Tonna 0 Del Skrevet 3. September 2003 Del Skrevet 3. September 2003 Hva blir opplegget for denne turen? Minibuss el busss? Jeg skal ihvertfall være med.. Den som har ansvaret for turer, meld meg på! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 3. September 2003 Del Skrevet 3. September 2003 meld meg på også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 4. September 2003 Del Skrevet 4. September 2003 Ut fra interessen - eller rettere sagt manglende interesse - ender vi nok opp med minibuss kl 0630 fra Bekkestua. Minibuss er raskere enn buss, men Bryne er langt, og vi vil gjerne sikre oss at vi ser hele matchen, som begynner kl 1600. Men vi kan booke buss hvis vi får mer enn 30 påmeldte... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 4. September 2003 Del Skrevet 4. September 2003 hvordan vet dere at interessen er manglende til denne turen? utfra to innlegg her i forumet? ved at det ikke er noen turasnvarlig for denne tur, er det vel vanskelig å stadfeste interessen? jeg er i hvertfall keen på å dra, da var vi tre...tjohoo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 4. September 2003 Del Skrevet 4. September 2003 Svak interesse: Vi forhørte oss i bussen til Ullevaal og der var det kun en håndfull som etter hardt press medga at de kanskje kunne være interessert. Dette er for dårlig - vi vil selvsagt være flest mulig og ber om at folk melder seg på fort. Som sagt klarer vi å stable 30 på beina så bir det buss. Men det kan bli vanskelig når exturguruslum endatil skal kjøre selv - uten lappen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 4. September 2003 Del Skrevet 4. September 2003 Som sagt klarer vi å stable 30 på beina så bir det buss. Men det kan bli vanskelig når exturguruslum endatil skal kjøre selv - uten lappen... Blir det tur, er jeg selvfølgelig med minibussen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 5. September 2003 Del Skrevet 5. September 2003 Jeg regner meg som ganske sikker til denne turen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 5. September 2003 Del Skrevet 5. September 2003 Hvis dere skal ta taxi ned til Bryne, er det utrolig viktig å passe på at taxi-sjåføren misforstår og kjører dere til Brynäs, som er et svensk hockeylag. Hvis det lukter dritt i det dere er fremme, kan dere imidlertid være ganske sikre på at dere har kommet til riktig "by". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 10. September 2003 Del Skrevet 10. September 2003 Hvis noen kvier seg litt til turen pga litt mye fyllerør og ralling på minibussen har jeg to-tre plasser ledig i bilen. Kontakt meg her eller ring meg på mitt hemmelige mobilnummer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 11. September 2003 Del Skrevet 11. September 2003 ring meg på mitt hemmelige mobilnummer Mener du: 97070537? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Del Skrevet 11. September 2003 Del Skrevet 11. September 2003 Jeg stemmer for at vi drar litt tidligere enn det planlagte avreisetidspunktet 06:30. Bryne-turene har jeg erfaring med at vi bruker rundt 9 timer eller mer på. Regner vi med den vanlige halvtimes forsinkelsen fra Finn søndag morgen har vi akkurat 9 timer til avspark. Blir vel slitsomt for sjåføren med kun to timers opphold fra kjøringa også. Syns 0300 hadde vært flott, da kan man dra rett fra bytur/fest og på bussen, erfaringer fra dette sier et sinnsykt liv de første par timene av turen før alle slukner noen timer... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonna 0 Del Skrevet 11. September 2003 Del Skrevet 11. September 2003 Syns 0300 hadde vært flott, da kan man dra rett fra bytur/fest og på bussen, erfaringer fra dette sier et sinnsykt liv de første par timene av turen før alle slukner noen timer... enig, 0300 er perfekt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 12. September 2003 Del Skrevet 12. September 2003 For den/de som skal sitte på meg så drar ikke jeg så tidlig som 0300. Forresten noen som vet om det blir kake i år også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Del Skrevet 12. September 2003 Del Skrevet 12. September 2003 Kake er bestilt på b-gjengen gjesteboka, men det får vi neppe noen glede av da vi i beste fall rekker kampen med avreise 0630. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 12. September 2003 Del Skrevet 12. September 2003 Regner med at vi som kjører bil skal rekke det. Betyr jo bare at det blir mer til oss Forøvrig begynner bilen å bli ganske full også, men hvis noen vil ligge 16 timer i et bagasjerom som lukter batterisyre kan de jo si fra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 13. September 2003 Del Skrevet 13. September 2003 Blir man rusa av å sniffe batterisyre så er jeg med :? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg