Freak Magnet 185 Del Skrevet 11. Oktober 2007 Del Skrevet 11. Oktober 2007 Anbefaler så mange som mulig å ta turen over. Blir sikkert en fin tur, og mulighetene for poeng er tilstede. For (dette kunne kanskje vært skrevet i løftetråden) jeg drar IKKE! Som må sies å være den største garantien for poeng. FM (som ikke har reist hjem med hverken 1 eller 3 poeng siden sommeren 2004) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjersk 552 Del Skrevet 13. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 13. Oktober 2007 (endret) Jeg og 3-4 andre venner tar turen også.. for se om vi tar tog på søndag eller $$ bussen. syns forøvrig dette bør bli laget som starter: Jon JIH - MMS - Pontus - Tom Branimir - Somen - Henning - Alan Daniel - Veigar Branimir har putta jevnt og trutt i 2 div og vært BB flere ganger! syns han bør få sjansen Endret 13. Oktober 2007 av Bjersk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 13. Oktober 2007 Del Skrevet 13. Oktober 2007 Jeg og 3-4 andre venner tar turen også.. for se om vi tar tog på søndag eller $$ bussen. syns forøvrig dette bør bli laget som starter: Jon JIH - MMS - Pontus - Tom Branimir - Somen - Henning - Alan Daniel - Veigar Branimir har putta jevnt og trutt i 2 div og vært BB flere ganger! syns han bør få sjansen JIH har imponert deg på treningene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 13. Oktober 2007 Del Skrevet 13. Oktober 2007 Branimir har putta jevnt og trutt i 2 div og vært BB flere ganger! Om enn ikke i dag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjersk 552 Del Skrevet 14. Oktober 2007 Del Skrevet 14. Oktober 2007 Jeg og 3-4 andre venner tar turen også.. for se om vi tar tog på søndag eller $$ bussen. syns forøvrig dette bør bli laget som starter: Jon JIH - MMS - Pontus - Tom Branimir - Somen - Henning - Alan Daniel - Veigar Branimir har putta jevnt og trutt i 2 div og vært BB flere ganger! syns han bør få sjansen JIH har imponert deg på treningene? har ikke sett noen treninger men han er jo kjøpt for å spille! så hvis han er skadefri syns jeg han bør starte! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Jeg og 3-4 andre venner tar turen også.. for se om vi tar tog på søndag eller $$ bussen. syns forøvrig dette bør bli laget som starter: Jon JIH - MMS - Pontus - Tom Branimir - Somen - Henning - Alan Daniel - Veigar Branimir har putta jevnt og trutt i 2 div og vært BB flere ganger! syns han bør få sjansen jeg foreslår at dere melder dere på bussen i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Veigar spiller mest sannsynlig IKKE kampen. Da han har fått en skade. Eneste jeg hvet er at han har fått skade, mer hvet jeg dessverre ikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 15. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 15. Oktober 2007 (endret) Veigar spiller mest sannsynlig IKKE kampen.Da han har fått en skade. Eneste jeg hvet er at han har fått skade, mer hvet jeg dessverre ikke Forbannet irriterende å få melding om "Veigar skadet!" også fungerer ikke linken! H******! edit: Budstikka har saken: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle145090.ece I følge Stabæks fysioterapeut Tor Østhagen har Páll Gunnarsson pådratt seg en kneskade. Stabæk-spissen er på vei hjem til Norge fra landslagssamlingen på Island for å foreta en undersøkelse av skaden. - Forhåpentligvis for vi undersøkt skaden på tirsdag. Jeg aner ikke hvor alvorlig den er, men det er såpass at han ikke kan spille fotball per nå, sier Østhagen. Veigar Páll Gunnarsson ble skadet på fredag og ringte selv til Stabæks fysioterapeut med den triste meldingen om at han var blitt skadet. At det var spilleren selv som tok kontakt irriterer Tor Østhagen. - Det islandske fotballforbundet har en plikt til å informere oss, men jeg har ikke hørt noe. Det er dårlig. Jeg har heller ikke snakket med noe islandsk helsepersonell i etterkant av skaden, forteller Tor Østhagen. Endret 15. Oktober 2007 av Blå_i_eksil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Veigar spiller mest sannsynlig IKKE kampen.Da han har fått en skade. Eneste jeg hvet er at han har fått skade, mer hvet jeg dessverre ikke Forbannet irriterende å få melding om "Veigar skadet!" også fungerer ikke linken! H******! Jeg tror det er noe feil med WAP-sidene til stabak.no, men det kommer nok snart på www.stabak.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Veigar spiller mest sannsynlig IKKE kampen.Da han har fått en skade. Eneste jeg hvet er at han har fått skade, mer hvet jeg dessverre ikke Forbannet irriterende å få melding om "Veigar skadet!" også fungerer ikke linken! H******! Jeg tror det er noe feil med WAP-sidene til stabak.no, men det kommer nok snart på www.stabak.no Ok, smått frustrende, men men. http://www.stabak.no/content/view/2427/2/ du hadde helt rett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Veigar spiller mest sannsynlig IKKE kampen.Da han har fått en skade. Eneste jeg hvet er at han har fått skade, mer hvet jeg dessverre ikke Forbannet irriterende å få melding om "Veigar skadet!" også fungerer ikke linken! H******! Jeg tror det er noe feil med WAP-sidene til stabak.no, men det kommer nok snart på www.stabak.no Ok, smått frustrende, men men. http://www.stabak.no/content/view/2427/2/ du hadde helt rett Skadet på Island 15/10-2007 kl 16:38 Veigar Pall Gunnarsson ble skadet på fredagens trening for det islandske landslaget. Veigar er tatt ut av den islandske troppen til EM kvalifikasjonskampen mot Liechtenstein på onsdag. Foreløpig vet vi lite om skaden, men det dreier seg om en kneskade opplyser Stabæks medisinske ansvarlige Tor Østhagen. Veigar flyr hjem i morgen og vi vil gjennomføre en sjekk på Stabækklinikken i løpet av morgendagen. Arghh!!! Ikke la det være langvarig skade... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Jaja... Da kan vi snart begynne å planlegge feiringen av 5.plassen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Jaja... Da kan vi snart begynne å planlegge feiringen av 5.plassen! Dere kan sikkert lage en sang om den Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Foreslår at vi sender en bestilling til Italia sånn at vi har noen bluss vi helt spontant kan fyre opp mens vi dytter alle vi ser så hardt vi kan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Foreslår at vi sender en bestilling til Italia sånn at vi har noen bluss vi helt spontant kan fyre opp mens vi dytter alle vi ser så hardt vi kan Mensen igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Jaja... Da kan vi snart begynne å planlegge feiringen av 5.plassen! Dere kan sikkert lage en sang om den Trenger ikke, de er allerede på plass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Foreslår at vi sender en bestilling til Italia sånn at vi har noen bluss vi helt spontant kan fyre opp mens vi dytter alle vi ser så hardt vi kan Mensen igjen? Hva hadde forumet vært uten AndersBlaa, en garantist for å opphissede debatter og morsomheter.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
J0han 0 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Selvfølgelig uten at det er sikkert ennå, virker det som om JIH er ment å gå direkte på høyrevingen, utifra treninga idag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
exultno 0 Del Skrevet 16. Oktober 2007 Del Skrevet 16. Oktober 2007 Det er jo greit nok det, får bare håpe at Veigar er klar til mandan... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 16. Oktober 2007 Del Skrevet 16. Oktober 2007 Hvor mange har meldt seg på bussen? Jeg meldte meg på idag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
spiegel 0 Del Skrevet 16. Oktober 2007 Del Skrevet 16. Oktober 2007 Da har jeg også meldt meg på. Hvor på stadion skal SS stå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjersk 552 Del Skrevet 16. Oktober 2007 Del Skrevet 16. Oktober 2007 Da har jeg også meldt meg på. Hvor på stadion skal SS stå? bortefansen pleier ihvertfall å stå kortsiden til høyre når man ser kampen på TV Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 16. Oktober 2007 Del Skrevet 16. Oktober 2007 Snakket med svensken nå. Det BLIR buss til Stavanger. Da er det bare å melde seg på for alle etternølerne som ikke har fått gjort det enda. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Carine 0 Del Skrevet 17. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 17. Oktober 2007 (endret) Men for oss som skal dit, men ikke være med buss, hvordan gjør man det med billetter? Vil jo stå med SS.. Endret 17. Oktober 2007 av Carine Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Men for oss som skal dit, men ikke være med buss, hvordan gjør man det med billetter? Vil jo stå med SS.. et godt spørsmål, jeg skal snakke med viking så gir jeg beskjed her.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Men for oss som skal dit, men ikke være med buss, hvordan gjør man det med billetter? Vil jo stå med SS.. Vi kjøper billetter på stadion. Koster 140 kr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Men for oss som skal dit, men ikke være med buss, hvordan gjør man det med billetter? Vil jo stå med SS.. et godt spørsmål, jeg skal snakke med viking så gir jeg beskjed her.. Jens på Stabækbutikken har ikke fått matchbilletter fra Viking. Men han skulle gi meg tilbakemelding i løpet av dagen om hva vi gjør med kjøp av disse billettene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Men for oss som skal dit, men ikke være med buss, hvordan gjør man det med billetter? Vil jo stå med SS.. Vi kjøper billetter på stadion. Koster 140 kr. Ypperlig, men håper det også er mulighet for kjøp i StabækButikken. Husker det var kaos med billettsalget da jeg var der i 2004. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Carine 0 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Men for oss som skal dit, men ikke være med buss, hvordan gjør man det med billetter? Vil jo stå med SS.. Vi kjøper billetter på stadion. Koster 140 kr. Tusen takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Det skal vel ikke være et problem hvis du sitter på $$-bussen å få kjøpt billetter på stadion? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå