Slum 12 842 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Lander i Stavanger kl. 13:00 i morra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækj 1 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Er det noen som har URL til brann- ålesund i dag. Sånn at man kan se den via winamp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik 0 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Ålesund leder 2-0 over Brann! JADA! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 AaFK-Brann 2-1. Er ikke dette motivasjon nok til å gruse Viking på mandag, så vet ikke jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Ålesund leder 2-0 over Brann! JADA! 2-1 SLUTT!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Flere som har tenkt seg til Stavanger nå? Vel, vi må vel fikse en sotseier eller to selv også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 20. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 20. Oktober 2007 (endret) Uff så leit (at Brann tapte, det snek seg inn ett annet innlegg før mitt) Forøvrig all ære til Ringo for nok en bra analyse, la oss bare håpe vi vinner mot alle odds, da vil det fortsatt være et bitte lite håp om GULL!! Endret 20. Oktober 2007 av Bjornh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Noen som skal til Stavanger burde lage et banner med: "Gullet skal vekk!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Noen som skal til Stavanger burde lage et banner med:"Gullet skal vekk!" Gullet skal da ikke vekk. Det skal da til oss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Noen som skal til Stavanger burde lage et banner med:"Gullet skal vekk!" Gullet skal da ikke vekk. Det skal da til oss! "Gullet skal hJem" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Noen som skal til Stavanger burde lage et banner med:"Gullet skal vekk!" Gullet skal da ikke vekk. Det skal da til oss! "Gullet skal hJem" Det jeg tenkte også. "Gullet skal hjem" er et mye bedre banner å ha. Regner med at alle skjønner hvor hjem er Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 20. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 20. Oktober 2007 (endret) Noen som skal til Stavanger burde lage et banner med:"Gullet skal vekk!" Gullet skal da ikke vekk. Det skal da til oss! "Gullet skal hJem" Det jeg tenkte også. "Gullet skal hjem" er et mye bedre banner å ha. Regner med at alle skjønner hvor hjem er Regner med rekordhøye seertall på en Stabæk-kamp på en mandag, men majoriteten er vel Brann-patrioter... Gullet har aldri hatt hjemholdssted i Bærum, dermed blir det litt søkt å si "hjem". Ettersom alle aviser nå har opplest og vedtatt at gullet skal "hem", mener jeg det passer bedre med vekk/bort/på ferie/blir borte i det blaa/etc enn "hJem" Endret 20. Oktober 2007 av Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Hjem er en henvisning til at da Brann tok gullet i 1963 var de den første serimesteren i det 'nåværende' systemet. Før det var det hovedserien - som Brann forøvrig vant det siste året (1961/62). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Har jeg nevnt tilstrekkelig ofte at Brann rykket ned etter sitt forrige seriegull? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Hjem er en henvisning til at da Brann tok gullet i 1963 var de den første serimesteren i det 'nåværende' systemet. Før det var det hovedserien - som Brann forøvrig vant det siste året (1961/62). Men vi har vel alle flyttet på oss og bosatt oss et nytt sted som har blitt til "hjem" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 gullet skal til egne hjem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Derimot helt greit om Vikingsupporterne har et banner med "Gullet skal vekk" neste helg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Ruud GULLit skal hjem! meh.... Men seriøst dette blir spennende. Hele sesongen har for vår del vært preget av tette kamper, og seirene har ikke akkurat vært med god margin når det gjelder mål. Vi har et berg av en målforskjell å utlikne, men nå i sluttfasen blir alt yatzy hvor 2-0, skulle man få det, ikke lenger er en ledelse man rir på. Man må frem igjen og igjen. Det kan fort slå begge veier. Å lede og så vinne er en ting, da har man et hav av taktiske valgmuligheter å sette inn for å sikre seieren. Å vinne med margin er noe annet, da må man angripe, blotte seg, blø, og generelt ofre alt. Spørsmålet er da hvor går smertegrensen, helst da til Jönsson? Er gullet såpass innenfor rekkevidde at man skal satse sølvet også? Så lenge det er mulighet ja så må man det for å være en vinner, men igjen dette blir en svært tøff taktisk periode for vårt trenerteam. Ja vi går for seier, ja vi går for storseier, men i det interne oppgjøret med Viking teller tross alt kynismen mest. Så om vi leder 1-0, 2-0, eller om det rett og slett viser seg at det er en dag vi sliter men vi allikevel holder uavgjort enn så lenge, skal man da tørre å risikere alt for målforskjellen? Inspirert av Aalesund vil jeg si ja. Trenere kan fort bli for varsomme, tre poeng veier tungt, og det er vel nå support skal gi ham motet til å satse alt......enig? Vi kom ikke for tre poeng, men for å hente gullet hjem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 "Gullet skal vekk - vekk til Stabekk" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Alt liger til trett efor ert tap! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Alt liger til trett efor ert tap! Dfukkeg kitt for nye? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Har jeg nevnt tilstrekkelig ofte at Brann rykket ned etter sitt forrige seriegull? Jeg gleder meg til Bjann rykker ned.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 "Gullet ska 'kje hem, det skal bli blaatt" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Alt liger til trett efor ert tap! Jeg er vel neppe det første eksempelet på at alkolås på PC hadde vært en god tanke. Beklager om noen følte seg støtt av min manglende evne til å manuvrere riktig finger på riktig knapp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 GULLET SKAL TIL MØBLERTE HJEM Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henriette 3 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Har jeg nevnt tilstrekkelig ofte at Brann rykket ned etter sitt forrige seriegull? Ikke tilstrekkelig ofte nok.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henriette 3 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Må bare nevne at det var spesielt deilig å være blaa i stavanger i går kveld, da byen desverre var forpestet, men ikke av parrasitter, men rødkledde bergensere! Det kan jo diskuteres... de er vel parasitter de også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Må bare nevne at det var spesielt deilig å være blaa i stavanger i går kveld, da byen desverre var forpestet, men ikke av parrasitter, men rødkledde bergensere! Det kan jo diskuteres... de er vel parasitter de også Du kan jo forestille deg hvordan det da var i Bergen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 det blir JIH på høyrekant, og JA, Veigar spiller.. dette har jeg fra meget sikre kilder Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 GULLET SKAL TIL MØBLERTE HJEM Dette var tvetydig. Hva vet vi om MA gir store rabatter til sine klubbkamerater? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå