Tonje 0 Del Skrevet 3. September 2003 Del Skrevet 3. September 2003 Håper ikke alle har glemt Marel Baldvinson selv om det ser ut til at noen har glemt at han spillte 2002 sesongen med drakt nr 10. :shock: Så vidt jeg vet så var han rimelig raskt ute da Tobbe forsvant med å overta drakta hans. At Ohr nå overtar er så absolutt ingen skam for drakta. Veldig bra at vi igjen har drakt nr 10 i stallen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 3. September 2003 Del Skrevet 3. September 2003 Så vidt jeg vet så var han rimelig raskt ute da Tobbe forsvant med å overta drakta hans. At Ohr nå overtar er så absolutt ingen skam for drakta. Veldig bra at vi igjen har drakt nr 10 i stallen. Marel blir aldri glemt. Det kan vi takke Maren for.... ) Alle lag trenger en spiller nr 10, og Stian Ohr er verdig nok for det nummeret. Jeg gleder meg enormt til første kampen hans mot Bryne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 3. September 2003 Del Skrevet 3. September 2003 Alle lag trenger en spiller nr 10, og Stian Ohr er verdig nok for det nummeret. Hva vet du om det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 3. September 2003 Del Skrevet 3. September 2003 Alle lag trenger en spiller nr 10, og Stian Ohr er verdig nok for det nummeret. Hva vet du om det? Jeg vet alt, rett og slett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 3. September 2003 Del Skrevet 3. September 2003 Alle lag trenger en spiller nr 10, og Stian Ohr er verdig nok for det nummeret. Hva vet du om det? Jeg vet alt, rett og slett. da vet du kanskje hva som er turopplegget til bryne også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 3. September 2003 Del Skrevet 3. September 2003 da vet du kanskje hva som er turopplegget til bryne også? Nei. Jeg er ikke turansvarlig. Selv tar jeg fly eller kjører til Bryne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 3. September 2003 Del Skrevet 3. September 2003 Selv tar jeg fly eller kjører til Bryne. Skal Slum kjøre til Bryne? Da blir det neppe trygt på veien. Har vurdert å kjøre selv, men ble litt engstlig nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elmo 4 Del Skrevet 3. September 2003 Del Skrevet 3. September 2003 Slum kjører??? Trodde du ville bare kjøre Eintrachtmobilen til favorittbyen din?? :roll: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 3. September 2003 Del Skrevet 3. September 2003 Marel blir aldri glemt. Det kan vi takke Maren for.... ) Alle lag trenger en spiller nr 10, og Stian Ohr er verdig nok for det nummeret. Jeg gleder meg enormt til første kampen hans mot Bryne. takk, slum :wink: stian er jo den totale motsetning av marel: mørkhåret, liten - og målfarlig... (det siste håper jeg) og selv om han er på ingen måte som marel, er jeg likevel veldig spent å se ham spille Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg