Gå til innhold

Viking vs. De Blaa

gsk
 Del

Anbefalte innlegg

kjipt at gutta ikke evner når viking har en middels dag men ser muligheter i 2.omgang med litt skjerpings

Viking spiller egentlig så godt som vi kan forvente, men med god hjelp fra oss. Vi har hevet oss etter dårlige førsteomganger før, så dette er ikke kjørt ennå. Vi må opp noen hakk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dritt....Viking er 10 ganger bedre. Dette er på linje med Lyn-matchen. Utrolig når det er snakk om den viktigste matchen på jævlig lenge. Skal man være positiv så er det sikkert ikke mange som er slitne etter denne 1 omgangen, så vi KAN jo klare uavgjort med en tidlig redusering.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det blir 2-2 nå synes jeg vi skal gå protesttog opp til NøFF's lokaler med plakater på stenger med skrift: "ANNULER OFFSIDE-MÅLET", "IJEH VAR I OFFSIDE!!!!" osv...

Dette går ikke!

Fy F... at de ikke har begynt med videodømming!

Stabæk gruser Viking i 2. Omgang! BARE VENT!!!

Edit: "Hvorfor i huleste har denne mannen forvillet seg inn på Viking Stadion?" Kommentar fra Drillo mens vi ser han stygge lille rotte-bergenseren.

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edit: "Hvorfor i huleste har denne mannen forvillet seg inn på Viking Stadion?" Kommentar fra Drillo mens vi ser han stygge lille rotte-bergenseren.

Med tanke på at Drillo er i Midtøsten for tiden er det neppe han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen, jeg foreslår at det istedenfor sommerferie legges opp til obligatorisk treningsleir på Kalvøya Cup. Der får man i det minste se litt innsats.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fytti....ufattelig at vi slurver og pusler og pingler så mye når så mye står på spill. Pinlig fra ende til annen. Herregud så skuffet jeg er over denne omgangen. Nå skal det holde jævlig hardt om vi får medalje. Tror dere viking får noen problemer mot et Brann i bakrus?

Sett innpå nystuen, stenersen og olsen i pausen, noen som vil noe og som kanskje kan gå på et løp...

Sandefjord igår kjempet som løver igår i forhold til denne gjengen og sf har ikke akkurat noe å spille for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mente seff Mini. Sorry leifen min...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mente seff Mini. Sorry leifen min...

Det var nesten igjen...Davy var det som sa det

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pinlig. ikke mye annet å si.

ser ikke helt hvem vi kunne byttet inn her heller.

Espen Olsen kunne kanskje vært et friskt pust

Nå skal Espen inn for Veigar, så får vi se.

Og der holdt jaggu Veigar på å redusere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der ligger vårt store problem. Har ikke troverdige kort å sette inn når førsteelleveren ikke innfrir. Det vi kan håpe på nå er at Viking slipper seg litt ned slik at vi kan få igang spillet vårt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der ligger vårt store problem. Har ikke troverdige kort å sette inn når førsteelleveren ikke innfrir. Det vi kan håpe på nå er at Viking slipper seg litt ned slik at vi kan få igang spillet vårt.

jaaaaaaaaaaa

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Viking vs. De Blaa
  • Opprett ny...