Gå til innhold

Viking vs. De Blaa

gsk
 Del

Anbefalte innlegg

• Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Morsomt å tape sølv og bronsemedaljen på juks fra Ijeh... Juksing er visst det eneste han kan.

Hadde gutta gitt mer enn 20% i dag kunne vi kanskje, KANSKJE, begynt å klage over dommeravgjørelsene. Fy faen for en innsats som ikke har blitt lagt ned i dag. Kjerringspill.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsomt å tape sølv og bronsemedaljen på juks fra Ijeh... Juksing er visst det eneste han kan.

Hadde gutta gitt mer enn 20% i dag kunne vi kanskje, KANSKJE, begynt å klage over dommeravgjørelsene. Fy faen for en innsats som ikke har blitt lagt ned i dag. Kjerringspill.

Foråvidt et godt poeng, men det er STOR forskjell på å gå ut med 0-1 til pause i forhold til 0-2 som kom på ulovlig vis. Ref LSK i cupen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke akkurat Ijeh sin feil, men en svak assistentdommer. Det værste er at vi har hatt mange mål i mot i år som har hatt stor betydning for kampresultat. Nå mister vi altså 2. plassen :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IKKE ETT JÆVLA FRISPARK JO!!!!!!!!!!!!!!!

NOK EN DOMMERSKANDALE!

FAEN I HELVETE!

Dommeren gjorde mye rart i dag, men det gjorde faen meg våre menn også. Vi tapte ikke pga dommerfeil, vi tapte fordi vi ikke var gode nok når det gjaldt som mest. Og det er vi aldri. Jeg er så møkklei av å se sløve spillere som ikke løfter en finger for å gripe de mulighetene vi faktisk har.

Helvete!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke dommerens feil at vi taper denne kampen, det greier vi helt selv. Selv et feilaktig mål forandrer ikke det faktum at vi var elendige i store deler av kampen.

Dette har noe med innstilling å gjøre, og vi har sett det i hele år. Med mer konkurranse om plassene og troverdige alternativer på benken kunne mye vært annerledes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NOK EN DOMMERSKANDALE!

FAEN I HELVETE!

Dommeren gjorde mye rart i dag, men det gjorde faen meg våre menn også. Vi tapte ikke pga dommerfeil, vi tapte fordi vi ikke var gode nok når det gjaldt som mest. Og det er vi aldri. Jeg er så møkklei av å se sløve spillere som ikke løfter en finger for å gripe de mulighetene vi faktisk har.

Helvete!!

Enig det, men mål 2 er soleklar offside jo! Stadberg skal kjeppjages!!!!!!!!!!!!!!!

Fakta er at den tabben der kostet oss 2 poeng og mulig sølv!

Det finnes ingen unnskyldning, Stadberg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NOK EN DOMMERSKANDALE!

FAEN I HELVETE!

Helvete!!

Enig det, men mål 2 er soleklar offside jo! Stadberg skal kjeppjages!!!!!!!!!!!!!!!

Offsiden er strengt tatt linjedommers ansvar, ikke Stadberg. Dessuten ville trolig Viking halt dette i land om scoringen hadde vært annulert. Mål preger kamper. Viking fortjente uansett å vinne, og da blir det tull å klage på avgjørelser mot oss. Uheldig er det selvsagt med tanke på at vi kunne ranet med oss poeng.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NOK EN DOMMERSKANDALE!

FAEN I HELVETE!

Helvete!!

Offsiden er strengt tatt linjedommers ansvar, ikke Stadberg. Dessuten ville trolig Viking halt dette i land om scoringen hadde vært annulert. Mål preger kamper. Viking fortjente uansett å vinne, og da blir det tull å klage på avgjørelser mot oss. Uheldig er det selvsagt med tanke på at vi kunne ranet med oss poeng.

Hoveddommeren er Stadberg. Er jo like lett for han å se det! Han bør ihvertfall se det. Og, han har ansvaret!

Og legg av meg den antakelsen om at Viking "hadde halt det i land uansett"..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stallen er for tynn og det lider vi under. Vi skal prise oss lykkelig for at vi har greid å holde oss såpass skadefri som vi har gjort.

Hadde ikke hatt noe å si om vi hadde 100 spillere i stallen så lenge vi bare bruker de samme 11 uansett hvor ræva de spiller.

Faen, kan noen si til Mike Kjølø at han ikke skal slå langt??? Han har enda ikke truffet med en langpasning i hele år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Viking vs. De Blaa
  • Opprett ny...