noe annet.. poenget er at man må kunne sette ut spillere, uansett hvor gode de er i maks form, for å vise at de må skjerpe seg. og når man har spillere i bakhånd som espen olsen, som har bøtta inn med mål for kamma, også i tl, mener jeg han bør få sjansen. Sammenligningen er veldig relevant. Det er en grunn til at Daniel og Veigar har pigge bein når de skal gjøre den jobben de gjør, og det er at de ikke har altfor store defensive oppgaver. Fotball er ikke fotball, men en rekke elementer. Noen er ballvinnere, andre er avsluttere, osv. Du vil sette ut en spiller som har scoret 10 mål og har 15 assists i år fordi han var dårlig i litt under en time mot Lyn? God jul til deg! Mener uansett at det må gå ann å sette ut stjernespillere når de ikke presterer.. LSK kampen var vel heller ikke gull for Veigar.. kanskje halvannen omgang på benken hadde gjort godt.. kan komme inn og avgjøre om det går dårlig.. samt at det gir andre muligheten til å vise seg skikkelig fram.. Sier ikke at det er riktig å benke Veigar neste gang, men det er faen meg en mulighet som kan slå bra ut.. det tror jeg du også skjønner Stoler uansett på at Janne gjør det rette valget Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Jeg legger meg flat. Jeg glemte jo helt at veigar ikke slo til UMIDDELBART etter at han kom til klubben. Tar jeg det i betraktning og legger til at han tre år senere har en skikkelig dårlig dag, så er jo tendensen klar. Han er jo på vei ned. Snart benkes han vel på stabæk tre. Det er jo helt innlysende! Ring janne og advar ham, før Veigar putter selvmål! Forresten insinuerte jeg ikke at du vanker med klanen eller har sympatier den veien. Les innlegget. Nå roter du, bare forklarer det med stuttjukk islending! Du ble jo så opprørt. og forklar den med engasupportere og fest er du snill? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ullevaal 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Jeg tror puslelaget fra feil side av Lysakerelven kommer til kort så det synger. Tipper vi kjører over dem med 4/5-0 og total dominans på tribunen. Hvem vet, kanskje vi kan sørge for at liiiiiin virkelig havner dypt ned i gjørma? Hadde i såfall vært ufattelig deilig! Jaja. Takk for tre poeng da jenter! Og mye flott fair-play! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Endre var ikke bedre enn alan men.. han kom inn og scorte et mål.. alan snurra rundt med lin mange mange ganger.. og powell sammenligningen er jo ikke helt riktig da.. powell er ikke trent til slike løp, pall er trent til fotball og driver ikke med noe annet.. poenget er at man må kunne sette ut spillere, uansett hvor gode de er i maks form, for å vise at de må skjerpe seg. og når man har spillere i bakhånd som espen olsen, som har bøtta inn med mål for kamma, også i tl, mener jeg han bør få sjansen. Sammenligningen er veldig relevant. Det er en grunn til at Daniel og Veigar har pigge bein når de skal gjøre den jobben de gjør, og det er at de ikke har altfor store defensive oppgaver. Fotball er ikke fotball, men en rekke elementer. Noen er ballvinnere, andre er avsluttere, osv. Du vil sette ut en spiller som har scoret 10 mål og har 15 assists i år fordi han var dårlig i litt under en time mot Lyn? God jul til deg! Rettelse: under pari i de to siste kampene? Skal man da fortsette og gi han tillit? eller utfordre han til å vinne tilbake plassen på laget? espen olsen er ikke et barn og har spilt med de store gutta før, og gjort det bra. Sorry, en kamp + en snau time skal det være. Dumme meg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Jeg tror puslelaget fra feil side av Lysakerelven kommer til kort så det synger. Tipper vi kjører over dem med 4/5-0 og total dominans på tribunen. Hvem vet, kanskje vi kan sørge for at liiiiiin virkelig havner dypt ned i gjørma? Hadde i såfall vært ufattelig deilig! Jaja. Takk for tre poeng da jenter! Og mye flott fair-play! tøffen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 I tillegg kom Tommy Berntsen med interessante kommentarer på TV2. Han mener at Stabæk selv er usportslige, og dermed ikke hadde noen grunn til å klage på Sundgot-handsen. Han sikter da til episoden hvor Espen Hoff må behandles, og hvor han mener at Lyn ikke får tilbake ballen. Er dette sur og usaklig klaging fra eks-LSK`eren, eller viser dette faren ved å holde en høy moralsk fane(som Stabæk til dels har gjort etter onsdagen)? Helt klart dårlig av oss, men kan sette det på misforståelsen. Tommy B. sier han spiller ut ballen fordi Mike ber han om det. Så får Jon ballen og skal mose den opp til Lyn, men da er det angrepsspillere som ikke har fulgt med og går i duellen. Dette stemmer nok. Men det er utvilsomt en ubalanse mellom Berntsens kommentarer og Bohinens uttalelser de siste dagene om Stabæks verdier. Er dette bare et resultat av en misforståelse, eller noe vi kan forvente å se mer av? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Endre var ikke bedre enn alan men.. han kom inn og scorte et mål.. alan snurra rundt med lin mange mange ganger.. og powell sammenligningen er jo ikke helt riktig da.. powell er ikke trent til slike løp, pall er trent til fotball og driver ikke med noe annet.. poenget er at man må kunne sette ut spillere, uansett hvor gode de er i maks form, for å vise at de må skjerpe seg. og når man har spillere i bakhånd som espen olsen, som har bøtta inn med mål for kamma, også i tl, mener jeg han bør få sjansen. Sammenligningen er veldig relevant. Det er en grunn til at Daniel og Veigar har pigge bein når de skal gjøre den jobben de gjør, og det er at de ikke har altfor store defensive oppgaver. Fotball er ikke fotball, men en rekke elementer. Noen er ballvinnere, andre er avsluttere, osv. Du vil sette ut en spiller som har scoret 10 mål og har 15 assists i år fordi han var dårlig i litt under en time mot Lyn? God jul til deg! Mener uansett at det må gå ann å sette ut stjernespillere når de ikke presterer.. LSK kampen var vel heller ikke gull for Veigar.. kanskje halvannen omgang på benken hadde gjort godt.. kan komme inn og avgjøre om det går dårlig.. samt at det gir andre muligheten til å vise seg skikkelig fram.. Sier ikke at det er riktig å benke Veigar neste gang, men det er faen meg en mulighet som kan slå bra ut.. det tror jeg du også skjønner Stoler uansett på at Janne gjør det rette valget Det går an å sette ut stjernespillere som ikke presterer, men da må de ikke ha prestert OVER TID. Hvis man setter ut spillere bare pga en dårlig uke skaper man frykt for å gjøre feil. Dersom Veigar hadde prestert som i dag i noen uker hadde det selvsagt vært en annen sak. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Sorry, en kamp + en snau time skal det være. Dumme meg... Ja, asså.. hvis det er greit for deg at spillere ikke presterer i løpet av den tiden så? vi får kose oss på 5. plassem vår da! Da er det ikke bedre i det hele tatt å sette inn en fyr som espen.. Endret 30. September 2007 av Berdiin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Del Skrevet 30. September 2007 (endret) Jeg legger meg flat. Jeg glemte jo helt at veigar ikke slo til UMIDDELBART etter at han kom til klubben. Tar jeg det i betraktning og legger til at han tre år senere har en skikkelig dårlig dag, så er jo tendensen klar. Han er jo på vei ned. Snart benkes han vel på stabæk tre. Det er jo helt innlysende! Ring janne og advar ham, før Veigar putter selvmål! Forresten insinuerte jeg ikke at du vanker med klanen eller har sympatier den veien. Les innlegget. Nå roter du, bare forklarer det med stuttjukk islending! Du ble jo så opprørt. og forklar den med engasupportere og fest er du snill? Du forklarer hvorfor du bruker ordet stuttjukk. Greit nok. Du forklarer derimot ikke hvordan du kan hevde at det er "stuttjukk islending" han egentlig er, når han har spilt som han har spilt de siste sesongene. Det er vel de færreste av oss som kan si at de ikke har en eneste bekjent som er engafan, jeg kjenner hvertfall et par, og skal jeg befinne meg på samme sted som dem, er det altid greit å ha en stabækseier i baklomma. edti: leif Endret 30. September 2007 av enda en jævla islending Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Men andersblaa, hva mener du? (trent til løp sier du? idiot, 400 meter er veeeldig mange steinkast fra det å sprinte i 10 sekunder.. det handler om spesialisering. hvis du sammenligner atletene vil du se de er realtivt forskjellige, fysisk sett). trent til slik fotball? og ikke prøv å si jeg rakker ned på islendinger. poenger var at når man tenker dårlg veigar tenker, hvertfall jeg, når han kom til klubben, litt tjukk kanskje og fra island. Hvis noen andre har vært på island vet de også at man skulle ikke tro gode fotballspillere som veigar (jada), gudjohnsen og gislason f.eks kom derfra. Tror egentlig Blaa oppsummerte dette for deg, men siden du virker såpass treg får du en forklaring til. Asfa Powell hadde trolig grusa både deg og meg noe inni H på 400 meter. Men han er ikke i verdenseliten. Veigar hadde trolig takla både deg og meg opp i nærmeste pølsebu om han hadde vært forsvarsspiller. Og hadde du eller jeg fått Veigar som frimerke hadde han løpt etter oss til vi hadde daua. Men Asafa Powell skal ikke løpe 400 meter, Veigar skal ikke takle og Veigar skal ikke løpe livet av seg. Veigar skal kunne rykke to meter for å komme forbi en forsvarer, eller han skal klare å dytte vekten (du vet, den litt stuttjukke vekten) fra venstre til høyre og tilbake til venstre noen tideler raskere enn det forsvarsspilleren foran han klarer. I disse sykkeltider har du kanskje lagt merke til at sprintere ikke drar i sykkel? Det er ikke fordi de ikke klarer å dra. Men den lille hvilen de får i feltet er akkurat den som skal til for at de yter noen ekstra watt på oppløpet og blir vinneren og ikke en av de andre. Om Veigar går tilbake eller står stille en stund eller bruker to sekunder på bakken før han reiser seg, er det fordi det kanskje gir han noen små tideler raskere tometersrykk eller vektoverføringer. Det er forskjellen på om han tar med seg ballen forbi eller om forsvarern tupper den vekk. La Henning, Keller og midtbanen ta seg av løpingen, og la spissene eksplodere når de lukter muligheter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Sorry, en kamp + en snau time skal det være. Dumme meg... Ja, asså.. hvis det er greit for deg at spillere ikke presterer i løpet av den tiden så? vi får kose oss på 5. plassem vår da! Da er det ikke bedre i det hele tatt å sette inn en fyr som espen.. Var ikke Espen benkers i HamKam? Det er greit med ambisjoner. Men de må være realistiske. I dag var Hushovd og Arvesen med i sykkel-VM. Begge hadde et håp om at de kunne vinne på en svært god dag. Og de er med fordi de kan vinne. Men nå gikk det ikke slik. Likevel er de de beste vi har, og jeg ville hatt med de to 100 av 100 ganger. Hushovd har vunnet ett sykkelløp i hele år. Men han er der, og han kan på en god dag. Alternativet til Credit Agricol er Mads Kaggestad. Han har ALDRI tapt en spurt i Tour de France. Kanskje de burde satset på han i stedet? Eller har de ikke ambisjoner om å vinne noe (det klarer jo ikke Hushivd) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Du forklarer hvorfor du bruker ordet stuttjukk. Greit nok. Du forklarer derimot ikke hvordan du kan hevde at det er "stuttjukk islending" han egentlig er, når han har spilt som han har spilt de siste sesongene. Det er vel de færreste av oss som kan si at de ikke har en eneste bekjent som er engafan, jeg kjenner hvertfall et par, og skal jeg befinne meg på samme sted som dem, er det altid greit å ha en stabækseier i baklomma. greit, kanskje satt på spissen med egentlig er. skal ta den. poenget var at han viste seg fra sin verste side, stuttjukk islending. men glem nå det. og der skjønte jeg den med engasupportere ja. andersblaa: og hva gjør vi når veigar da ikke eksploderer, bare dribler seg bort og ikke gjør en eneste ting riktig? roter vekk 4-5 overganger på å dasse ut av offside? Lar man han da spille en gang til? eller utfordre han? det som er poenget mitt men det har blitt rotet bort i irrelevant diskusjon om veigar egentlig kan betegnes som stuttjukk islending osvosv.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 ablaa: espen har scoret ca. 50 mål på rundt 150 kamper for kamma (fra en kammafan). Hvor mange av de som er innhopp vet jeg ikke, men dette er ingen dårlig spiller. Og i fotball vil jeg si at flowen har mer og si enn i f.eks sykling. orker du ikke mer i fjellene så orker du ikke mer. veigar er absolutt ikke inne i det og espen som også kan det å score mål burde få spille.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 ablaa: espen har scoret ca. 50 mål på rundt 150 kamper for kamma (fra en kammafan). Hvor mange av de som er innhopp vet jeg ikke, men dette er ingen dårlig spiller. Og i fotball vil jeg si at flowen har mer og si enn i f.eks sykling. orker du ikke mer i fjellene så orker du ikke mer. veigar er absolutt ikke inne i det og espen som også kan det å score mål burde få spille.. espen har t.o.m landskamper, så helt på jordet kan han ikke være.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 veigar var elendig idag, og det er vel ingenting som nekter for at han kan ha en tendens til å rote bort ballen unødvendig fra tid til annen? jeg syntes veigar viste seg fra sin værste side idag, han lunter rundt utpå der, roter bort ballen, og blir stående i offside og klø seg på pungen opptil mange ganger etter at han ahar mistet ballen, noe som igjen gjør at han ikke er spillbar når vi vinner igjen ballen høyt i banen... alle har godt av litt konkurranse, og tror dette gjelder veigar og, tror også det er en grunn til at vi kjøpte espen olsen, så synes han burde få sjansen til å vise seg litt fra tid til annen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 ablaa: espen har scoret ca. 50 mål på rundt 150 kamper for kamma (fra en kammafan). Hvor mange av de som er innhopp vet jeg ikke, men dette er ingen dårlig spiller. Og i fotball vil jeg si at flowen har mer og si enn i f.eks sykling. orker du ikke mer i fjellene så orker du ikke mer. veigar er absolutt ikke inne i det og espen som også kan det å score mål burde få spille.. espen har t.o.m landskamper, så helt på jordet kan han ikke være.. Thomas Finstad har også en landskamp. La oss hente han, så kan vi få en landslagsduo på topp... Seriøst: for all del, Espen Olsen har nok potensiale han. Men vi må innse at han er et godt stykke bak Veigar og Daniel, og egner seg best når en av de ikke har dagen (som Veigar i dag). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Du forklarer hvorfor du bruker ordet stuttjukk. Greit nok. Du forklarer derimot ikke hvordan du kan hevde at det er "stuttjukk islending" han egentlig er, når han har spilt som han har spilt de siste sesongene. Det er vel de færreste av oss som kan si at de ikke har en eneste bekjent som er engafan, jeg kjenner hvertfall et par, og skal jeg befinne meg på samme sted som dem, er det altid greit å ha en stabækseier i baklomma. greit, kanskje satt på spissen med egentlig er. skal ta den. poenget var at han viste seg fra sin verste side, stuttjukk islending. men glem nå det. og der skjønte jeg den med engasupportere ja. andersblaa: og hva gjør vi når veigar da ikke eksploderer, bare dribler seg bort og ikke gjør en eneste ting riktig? roter vekk 4-5 overganger på å dasse ut av offside? Lar man han da spille en gang til? eller utfordre han? det som er poenget mitt men det har blitt rotet bort i irrelevant diskusjon om veigar egentlig kan betegnes som stuttjukk islending osvosv.. Nå må ikke du klage over at andre roter bort poengene dine, når du starter diskusjonen med bombastiske, lettere rasistiske utspill. Selvfølgelig skal ikke Veigar ha klippekort på laget. Han dømmes før hver kamp, akkurat som alle andre, akkurat som han skal dømmes før kampen mot ålesund. Er han ikke i form da, så bør han ikke spille, det sier seg selv. Det som derimot blir idiotisk er å bestemme i dag, som en slags straff, at han ikke skal spille kamp uansett form, om en uke. Det blir bare latterlig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Har forsåvidt sagt at han bør vise seg fram på trening men det er nå greit nok.. og jeg klagde ikke, bare penset diskusjonen inn på hva den egentlig handlert om. og hvis du kaller det rasisme.. ja DA er det mye rasisme i verden.. huttetu. men hva vet jeg, etter hva jeg skjønner sitter du på hovis, og hovismennesker er jo som kjent mye mer reflekterte enn de på andra sidan. nei shit.. nå var jeg nesten litt rasistisk. Hvis veigar presterer på trening og han blir valgt fremfor espen så får vi vente og se.. og scorer han skal jeg gladelig ete i meg at han burde benkes (også sagt før). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Hvis veigar presterer på trening og han blir valgt fremfor espen så får vi vente og se.. og scorer han skal jeg gladelig ete i meg at han burde benkes (også sagt før). Som da Veigar spilte ræva hjemme mot FFK, men uka etterpå scorte 3 mål og hadde 2 assists borte mot Odd? Utfra din tankegang skulle vel Veigar sittet på benken da, for dårlige prestasjoner kan vi jo ikke akseptere... Så gjennom seriekampene for i år, og bortsett fra 1. og 2. serierunde har det aldri gått to serierunder på rad som Veigar ikke enten har scoret eller hatt målgivende. Hva sier du til det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 men hva vet jeg, etter hva jeg skjønner sitter du på hovis, og hovismennesker er jo som kjent mye mer reflekterte enn de på andra sidan. nei shit.. nå var jeg nesten litt rasistisk. Hva faen!?! Har du piggtråd i ræva eller konkurerer om å bli den uoffisielle verdensmester i usakligheter? Har jeg hevdet at at jeg er mer reflektert enn deg fordi jeg sitter på hovis, eller insinuerer du at du er det fordi jeg sitter der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Hvis veigar presterer på trening og han blir valgt fremfor espen så får vi vente og se.. og scorer han skal jeg gladelig ete i meg at han burde benkes (også sagt før). Som da Veigar spilte ræva hjemme mot FFK, men uka etterpå scorte 3 mål og hadde 2 assists borte mot Odd? Utfra din tankegang skulle vel Veigar sittet på benken da, for dårlige prestasjoner kan vi jo ikke akseptere... Så gjennom seriekampene for i år, og bortsett fra 1. og 2. serierunde har det aldri gått to serierunder på rad som Veigar ikke enten har scoret eller hatt målgivende. Hva sier du til det? Jeg sier at nå har det vel gått 2 serierunder uten noenting så kanskje ja? Men hvis han viser seg på trening er jeg selvfølgelig tilbøyelig til å endre mening. islendingen: neida, bare viser deg et eksempel på samme type rasisme som du påstår jeg farer med. Er vel heller du som sitter på piggtråd.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Vise meg et eksempel på samme type rasisme som jeg påstår at du farer med? Ved å komme med en fordom du mener jeg har? En fordom du har? Hæ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå