stolt 0 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Ser på Dagladets nettsider at Stabæk er ute etter Iven autbø! Spennende. Viking bekrefter kontakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Ser på Dagladets nettsider at Stabæk er ute etter Iven autbø! Spennende. Viking bekrefter kontakt. http://www.dagbladet.no/sport/2007/10/21/515667.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Banner imorgen: "Gullet skal vekk - helt til Stabæk!" eller "Gullet skal vekk - Gullet skal til Stabæk!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Banner imorgen:"Gullet skal vekk - helt til Stabæk!" eller "Gullet skal vekk - Gullet skal til Stabæk!" Hva med: Gullet skal på langtidsferie-til de blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Syntes "Gullet skal til møblerte hJem" var ganske bra jeg daa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Syntes "Gullet skal til møblerte hJem" var ganske bra jeg daa njaaaa det første jeg tenkte på da var martin andresen og han er jo ikke stabæk spiller før til neste år.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Syntes "Gullet skal til møblerte hJem" var ganske bra jeg daa njaaaa det første jeg tenkte på da var martin andresen og han er jo ikke stabæk spiller før til neste år.. Hehee Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Tre poeng til LSK i kveld. med andre ord kan det se ut som Stabæk MÅ ha poeng i Stavanger hvis vi skal ha håp om medalje... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Tre poeng til LSK i kveld. med andre ord kan det se ut som Stabæk MÅ ha poeng i Stavanger hvis vi skal ha håp om medalje... Skal ikke si det. Neste motstandere for Viking er VIF og Brann, og vi har Tromsø og Godset... Selv om Brann allerede (mest sannsynelig) tar gullet, tror jeg ikke de spiller to dårlige kamper på rad, og det samme med Vålerenga som egentlig har vært nokså uberegnelige i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Tre poeng til LSK i kveld. med andre ord kan det se ut som Stabæk MÅ ha poeng i Stavanger hvis vi skal ha håp om medalje... Skal ikke si det. Neste motstandere for Viking er VIF og Brann, og vi har Tromsø og Godset... Selv om Brann allerede (mest sannsynelig) tar gullet, tror jeg ikke de spiller to dårlige kamper på rad, og det samme med Vålerenga som egentlig har vært nokså uberegnelige i år. Hehe. Men vår flaks blir det vel uavgjort mot Viking, slik at Brann tar gull, og bruker juniorlag mot Viking neste helg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Fra Viking-forumet. Måtte bare poste den, er jo helt nydelig innstillingen fra denne Viking-horden "Er en stund til denne kampen en kamp som vi bør vinne. Men tenk dere følgende, da angående Brann å gullet er jo ikke helt sikkert ennå. Brann taper mot Ålesund.Vi har Stabæk hjemme å de fortsatt har muligheter til gullet,da er det fristende å la stabæk vinne spør du meg. Å vi har Brann neste runde, å den vinne me jo, å stabæk har Tromsø hjemme å den vinne de stabæk e sterke hjemme. Siste serierunde alt kan skje, Tromsø har tatt mangen skalper der oppe, å i siste runde tar dem også Brann mens stabæk fikser Lyn. Men nå skal det også sises at målforskjellen, også spiller inn her. Den har ikke jeg kontrollen på. Beklager den dårlige Norsken, bare å legge godviljen til så skjønner dere hva som står" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 hahaha. i like it. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Jaja, det er Strømsgodset vi banker siste serierunde, ikke Lyn. Men ellers liker jeg det han sier Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Helt uenig! Bismak hele veien til evigheten. Det ville vært seriegullet fra helvete. Vunnet takket være at Viking legger seg... NEI TAKK!! Det skal sies at jeg ikke tror en tøddel på at det vil skje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Helt uenig! Bismak hele veien til evigheten. Det ville vært seriegullet fra helvete. Vunnet takket være at Viking legger seg... NEI TAKK!! Det skal sies at jeg ikke tror en tøddel på at det vil skje. Støttes. Når vi vinner serien (når det enn måtte bli) skal det være fordi vi er best. Ikke fordi en gjeng siddiser ikke kan fordra Brann og Bergen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Nå tror jeg ikke vi skal bekymre oss for dette. En ting er at noen ivrige supportere helst ser at gullet går til oss, fremfor til Brann. En helt annen ting er spillerne på Viking som nok helst vil skaffe seg selv medalje, og helst sølv, fremfor å legge seg i kveld. Nei, vi møter nok tøff motstand i kveld er jeg redd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Helt uenig! Bismak hele veien til evigheten. Det ville vært seriegullet fra helvete. Vunnet takket være at Viking legger seg... NEI TAKK!! Det skal sies at jeg ikke tror en tøddel på at det vil skje. Støttes. Når vi vinner serien (når det enn måtte bli) skal det være fordi vi er best. Ikke fordi en gjeng siddiser ikke kan fordra Brann og Bergen. Men se for deg situasjonen at bi leder 0-1, 10-15min. før slutt, er ikke sikkert at Viking gir absolutt alt for å "gi" gullet til Brann? mye rart som går igjennom hodene til trøtte spillere i slutten av en tøff kamp..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Helt uenig! Bismak hele veien til evigheten. Det ville vært seriegullet fra helvete. Vunnet takket være at Viking legger seg... NEI TAKK!! Det skal sies at jeg ikke tror en tøddel på at det vil skje. Støttes. Når vi vinner serien (når det enn måtte bli) skal det være fordi vi er best. Ikke fordi en gjeng siddiser ikke kan fordra Brann og Bergen. Men se for deg situasjonen at bi leder 0-1, 10-15min. før slutt, er ikke sikkert at Viking gir absolutt alt for å "gi" gullet til Brann? mye rart som går igjennom hodene til trøtte spillere i slutten av en tøff kamp..... Nei, i likhet med Freak Magnet tror jeg spillernes hat til Brann er sterkt overdrevet. Har inntrykk av at det er en supportergreie. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Helt uenig! Bismak hele veien til evigheten. Det ville vært seriegullet fra helvete. Vunnet takket være at Viking legger seg... NEI TAKK!! Det skal sies at jeg ikke tror en tøddel på at det vil skje. Støttes. Når vi vinner serien (når det enn måtte bli) skal det være fordi vi er best. Ikke fordi en gjeng siddiser ikke kan fordra Brann og Bergen. Men se for deg situasjonen at bi leder 0-1, 10-15min. før slutt, er ikke sikkert at Viking gir absolutt alt for å "gi" gullet til Brann? mye rart som går igjennom hodene til trøtte spillere i slutten av en tøff kamp..... Nei, i likhet med Freak Magnet tror jeg spillernes hat til Brann er sterkt overdrevet. Har inntrykk av at det er en supportergreie. Du har nok rett, men rarere ting har skjedd i fotball før, som i 2007 da Stabæk snappet gullet 3 min. på overtid i siste serierunde rett for nesen på Brann, da Daniel Nannskog lirker inn den 7. skåringen mot Godset...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Joda, rare ting har skjedd. Rare ting må også skje om vi skal ta seriegull i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Hvem starter i kveld+? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 22. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 22. Oktober 2007 (endret) JI Høiland fra start Blir spennende å se om vår nye mann kan slå til og bli helt på direkten! Fy pokker så nervøs jeg er foran denne kampen. Tenker ikke på gull, bare på å ikke rote det til i medaljekampen. Alt ennet enn tap er et meget godt resultat i denne kampen... eidt: leif Endret 22. Oktober 2007 av pedro Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Hjelpe meg, nå kom alle nervene iløpet av 5 minutter. Men dette er kanskje årets tøffeste bortekamp. Vinner vi denne, er det svinsterkt. Lykke til folkens, enten dere er i Stavanger, på Onkel Blaa eller i stua. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 22. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 22. Oktober 2007 (endret) På en måte føler jeg det er mye som ligger til rette for at vi skal tape denne kampen, noe som skaper en liten optimisme hos meg.. Føler vi er gode til å tape kamper vi bør vinne, og omvendt. Om vi vinner denne vil jeg si de ørsmå sjansene til å ta igjen Brann øker drastisk. Da vil Brann møte et heltent Viking-lag på søndag, og går forhåpentligvis på et tap. Endret 22. Oktober 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Om vi vinner denne vil jeg si de ørsmå sjansene til å ta igjen Brann øker drastisk. Fra 0,1% til 1%? Det er vel en tidobling, så det går under drastisk økning ja. Uansett om vi vinner i dag, gullet går til Bergen. Tenk om; -Espen hadde putta på blank gåll i Kr.Sand -Daniel hadde fått straffe da Dahl tok ballen med hånda i 1. serierunde Da hadde vi vært en del nærmere da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 965 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Hepp, Kjenner at jeg sitter som på nåler... Det kribler i magen og jeg svetter i håndflatene og da tenker jeg bare på sølvet @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 22. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 22. Oktober 2007 (endret) Om vi vinner denne vil jeg si de ørsmå sjansene til å ta igjen Brann øker drastisk. Fra 0,1% til 1%? Det er vel en tidobling, så det går under drastisk økning ja. Uansett om vi vinner i dag, gullet går til Bergen. Tenk om; -Espen hadde putta på blank gåll i Kr.Sand -Daniel hadde fått straffe da Dahl tok ballen med hånda i 1. serierunde Da hadde vi vært en del nærmere da... Joda, men jeg kjenner jeg får gåsehud på tennene bare ved tanken på panikken som brer seg i Bergen dersom vi teoretisk er med i gullkampen fram til siste serierunde. Edit: Adressen min er muligens mye av årsaken til at jeg har en bortimot pervers glede av å se skuffede bergensere. Endret 22. Oktober 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Tenk om;-Espen hadde putta på blank gåll i Kr.Sand -Daniel hadde fått straffe da Dahl tok ballen med hånda i 1. serierunde - Daniel hadde putta på stolpeskudd på 1-0 i Bergen Brann har 2-5-6 uten MA siste 3 sesonger, og skal ut i vanskeligere kamper enn oss. Tenker Brann tar gullet på målforskjell Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMats 0 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Et mirakel skal til for at vi skal ta gullet! Men så lenge det er mulig er det moro! Veigar er klar(Ifølge fxt.no)! Så dette kan gå veien! 3 poeng idag burde vi klare! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Er totalt nervevrak nå og har senket forhåpeningene til "jeg håper vi ikke går på et nytt 3-0 tap". Selv om alt taler for uavgjort idag så er det så typisk Stabæk å gå på snørra når de har sjansen til å sikre noe viktig på egen maskin. Skal vi komme unna med poeng i dag må forsvaret være bunnsolid og angrepene raske og presise. Presset ligger heldigvis mest på Viking som må vinne, mens vi klarer oss med uavgjort. Skal vi komme unna med tre poeng og bryte den etterhvert fæle statestikken vi har mot Viking borte(3 strake tap, 5 kamper uten seier) trenger vi en tidlig scoring og helst gå opp i 2-0 raskt. Viking scorer jo alltid mot oss så 2 mål er minimum. Daniel Nannskog spiller sin kamp nr 50 for oss i Eliteserien hvis han spiller i dag forresten, hvis noen ikke hadde fått med seg det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå