Gjest daglish7 Del Skrevet 29. September 2007 Del Skrevet 29. September 2007 Ikke at han er noe legende i stabæk akkurat men Gaute Larsen fikk sparken i odd i kveld:) Det var jo veldig synd:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 29. September 2007 Del Skrevet 29. September 2007 Ikke at han er noe legende i stabæk akkurat men Gaute Larsen fikk sparken i odd i kveld:) Det var jo veldig synd:) Enig! Det hadde vært mye bedre om han hadde fått lov til å fullføre nedrykket først. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMats 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Ja, hvorfor ikke få lov til å sette prikken over i'en i en elendig sesong! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Gaute ny trener i Asker! haha:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Gaute er en bra mann, Asker er i ferd med å bli et bra lag. Jeg ønsker både Gaute og Asker lykke til, og måtte de forbli Asker og Bærums nest beste lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Gaute er en bra mann, Asker er i ferd med å bli et bra lag. Jeg ønsker både Gaute og Asker lykke til, og måtte de forbli Asker og Bærums nest beste lag. Greit at du ønsker Asker lykke til og at du ønsker at de må bl Asker og Bærums nest beste lag, men å kalle Gaute en BRA MANN.... Fysj! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Gaute ny trener i Asker! haha:) Der røk den muligheten for Rosenborg.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Gaute er en bra mann, Asker er i ferd med å bli et bra lag. Jeg ønsker både Gaute og Asker lykke til, og måtte de forbli Asker og Bærums nest beste lag. oook..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Gaute er en bra mann, Asker er i ferd med å bli et bra lag. Jeg ønsker både Gaute og Asker lykke til, og måtte de forbli Asker og Bærums nest beste lag. Greit at du ønsker Asker lykke til og at du ønsker at de må bl Asker og Bærums nest beste lag, men å kalle Gaute en BRA MANN.... Fysj! Han har vel ikke rykket ned med noe lag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Gaute er en bra mann, Asker er i ferd med å bli et bra lag. Jeg ønsker både Gaute og Asker lykke til, og måtte de forbli Asker og Bærums nest beste lag. Greit at du ønsker Asker lykke til og at du ønsker at de må bl Asker og Bærums nest beste lag, men å kalle Gaute en BRA MANN.... Fysj! Han har vel ikke rykket ned med noe lag? VELVEL.. Senest i år så har han vel bidratt sterkt med sende Odd ned(mest sannsynlig) Han har bare for vane og snike seg unna før det blir blir et faktum... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin_ 1 Del Skrevet 25. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 25. Oktober 2007 (endret) Gaute er en bra mann, Asker er i ferd med å bli et bra lag. Jeg ønsker både Gaute og Asker lykke til, og måtte de forbli Asker og Bærums nest beste lag. Greit at du ønsker Asker lykke til og at du ønsker at de må bl Asker og Bærums nest beste lag, men å kalle Gaute en BRA MANN.... Fysj! Han har vel ikke rykket ned med noe lag? VELVEL.. Senest i år så har han vel bidratt sterkt med sende Odd ned(mest sannsynlig) Han har bare for vane og snike seg unna før det blir blir et faktum... så må man vel huske at han har vært trener i stabæk i våre to beste sesonger.. som assistenttrener i 98 (cupgull og 3. plass) og som hovedtrener i 2003 (3. plass) Endret 25. Oktober 2007 av Martin_ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Syntes det er litt festlig at en kommentar om at Gaute er en bra mann umiddelbart konkluderes med at jeg sier han er en god trener. Det kan godt hende jeg mener det også, men det jeg mente var at Gaute er en veldig ålreit fyr som jeg unner suksess. Forøvrig så var han vel ikke alene om å sørge for Stabæks nedrykk i 2004, men Stabæk løste saken like elegant som RBK, ventet til nest siste serierunde med å legge skylda på treneren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Gaute er er jævlig bra mann. Jeg vil gjerne høre begrunnelsen fra de som mener han ikke er det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Han er en god mann, ikke noe å si på det. jeg unner han også suksess. Men han har ikke vist seg fra sin beste side på trenerfronten de siste årene.. Men for all del, jeg har ikke glemt alt han har gjort for oss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå