sexxes 3 592 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Men for oss som skal dit, men ikke være med buss, hvordan gjør man det med billetter? Vil jo stå med SS.. Vi kjøper billetter på stadion. Koster 140 kr. Ypperlig, men håper det også er mulighet for kjøp i StabækButikken. Husker det var kaos med billettsalget da jeg var der i 2004. Absolutt å anbefale å være tidlig ute. Dog var vel billettsalget i fjor bedre organisert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Bare litt dritt at det flyet jeg kunne rekt er der oppe 18.50 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Bare litt dritt at det flyet jeg kunne rekt er der oppe 18.50 Mener at det var et som landet mellom halv 6 og 6 også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Med tanke på at Veigar vil trene alternativt til fredag er det ganske stor sjangse for at han ikke kommer til å spille på Mandag. Det kan gi Espen Olsen en etterlengtet hel kamp. Kan jo bli gøy å se det og, selv om det er kjipt å ikke ha med Veigar med. Men alt kan skje.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Med tanke på at Veigar vil trene alternativt til fredag er det ganske stor sjangse for at han ikke kommer til å spille på Mandag. Det kan gi Espen Olsen en etterlengtet hel kamp. Kan jo bli gøy å se det og, selv om det er kjipt å ikke ha med Veigar med. Men alt kan skje.... Mulig det er etterlengtet fra EO sin side, men jeg hadde helst sett at Veigar var spilleklar.. Pessimistisk som jeg er tror jeg vi nå får se konsekvensene av å ha en tynn stall; at sølvet ryker.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Du sier noe! Om jeg kan velge mellom en etterlengtet sjanse til EO, og seriesølv, så bikker jeg over mot det siste alternativet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Du sier noe! Om jeg kan velge mellom en etterlengtet sjanse til EO, og seriesølv, så bikker jeg over mot det siste alternativet. kan jo være greit med begge deler... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Del Skrevet 18. Oktober 2007 hehe...det diskuteres på forumet til vikinghordene at de bør legge seg for at vi skal ha sjanse til å vinne serien...tror ikke skaden til veigar betyr så meget da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Hvem spiller istedenfor Keller? Jeg ser helst at Bjørnar spiller, men kunne vært spennende med comeback av Steners også... Evnt er vel kanskje nystuen nærmere enn Tommy? Olsen-Daniel Bjørnar-Henning-Somen-Alan Tom-Pontus-Mike-MMS Jon Evnt Olsen-Daniel Alan-Henning-Steners/Nystuen-Somen Tom-Pontus-Mike-MMS Jon Eller en siste overaskelse Alan-Daniel Bjørnar-Henning-Steners/Nystuen-Somen Tom-Pontus-Mike-MMS Jon Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 19. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 19. Oktober 2007 (endret) Håper på ----------------Daniel----------------------- -----------------Alan------------------------- Bjørnar-Henning-Somen- Nystuen------- --------JIH-Pontus-Mike-MMS------------- ------------------Jon-------------------------- Er ikke helt overbevist om at Tommy har det som trengs per dags dato. Endret 19. Oktober 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 19. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 19. Oktober 2007 (endret) Fra midten og opp: Tommy - Henning - Somen ----------- Alan ------------- ------E.O.-------Daniel----- Men vi kommer sikkert ikke til å gjøre noe med formasjonen nå. Endret 19. Oktober 2007 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Håper på ----------------Daniel----------------------- -----------------Alan------------------------- Bjørnar-Henning-Somen- Nystuen------- --------JIH-Pontus-Mike-MMS------------- ------------------Jon-------------------------- Er ikke helt overbevist om at Tommy har det som trengs per dags dato. Ja viking har en sykt sterk midtbane, så det kan kanskje være en fordel å få Alan bort fra midten - så kan han løpe rundt å herje i en mer fri rolle bak Daniel. Dette er vel en kamp hvor defensiv sikkerhet og kontringer blir nøkkelord for Stabæk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Ja viking har en sykt sterk midtbane, så det kan kanskje være en fordel å få Alan bort fra midten - så kan han løpe rundt å herje i en mer fri rolle bak Daniel. Dette er vel en kamp hvor defensiv sikkerhet og kontringer blir nøkkelord for Stabæk... Nå herjet jo ikke Alan så rent lite på sin vante plass i hjemmekampen mot Viking, da..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
J0han 0 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Hvem spiller istedenfor Keller? Jeg ser helst at Bjørnar spiller, men kunne vært spennende med comeback av Steners også... Evnt er vel kanskje nystuen nærmere enn Tommy? Olsen-Daniel Bjørnar-Henning-Somen-Alan Tom-Pontus-Mike-MMS Jon Evnt Olsen-Daniel Alan-Henning-Steners/Nystuen-Somen Tom-Pontus-Mike-MMS Jon Eller en siste overaskelse Alan-Daniel Bjørnar-Henning-Steners/Nystuen-Somen Tom-Pontus-Mike-MMS Jon Etter det jeg har sett på trening idag og mandag virker JIH på høyrevingen som det alternativet som prøves ut... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Hvem spiller istedenfor Keller? Jeg ser helst at Bjørnar spiller, men kunne vært spennende med comeback av Steners også... Evnt er vel kanskje nystuen nærmere enn Tommy? Olsen-Daniel Bjørnar-Henning-Somen-Alan Tom-Pontus-Mike-MMS Jon Evnt Olsen-Daniel Alan-Henning-Steners/Nystuen-Somen Tom-Pontus-Mike-MMS Jon Eller en siste overaskelse Alan-Daniel Bjørnar-Henning-Steners/Nystuen-Somen Tom-Pontus-Mike-MMS Jon Etter det jeg har sett på trening idag og mandag virker JIH på høyrevingen som det alternativet som prøves ut... Føler meg rimelig sikker på at det er start11ern på mandag... Tror Somen eller Henning på kant er foran Bjørnar! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Hvem spiller istedenfor Keller? Jeg ser helst at Bjørnar spiller, men kunne vært spennende med comeback av Steners også... Evnt er vel kanskje nystuen nærmere enn Tommy? Olsen-Daniel Bjørnar-Henning-Somen-Alan Tom-Pontus-Mike-MMS Jon Evnt Olsen-Daniel Alan-Henning-Steners/Nystuen-Somen Tom-Pontus-Mike-MMS Jon Eller en siste overaskelse Alan-Daniel Bjørnar-Henning-Steners/Nystuen-Somen Tom-Pontus-Mike-MMS Jon Etter det jeg har sett på trening idag og mandag virker JIH på høyrevingen som det alternativet som prøves ut... Føler meg rimelig sikker på at det er start11ern på mandag... Tror Somen eller Henning på kant er foran Bjørnar! Jeg vil nå ikke utelukke Veigar ennå. Siste på stabak.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Er ikke helt sikker på om vi vinner den kampen her, magefølelsen min sier tap.. Spilte også kamp mot viking nettop på fm, bortebane og 1-0 tap.. huff Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Er ikke helt sikker på om vi vinner den kampen her, magefølelsen min sier tap..Spilte også kamp mot viking nettop på fm, bortebane og 1-0 tap.. huff Magefølelsen min sier at du ikke skal på kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Er ikke helt sikker på om vi vinner den kampen her, magefølelsen min sier tap..Spilte også kamp mot viking nettop på fm, bortebane og 1-0 tap.. huff Magefølelsen min sier at du ikke skal på kampen Du har litt av en magefølelse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Håper på ----------------Daniel----------------------- -----------------Alan------------------------- Bjørnar-Henning-Somen- Nystuen------- --------JIH-Pontus-Mike-MMS------------- ------------------Jon-------------------------- Er ikke helt overbevist om at Tommy har det som trengs per dags dato. Skal jeg tolke det slik at du håper Veigar ikke spiller da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Er ikke helt sikker på om vi vinner den kampen her, magefølelsen min sier tap..Spilte også kamp mot viking nettop på fm, bortebane og 1-0 tap.. huff Magefølelsen min sier at du ikke skal på kampen Du har litt av en magefølelse Magefølelsen min sier at jeg skal på kampen. Og jeg gleder meg!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Del Skrevet 19. Oktober 2007 http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle145756.ece veigar mener han blir spilleklar... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Hvorfor ikke ha en god gammeldags tom på høyrekant??? jon mms Mike pontus Jih Tom Henning Somen EO Alan daniel Alan er en som kan spille daniel fri og skape uro for viking forsvaret... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Hva er greia med Keller?? har ikke fått med meg at han er skada... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Del Skrevet 19. Oktober 2007 karantene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 20. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 20. Oktober 2007 (endret) -------------------Daniel--------Veigar------------------- -------JIH/Alan-Somen-Henning-Alan/JIH------- ---------------Tom-Pontus-Mike-MMS--------------- --------------------------Knudsen-------------------------- Der har vi den Endret 20. Oktober 2007 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henriette 3 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Hvem skal til Stavanger??? Gunnar og jeg er etablert i byen nå... første pils er inntatt=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henriette 3 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Ps. de som er i stavanger kom til Beverly for å hate Brann og Bergen by og alt de står for.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Ps. de som er i stavanger kom til Beverly for å hate Brann og Bergen by og alt de står for.... Trenger ikke å reise til Stavanger for å gjøre det.. Om ikke AaFK klarer jobben selv har jeg planer om å sitte alene i mørket og drukne min egen selvmedlidenhet i øl. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Så på treningen til Stabæk i dag, og Veigar så da helt fin ut. Driblet skjøt og løp som alltid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå