msp 810 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 slapp av litt nå gutta, det er jo bare et spill:P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Ved å komme med en fordom du mener jeg har, ja. Jeg vet ikke om det stemmer men blant mange på hovis stemmer det. Uansett, det er like ulogisk å kalle det rasisme som det jeg har skrevet om veigar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Hvis veigar presterer på trening og han blir valgt fremfor espen så får vi vente og se.. og scorer han skal jeg gladelig ete i meg at han burde benkes (også sagt før). Som da Veigar spilte ræva hjemme mot FFK, men uka etterpå scorte 3 mål og hadde 2 assists borte mot Odd? Utfra din tankegang skulle vel Veigar sittet på benken da, for dårlige prestasjoner kan vi jo ikke akseptere... Så gjennom seriekampene for i år, og bortsett fra 1. og 2. serierunde har det aldri gått to serierunder på rad som Veigar ikke enten har scoret eller hatt målgivende. Hva sier du til det? Jeg sier at nå har det vel gått 2 serierunder uten noenting så kanskje ja? Men hvis han viser seg på trening er jeg selvfølgelig tilbøyelig til å endre mening. islendingen: neida, bare viser deg et eksempel på samme type rasisme som du påstår jeg farer med. Er vel heller du som sitter på piggtråd.. Hva med at vi holder oss til å diskutere laget og gutta da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 mye som er ulogisk her i verden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Let's do that.. olsen for president.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 kan strengt tatt ikke se problemet med å bytte ut veigar... er man for dårlig blir man ofte erstattet av en som er presumptivt bedre der og da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Faen for en lættis diskusjon.. Veigar hadde en shitty kamp. PUNKTUM. Sansynligvis er han på plass mot Aalesund og putter 3.. Det er ingen tvil om at Espen er en OK spiller, og som også er bedre enn Veigar når veigar sliter som i dag. En veigar på hugget banker Espen. La det ligge, så vi kan fokusere på neste match. Ang Usportslig spill.. Hvem faen har måttet trenge fysio for å konstatere at man har fått krampe... Når Lyn kjører på med fullt manskap på banen for å se til en krampe.. er det like usportslig som å ikke spille tilbake ballen.. Same same.. taper på en ræva dag.. "bra" at brann vant hvertfall.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 kan strengt tatt ikke se problemet med å bytte ut veigar... er man for dårlig blir man ofte erstattet av en som er presumptivt bedre der og da... Er det noen som har sagt seg uenig i dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 noen som har kranglet noe jævlig på grunnlag av dette virker det hvertfall som... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Endel, ja.. eller, folk har vel egentlig heller vært uenige i at veigars siste oppvisninger kan ses på som "dårlig". Altså dårlig nok til at han kan byttes ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 kan strengt tatt ikke se problemet med å bytte ut veigar... er man for dårlig blir man ofte erstattet av en som er presumptivt bedre der og da... Er det noen som har sagt seg uenig i dette? Å bytte ut Veigar fra start en gang har enkelte store problemer med ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 den dagen noen er sikret plass i startellvan på bakgrunn av navnet deres og hva de har av statistikker blir jeg virkelig nervøs på vegne av laget... konkurranse er utelukkende positivt, enten du er superstjerne eller ukjent junior... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 noen som har kranglet noe jævlig på grunnlag av dette virker det hvertfall som... Diskusjonen går på om han skal settes ut av laget i neste kamp, byttet i dag er alle enig om. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Jeg tror msp mente bytte ut til neste kamp eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 ser ikke problemet med å sette ut veigar, synes det er lenge siden han har vært opp mot sitt beste... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Ikke drit deg ut, Berdiin. Flaut å lese siste 2, 3 sidene i denne tråden. .. og hva mentalitet hovis vs. feltet gjelder: Går ikke "kritikken" fra "oss på rett side" ofte på at de på hovis ikke er like engasjerte, sutrer når ting går dårlig og ikke støtter gutta alltid. Uansett? Du viser deg faen ikke mye bedre når det første du gjør etter en kamp er å lire av deg noe så idiotisk om en av våre egne som det du skriver om Veigar her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 han treffer ganske greit da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Jeg står ved det at slik opptreden ikke er akseptabelt om vi skal kunne prestere i toppen, og kanskje vinne tl en gang i fremtiden. Derfor mener jeg også at espen bør få sjansen mot aafk, om ikke noe skjer iløpet av uken. og hva som er så idiotisk vet jeg ikke, men det kan du ta på pm. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 ser ikke problemet med å sette ut veigar, synes det er lenge siden han har vært opp mot sitt beste... Minner igjen om at det er to serierunder siden han scoret 3 og hadde 2 assists. Sist mot LSK hjemme scoret han også. Jeg synes ikke Daniel, Keller, Pontus og Somen har vært på sitt beste de siste kampene. Hvorfor ikke sette ut de også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Hvem snakka antall scorede mål? Espen for Kamma: 174 kamper og 46 mål. 0,26 mål pr. kamp. Veigar for Stabæk: 109 kamper og 55 mål. 0.5 mål pr. kamp Merk; dette var uten assists. Dessverre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 hva han har gjort før hjalp vel strengt tatt greit lite idag, eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Hehe, vesentlig.. er man ute av det kan det ta tid før man finner tilbake, uansett hvor god man er (henry er jo et godt eksempel etter overgangen til barca). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Völler 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 jeg fatter og begriper ikke hvordan noen kan ønske espen olsen i start 11'ren.. fatter ikke at noen vil ha han på benken engang.. fyren er jo ræva!! han holder jo knapt følge i 2.div.. og iallefall ikke i TL.. nei.. slipp til markegård.. syns det er latterlig at det ikke gir spor av avkastning og prestere på 2.laget.. ikke rart markegård til tider kan virke som han sliter med motivasjon når det ikke hjelper samma hvor mye mål han bøtter inn på 2.laget.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 jeg fatter og begriper ikke hvordan noen kan ønske espen olsen i start 11'ren.. fatter ikke at noen vil ha han på benken engang.. fyren er jo ræva!! han holder jo knapt følge i 2.div.. og iallefall ikke i TL.. nei.. slipp til markegård.. syns det er latterlig at det ikke gir spor av avkastning og prestere på 2.laget.. ikke rart markegård til tider kan virke som han sliter med motivasjon når det ikke hjelper samma hvor mye mål han bøtter inn på 2.laget.. så du i det hele tatt på kampen i dag?? espen gjorde seg ikke bort akkurat! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Nå er det synd ikke stabak.no har statestikk fra 2.lags kamper men tror da også espen gjør en god jobb der. Min oppfatning er at markegård har fått nok av sjanser på a-laget og ikke vil bli bedre enn i dag. heller poljac enn markegård isåfall.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Hadde vi bare hatt IAO på banen idag tror jeg jammen meg vi hadde vunnet klart! Nå må bohinen gå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 hva han har gjort før hjalp vel strengt tatt greit lite idag, eller? Han ble jo byttet ut, hva klager du over? Poenget er at 1-2 dårlige prestasjoner ikke er nok til å sette spillere ut av laget. Med mindre vi vil ha et lag som er livredde for å gjøre feil? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Hadde vi bare hatt IAO på banen idag tror jeg jammen meg vi hadde vunnet klart! Nå må bohinen gå! hehehehehe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Hvem snakka antall scorede mål? Espen for Kamma: 174 kamper og 46 mål. 0,26 mål pr. kamp. Veigar for Stabæk: 109 kamper og 55 mål. 0.5 mål pr. kamp Merk; dette var uten assists. Dessverre. Å sette ut Veigar er et forslag.. det kan være lurt, kanskje ikke.. Janne finner ut av det.. tror han kunne hatt godt av det jeg etter en dårlig og en grusom kamp.. Kan slå bra ut med Olsen, hvis ikke kommer Veigar inn og putter et par.. kanskje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 hva han har gjort før hjalp vel strengt tatt greit lite idag, eller? Han ble jo byttet ut, hva klager du over? Poenget er at 1-2 dårlige prestasjoner ikke er nok til å sette spillere ut av laget. Med mindre vi vil ha et lag som er livredde for å gjøre feil? Tror du virkelig det? Hadde håpet veigar da ville jobbet hardere for å komme tilbake på banen jeg da.. Er farlig at spillere og spillemåte gror fast. Benitez i l'pool er jo et godt eksempel.. han roterer jo som en gærning av den grunn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå