Gå til innhold

Viking vs. De Blaa

gsk
 Del

Anbefalte innlegg

Anbefaler så mange som mulig å ta turen over. Blir sikkert en fin tur, og mulighetene for poeng er tilstede.

For (dette kunne kanskje vært skrevet i løftetråden) jeg drar IKKE! Som må sies å være den største garantien for poeng.

FM

(som ikke har reist hjem med hverken 1 eller 3 poeng siden sommeren 2004)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg og 3-4 andre venner tar turen også.. for se om vi tar tog på søndag eller $$ bussen.

syns forøvrig dette bør bli laget som starter:

Jon

JIH - MMS - Pontus - Tom

Branimir - Somen - Henning - Alan

Daniel - Veigar

Branimir har putta jevnt og trutt i 2 div og vært BB flere ganger! syns han bør få sjansen :)

Endret av Bjersk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og 3-4 andre venner tar turen også.. for se om vi tar tog på søndag eller $$ bussen.

Jon

JIH - MMS - Pontus - Tom

Daniel - Veigar

Branimir har putta jevnt og trutt i 2 div og vært BB flere ganger! syns han bør få sjansen :)

JIH har imponert deg på treningene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jon

JIH - MMS - Pontus - Tom

Daniel - Veigar

JIH har imponert deg på treningene?

har ikke sett noen treninger men han er jo kjøpt for å spille! så hvis han er skadefri syns jeg han bør starte! :huh:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jon

JIH - MMS - Pontus - Tom

Daniel - Veigar

jeg foreslår at dere melder dere på bussen i dag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veigar spiller mest sannsynlig IKKE kampen.

Da han har fått en skade.

Eneste jeg hvet er at han har fått skade, mer hvet jeg dessverre ikke :(

Forbannet irriterende å få melding om "Veigar skadet!" også fungerer ikke linken! H******!

edit: Budstikka har saken: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle145090.ece

I følge Stabæks fysioterapeut Tor Østhagen har Páll Gunnarsson pådratt seg en kneskade. Stabæk-spissen er på vei hjem til Norge fra landslagssamlingen på Island for å foreta en undersøkelse av skaden.

- Forhåpentligvis for vi undersøkt skaden på tirsdag. Jeg aner ikke hvor alvorlig den er, men det er såpass at han ikke kan spille fotball per nå, sier Østhagen.

Veigar Páll Gunnarsson ble skadet på fredag og ringte selv til Stabæks fysioterapeut med den triste meldingen om at han var blitt skadet. At det var spilleren selv som tok kontakt irriterer Tor Østhagen.

- Det islandske fotballforbundet har en plikt til å informere oss, men jeg har ikke hørt noe. Det er dårlig. Jeg har heller ikke snakket med noe islandsk helsepersonell i etterkant av skaden, forteller Tor Østhagen.

Endret av Blå_i_eksil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forbannet irriterende å få melding om "Veigar skadet!" også fungerer ikke linken! H******!

Jeg tror det er noe feil med WAP-sidene til stabak.no, men det kommer nok snart på www.stabak.no ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det er noe feil med WAP-sidene til stabak.no, men det kommer nok snart på www.stabak.no ;)

Ok, smått frustrende, men men. http://www.stabak.no/content/view/2427/2/ du hadde helt rett ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, smått frustrende, men men. http://www.stabak.no/content/view/2427/2/ du hadde helt rett ;)

Skadet på Island

15/10-2007 kl 16:38

Veigar Pall Gunnarsson ble skadet på fredagens trening for det islandske landslaget.

Veigar er tatt ut av den islandske troppen til EM kvalifikasjonskampen mot Liechtenstein på onsdag.

Foreløpig vet vi lite om skaden, men det dreier seg om en kneskade opplyser Stabæks medisinske ansvarlige Tor Østhagen.

Veigar flyr hjem i morgen og vi vil gjennomføre en sjekk på Stabækklinikken i løpet av morgendagen.

Arghh!!!

Ikke la det være langvarig skade...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår at vi sender en bestilling til Italia sånn at vi har noen bluss vi helt spontant kan fyre opp mens vi dytter alle vi ser så hardt vi kan

Mensen igjen?

:lol::lol:

Hva hadde forumet vært uten AndersBlaa, en garantist for å opphissede debatter og morsomheter..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men for oss som skal dit, men ikke være med buss, hvordan gjør man det med billetter?

Vil jo stå med SS..

:)

et godt spørsmål, jeg skal snakke med viking så gir jeg beskjed her..

Jens på Stabækbutikken har ikke fått matchbilletter fra Viking.

Men han skulle gi meg tilbakemelding i løpet av dagen om hva vi gjør med kjøp av disse billettene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men for oss som skal dit, men ikke være med buss, hvordan gjør man det med billetter?

Vil jo stå med SS..

:)

Vi kjøper billetter på stadion. Koster 140 kr.

Ypperlig, men håper det også er mulighet for kjøp i StabækButikken. Husker det var kaos med billettsalget da jeg var der i 2004.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Viking vs. De Blaa
  • Opprett ny...