Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det gjør ekstra vondt å se Brannspillere som feirer og jubler. Tårer i øynene nå :(

Nå er det bare å jobbe knallhardt frem mot neste kamp, og glemme den stygge tabellen. Jeg orker ikke engang tenke på at medaljen kan glippe. Dette kommer til å bli en laaaang natt. Sukk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan takke oss selv, ikke dommeren. Lev med det....

Det er irrelevant akkurat i denne situasjonen!!!!

Diskusjonen dreier seg om kun mål nr 2!

PS. Situasjonen er prikk lik den i Sandefjord.

Dritt lei inkompetente dommere/linjedommere. Det er til å spy av!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stallen er for tynn og det lider vi under. Vi skal prise oss lykkelig for at vi har greid å holde oss såpass skadefri som vi har gjort.

Hadde ikke hatt noe å si om vi hadde 100 spillere i stallen så lenge vi bare bruker de samme 11 uansett hvor ræva de spiller.

Det er faktisk en grunn for at vi er tvunget til å bruke de samme 11 hver gang. Med en bredere stall kunne vi sluppet dette. Men det er uansett en hypotetisk diskusjon nå. Vi bør i hvert fall ikke kjøre med en så tynn stall i fortsettelsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leit med tap, i hele høst har vi vært dårlig mot topplagene (utenom lsk 3-1 seier)

Må si at en ting som er rart er når tv2 går direkte til han staberg og "headhunter" han ved å spille av filmen å bringe fram at han har gjort en grov feil, nå blir nok alle i norge motiverte til å dømme videre..

Uansett vi taper ikke pga dommeren, men egne feil og eget spill!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leit med tap, i hele høst har vi vært dårlig mot topplagene (utenom lsk 3-1 seier)

Må si at en ting som er rart er når tv2 går direkte til han staberg og "headhunter" han ved å spille av filmen å bringe fram at han har gjort en grov feil, nå blir nok alle i norge motiverte til å dømme videre..

FEIL

Kampens resultat 2-1.. Ett mål feilaktig godkjent. Det er fakta.

Er det så jævla fuckings vanskelig eller??????

Endret av booi
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vel 5 plassen neste....

Tromsø har vi hatt bra tak på i år. Våre tekniske spillere kommer virkelig til sin rett mot dem. De er heller ikke særlig imponerende borte. Det bør forventes tre poeng på Nadderud. Dernest bør Godset i Drammen være overkommelig. Vi har et greit program igjen. Medaljer er fortsatt innen rekkevidde. Noe dårligere enn 4. plass skal det uansett godt gjøres å bli.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vel 5 plassen neste....

Tromsø har vi hatt bra tak på i år. Våre tekniske spillere kommer virkelig til sin rett mot dem. De er heller ikke særlig imponerende borte. Det bør forventes tre poeng på Nadderud. Dernest bør Godset i Drammen være overkommelig. Vi har et greit program igjen. Medaljer er fortsatt innen rekkevidde. Noe dårligere enn 4. plass skal det uansett godt gjøres å bli.

Får vi 3 poeng siste kampene er vi sikret 4 plass..

I den situasjonen vi er i nå, er det ikke noe å rope hurra for å komme på 4 plass, men samtidig er det økning fra i fjor!

Jeg tipper en 10'r på at vi ender på 3 plass

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FEIL

Er det så jævla fuckings vanskelig å forstå at vi spilte elendig i dag, og at det fort kunne blitt både 3 og 4-1?????

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi unngå at dette forumet sklir ut og blir helt fjortis, med masse banning og personlig krangling mellom debattanter?

Orker ikke å forholde meg til sånne ting. Viking vant fortjent, men ting kunne vært annerledes om linjedommeren hadde gjort jobben sin. For en gangs skyld er det fordel for oss at motstanderne pådrar seg gule kort og karanterer mot oss, Viking uten Ødegaard er litt som oss uten Alanzinho.

Håper Brann (møkkalag, men allikevel: gratulerer med tl-gull) banker Viking på søndag, og IA skårer hat-trick mot lsk.

2. plassen neste!

PS! "Bohinen må sparkes"-vitsen er ufattelig oppbrukt og umorsom nå. Slutt å sparke opp halvåpne dører, som Espen Eckbo kaller det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FEIL

Er det så jævla fuckings vanskelig å forstå at vi spilte elendig i dag, og at det fort kunne blitt både 3 og 4-1?????

Ja, nå har ikke jeg undersøkt, men sjangsestatistikken talte vel mot oss?

Gjorde vel også ball possesion også, så jeg vet ikke hvor vanskelig det er assa??!!?!?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FEIL

Herregud a!

Er det vanskelig å skjønne at jeg prater om en konkret situasjon som faktisk er med på å avgjøre kampen.

3-1, 4-1, 5-1, 6-1, 7-1 - alt det er hypotetisk.

Spillet vårt er en annen sak.

Forstått eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FEIL

Ja, nå har ikke jeg undersøkt, men sjangsestatistikken talte vel mot oss?

Gjorde vel også ball possesion også, så jeg vet ikke hvor vanskelig det er assa??!!?!?

Okey, du skjønner det ikke... greit nok det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FEIL

Herregud a!

Er det vanskelig å skjønne at jeg prater om en konkret situasjon som faktisk er med på å avgjøre kampen.

Forstått eller?

Det var mange konkrete situasjoner som kunne avgjort kampen, hva om jon knudsen sto litt mere til venstre, osv osv.. skjønner tegninga di men dårlig argumentert..

Argumentasjonen din er "hva vis , hva vis.." , føler det blir som å si at norge er en av verdens beste landslag fordi de slo Brasil for ikke så lenge siden..

Men skjønte tegninga..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 kamper igjen, vi ledet serien halvveis. medaljen ser vanskelig ut. hvorfor i helvete skal vi slappe av?:s

Fordi det viser seg at vi har en for tynn stall, vi har ikke de midlene som de andre klubbene har, noe vi vet fra før! og i år har vi sbort surra det bort selv. kan nevne kamper i fleng som i "burde" vunnet! selvfølgelig er det kjipt men man må se på dette med litt åpent sinn...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ballerusk.

Jeg hadde tidenes dårligste følelse på lang tid før denne kampen, så jeg var ikke spesielt overrasket.

Og med innsatsen og spillet som ble nedlagt i 1. omg, valgte jeg innebandy i 2. Der var det iallefall innsats...

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, jeg sier da ikke hva/hvis, etc........ Det er det jo du som sier ved å telle Vikings sjanser...

Og du snakker om at jeg argumenterer dårlig?

Okey da er vi begge dårlige til å argumentere, men orker ikke skrive mere her for det blir for dumt!

Møtes på blaa kl 6 i morra, uten våpen.

Alle på min side mot din.. haha

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, jeg sier da ikke hva/hvis, etc........ Det er det jo du som sier ved å telle Vikings sjanser...

Og du snakker om at jeg argumenterer dårlig?

Okey da er vi begge dårlige til å argumentere, men orker ikke skrive mere her for det blir for dumt!

Møtes på blaa kl 6 i morra, uten våpen.

Alle på min side mot din.. haha

........................................................................

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FEIL

Herregud a!

Forstått eller?

Har du tungt for det? Hvordan kan du si at en konkret situasjon er med på å avgjøre kampen, når vi spilte elendig fra første stund? Første halvtimen var horribel. Hvordan kampen hadde gått om målet ble annullert er like hypotetisk. Mulig dette kommer som et sjokk på deg, men fotball er ikke så enkelt som at du kan trekker fra et mål og da hadde vi automatisk fått et poeng. Hadde ikke Viking fått det målet hadde de sannsynlig kjørt på for å få et "nytt" mål nummer to, og sånn som vi spilte i dag hadde de fått det før eller siden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å dra noe positivt ut av kampens match, har vi vel fått avklaring på 2 spm.

1. JIH er back, ikke ving

2. Bjørnar er ving, ikke back

Når det gjelder diskusjonen om 2-0 målet. Alle er vel enige om at gutta ikke ga nok i kveld, at Viking var bedre og fortjente å vinne. Likevel er det slik i fotball at det ikke alltid er rettferdigheten som seirer, og det er hevet over en hver tvil om at 2-0 er et vanskligere utgangspunkt til pause enn 1-0. Alle var enige om det etter Hvis-navn-jeg-ikke-vil-nevne-handsen i semien. Så kan vi synse og mene til vi blir blå i ansiktet uten å komme til enighet.

Synes forresten det var litt morsomt at Brann var såpass nervøse for de siste kampene at de virkelig håpet av Viking skulle vinne i dag. Brann-supporteren på stadion i dag så jo også helt knust ut etter Somens mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FEIL

Herregud a!

Forstått eller?

Har du tungt for det? Hvordan kan du si at en konkret situasjon er med på å avgjøre kampen, når vi spilte elendig fra første stund? Første halvtimen var horribel. Hvordan kampen hadde gått om målet ble annullert er like hypotetisk. Mulig dette kommer som et sjokk på deg, men fotball er ikke så enkelt som at du kan trekker fra et mål og da hadde vi automatisk fått et poeng. Hadde ikke Viking fått det målet hadde de sannsynlig kjørt på for å få et "nytt" mål nummer to, og sånn som vi spilte i dag hadde de fått det før eller siden.

Jeg snakker IKKE om kampen. KUN om den feilaktige annuleringen. ALT annet er irrelevant. Det er sannsynligheter.

Tror vi legger dette dødt nå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Viking vs. De Blaa
  • Opprett ny...