Berdiin 35 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Det latterlige spillet vi har prestert etter somerpausen fortjener ikke mer enn 4 plass.. sannheten suger.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Det latterlige spillet vi har prestert etter somerpausen fortjener ikke mer enn 4 plass.. sannheten suger.. Da er jeg spent på hva spillet til LSK fortjener... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Hehe, ja men de spiller hvertfall med entusiasme, trøkk og vilje.. 3 ting vi har manglet nesten hver kamp siden sommer.. tenker ikke på finspillet men prestasjonsmessig - resultater (alle elsket drillos men de var gode på å spille "dårlig" fotball). Får håpe noen klarer å ta seg sammen til neste helg.. redde stumpene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Hehe, ja men de spiller hvertfall med entusiasme, trøkk og vilje.. 3 ting vi har manglet nesten hver kamp siden sommer.. tenker ikke på finspillet men prestasjonsmessig - resultater (alle elsket drillos men de var gode på å spille "dårlig" fotball). Får håpe noen klarer å ta seg sammen til neste helg.. redde stumpene. Jepp, savner en spiller som kan gå foran og vise vei -enten om han har kapteinsbindet eller ikke. En Flem/Jesper Janson/ Markus Karlsson/IA Olsen i godt gammelt slag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Mitt oppe i det hele og hvis-om-atte. Hadde Somen truffet et par milimeter annerledes på innlegget 2 minutter på overtid hadde Daniel truffet innlegget og vi hadde hatt 2-2 og sølv. Så nært, menn akk så fjernt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 For å dra noe positivt ut av kampens match, har vi vel fått avklaring på 2 spm.1. JIH er back, ikke ving 2. Bjørnar er ving, ikke back 1. Første kamp etter skade, første kamp for Stabæk - da er det klart han er ubrukelig som ving... La ham nå få noen kamper før vi vurderer det igjen. 2. Det var jo en kjapp konklusjon. Hvor mange kamper spilte Bjørnar som back når både Mike og IA var ute, og hvor mange mål slapp vi inn da? Bjørnar hadde ikke noe fantastisk spill i dag def. men han hadde en del lange oppspill som var ganske bra. Jeg satt lenge og sa han burde komme inn (mente riktignok at JIH skulle ut), for vi trengte hans presise innlegg/oppspill. Som eneste på banen i dag spilte han begge omgangene mot Bærum på lørdag, det var kanskje ikke så lurt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Ballerusk.Jeg hadde tidenes dårligste følelse på lang tid før denne kampen, så jeg var ikke spesielt overrasket. Og med innsatsen og spillet som ble nedlagt i 1. omg, valgte jeg innebandy i 2. Der var det iallefall innsats... Hva skjedde med "Alltid. Uansett!" ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Herregud a! Er det vanskelig å skjønne at jeg prater om en konkret situasjon som faktisk er med på å avgjøre kampen. 3-1, 4-1, 5-1, 6-1, 7-1 - alt det er hypotetisk. Spillet vårt er en annen sak. Forstått eller? Har du tungt for det? Hvordan kan du si at en konkret situasjon er med på å avgjøre kampen, når vi spilte elendig fra første stund? Første halvtimen var horribel. Hvordan kampen hadde gått om målet ble annullert er like hypotetisk. Mulig dette kommer som et sjokk på deg, men fotball er ikke så enkelt som at du kan trekker fra et mål og da hadde vi automatisk fått et poeng. Hadde ikke Viking fått det målet hadde de sannsynlig kjørt på for å få et "nytt" mål nummer to, og sånn som vi spilte i dag hadde de fått det før eller siden. Godeste Henrik. Om og hvis og hvem og hvordan kan selvfølgelig avfeies som latterlig når vi til tider er så ræva som i dag, men Viking skaper da virkelig ikke noen store sjanser etter 2-0 målet!? Til sammenligning; vi skulle hatt straffe på overtid på Lerkendal i fjor, samme hvor tafatte og evneveike vi framstod i 90 minutter, og det hadde (mest sannsynlig) vært ett poeng ekstra i boka vår og to mindre til RævBK. Utsagnet "Hvordan kan du si at en konkret situasjon er med på å avgjøre kampen" faller på sin egen urimelighet. Hva annet enn slike, nettopp konkrete, situasjoner avgjør en viktig, intens og avgjørende fotballkamp som denne? Gidder ikke være bitter for lenge, men synes det er ufattelig at mennesker som kan kalles profesjonelle i sin jobb gjør slike tabber. Det var vel tom. samme linjedommeren som oversa Ijehs posisjonering som ga beskjed om at ballen var inne? Ergo må han ha stått alldeles glimrende plassert for å oppfatte den klareste offsiden siden Edu putta mål nr to på Nadderud mot oss i fjor. Dommere generelt får kanskje (for) mye refs, greit nok, men å være så konsekvent elendig som linjedommeren til høyre i dag håper jeg virkelig får konsekvenser fra NFF i form av en god, jævla stund på tribunen. Et hvert menneske ansatt i en jobb i et velfungerende samfunn får streng beskjed om å ta seg sammen (om ikke sparken) etter en slik fatal, jævla glipp. Møkkamann. Jeg holdt meg et år på SFO uten å miste unger med hue først i bakken. Jeg ber faen ikke om cred engang. Når det er sagt sender jeg alle gode tanker til deg, støkk i Bergen med "Gulløl" og Herman Friele. Grøss.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kenny83 0 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 vil bare si:DEN SOM LER SIST LER BEST,HILSEN BERGENSER OG BRANN PATRIOT!! HAR HATT DET KONGE I NATT!!!må bare gni det litt inn slik som dere gjorde på lørdag!! får dere bronse må eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 vil bare si:DEN SOM LER SIST LER BEST,HILSEN BERGENSER OG BRANN PATRIOT!!HAR HATT DET KONGE I NATT!!!må bare gni det litt inn slik som dere gjorde på lørdag!! får dere bronse må eller? Grattis! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kenny83 0 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Grattis! Takker takker..!! hehe er ikke meningen å strø salt i såret bare å ta litt igjen på de som strødde salt på oss lørdag her i denn tråden hehe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Grattis! Takker takker..!! hehe er ikke meningen å strø salt i såret bare å ta litt igjen på de som strødde salt på oss lørdag her i denn tråden hehe... Du trodde kanskje vi håpet Brann skulle vinne på lørdag? Luring du. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Det latterlige spillet vi har prestert etter somerpausen fortjener ikke mer enn 4 plass.. sannheten suger.. Da er jeg spent på hva spillet til LSK fortjener... Det fortjener gule og røde kort. Og det har de fått i massevis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 23. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 23. Oktober 2007 (endret) Herregud a! Er det vanskelig å skjønne at jeg prater om en konkret situasjon som faktisk er med på å avgjøre kampen. 3-1, 4-1, 5-1, 6-1, 7-1 - alt det er hypotetisk. Spillet vårt er en annen sak. Forstått eller? Har du tungt for det? Hvordan kan du si at en konkret situasjon er med på å avgjøre kampen, når vi spilte elendig fra første stund? Første halvtimen var horribel. Hvordan kampen hadde gått om målet ble annullert er like hypotetisk. Mulig dette kommer som et sjokk på deg, men fotball er ikke så enkelt som at du kan trekker fra et mål og da hadde vi automatisk fått et poeng. Hadde ikke Viking fått det målet hadde de sannsynlig kjørt på for å få et "nytt" mål nummer to, og sånn som vi spilte i dag hadde de fått det før eller siden. Godeste Henrik. Om og hvis og hvem og hvordan kan selvfølgelig avfeies som latterlig når vi til tider er så ræva som i dag, men Viking skaper da virkelig ikke noen store sjanser etter 2-0 målet!? Til sammenligning; vi skulle hatt straffe på overtid på Lerkendal i fjor, samme hvor tafatte og evneveike vi framstod i 90 minutter, og det hadde (mest sannsynlig) vært ett poeng ekstra i boka vår og to mindre til RævBK. Utsagnet "Hvordan kan du si at en konkret situasjon er med på å avgjøre kampen" faller på sin egen urimelighet. Hva annet enn slike, nettopp konkrete, situasjoner avgjør en viktig, intens og avgjørende fotballkamp som denne? Selvfølgelig faller det på sin egen urimelighet når du plukker det jeg sa fra hverandre. Det som avgjorde den kampen var vårt dårlige spill, ikke at målet ble godkjent. JA, dommeren gjorde en kjempetabbe, og JA, det er vanskelig å vite hvordan det ville gått om ikke målet ble godkjent, men så dårlige som vi var ødela vi fint for oss selv uten hjelp fra dommeren. Selvfølgelig preger en scoring kampen, men booi argumenterte tidligere i tråden på at vi tapte fordi dommeren var ræva. Det er feil, vi tapte pga oss selv. Edit: Takk for gode tanker. Jeg trøster meg med at Brann rykket ned året etter de sist vant serien, og at vi snart må vinne mot Brann igjen. Begynner å bli en stund siden sist. Endret 23. Oktober 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Gidder ikke være bitter for lenge, men synes det er ufattelig at mennesker som kan kalles profesjonelle i sin jobb gjør slike tabber. Det var vel tom. samme linjedommeren som oversa Ijehs posisjonering som ga beskjed om at ballen var inne? Ergo må han ha stått alldeles glimrende plassert for å oppfatte den klareste offsiden siden Edu putta mål nr to på Nadderud mot oss i fjor. Godt poeng. Det er spektakulært at han klarer å se at ballen er en halv meter inne i mål i maks ett sekund, men ikke at målscoreren var over meteren offside gjennom helde dødballepisoden. Men den klareste offsiden siden Edu puttet mål nr 2 på nadderud i fjor? Da var du ikke på bortekampen mot Sandefjord i år. Gårsdagens offsidemål er peanuts sammenlignet med offsidemålet til Sandefjord. Samtidig er det et problem at Stabæk tilsynelatende bare spiller halve kamper. Vi hadde gjort det skummelt bra om vi begynte å spille når dommeren blåste i gang kampen, og ikke sluttet før han blåste den av. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 23. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 23. Oktober 2007 (endret) Herregud a! Er det vanskelig å skjønne at jeg prater om en konkret situasjon som faktisk er med på å avgjøre kampen. 3-1, 4-1, 5-1, 6-1, 7-1 - alt det er hypotetisk. Spillet vårt er en annen sak. Forstått eller? Har du tungt for det? Hvordan kan du si at en konkret situasjon er med på å avgjøre kampen, når vi spilte elendig fra første stund? Første halvtimen var horribel. Hvordan kampen hadde gått om målet ble annullert er like hypotetisk. Mulig dette kommer som et sjokk på deg, men fotball er ikke så enkelt som at du kan trekker fra et mål og da hadde vi automatisk fått et poeng. Hadde ikke Viking fått det målet hadde de sannsynlig kjørt på for å få et "nytt" mål nummer to, og sånn som vi spilte i dag hadde de fått det før eller siden. Godeste Henrik. Om og hvis og hvem og hvordan kan selvfølgelig avfeies som latterlig når vi til tider er så ræva som i dag, men Viking skaper da virkelig ikke noen store sjanser etter 2-0 målet!? Til sammenligning; vi skulle hatt straffe på overtid på Lerkendal i fjor, samme hvor tafatte og evneveike vi framstod i 90 minutter, og det hadde (mest sannsynlig) vært ett poeng ekstra i boka vår og to mindre til RævBK. Utsagnet "Hvordan kan du si at en konkret situasjon er med på å avgjøre kampen" faller på sin egen urimelighet. Hva annet enn slike, nettopp konkrete, situasjoner avgjør en viktig, intens og avgjørende fotballkamp som denne? Selvfølgelig faller det på sin egen urimelighet når du plukker det jeg sa fra hverandre. Det som avgjorde den kampen var vårt dårlige spill, ikke at målet ble godkjent. JA, dommeren gjorde en kjempetabbe, og JA, det er vanskelig å vite hvordan det ville gått om ikke målet ble godkjent, men så dårlige som vi var ødela vi fint for oss selv uten hjelp fra dommeren. Selvfølgelig preger en scoring kampen, men booi argumenterte tidligere i tråden på at vi tapte fordi dommeren var ræva. Det er feil, vi tapte pga oss selv. Edit: Takk for gode tanker. Jeg trøster meg med at Brann rykket ned året etter de sist vant serien, og at vi snart må vinne mot Brann igjen. Begynner å bli en stund siden sist. Mulig jeg var litt uklar i går, litt mye adrenalin. Jeg sier ikke at vi tapte kampen fordi dommeren er ræva, men at situasjonen rundt mål nr 2 er helt avgjørenede for kampens utvikling. Målet skulle vært underkjent. Utover det kommer jeg ikke med hypoteser om hvordan av resten av kampbildet hadde blitt dersom målet faktisk hadde blitt annulert. Jeg konstanterer kun at kampbildet ville vært annerledes. Grunnlaget for å hevde at vikings mål nr 2 langt på vei er med på å avgjøre kampen, er derfor helt berettiget. Endret 23. Oktober 2007 av booi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 23. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 23. Oktober 2007 (endret) Mulig jeg var litt uklar i går, litt mye adrenalin. Jeg sier ikke at vi tapte kampen fordi dommeren er ræva, men at situasjonen rundt mål nr 2 er helt avgjørenede for kampens utvikling. Målet skulle vært underkjent. Utover det kommer jeg ikke med hypoteser om hvordan av resten av kampbildet hadde blitt dersom målet faktisk hadde blitt annulert. Da er vi vel ganske enige. Endret 23. Oktober 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 vil bare si:DEN SOM LER SIST LER BEST,HILSEN BERGENSER OG BRANN PATRIOT!!HAR HATT DET KONGE I NATT!!!må bare gni det litt inn slik som dere gjorde på lørdag!! får dere bronse må eller? Vi går for 5 plassen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 vil bare si:DEN SOM LER SIST LER BEST,HILSEN BERGENSER OG BRANN PATRIOT!!HAR HATT DET KONGE I NATT!!!må bare gni det litt inn slik som dere gjorde på lørdag!! får dere bronse må eller? Vi går for 5 plassen.. Den er vår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Mulig jeg var litt uklar i går, litt mye adrenalin. Jeg sier ikke at vi tapte kampen fordi dommeren er ræva, men at situasjonen rundt mål nr 2 er helt avgjørenede for kampens utvikling. Målet skulle vært underkjent. Utover det kommer jeg ikke med hypoteser om hvordan av resten av kampbildet hadde blitt dersom målet faktisk hadde blitt annulert. Da er vi vel ganske enige. Takk og lov, hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Bra trøkk til at vi var så få på tribunen igår! Men hvis vi ser ølyst på TL så får vi ganske sikkert europacup med 4 plass;) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Kjipt med feilaktig mål mot, men om det hadde blitt annulert, så er det allikevel ikke sikkert at resultatet hadde blitt 1-1. Nettopp, da kunne det blitt 1-2 til OSS!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaase 8 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 eller 4-0 til DEM... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå