Markus 5 Del Skrevet 4. September 2003 Del Skrevet 4. September 2003 Må muligens innrømme at jeg mangler litt oversikt over hvem som er Bosman spillere i Stabæk. Leste en artikkel i Budstikka (føler meg som en sviker) og da var det 7 stykker. Hvis jeg ikke tar helt feil var dette inkl. Gaute. Disse har signert for nye kontrakter: Jon, Thomas, Gaute De andre husker jeg nesten ikk: Tryggvi og Rote - men det er vel fler ? Helpers Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 4. September 2003 Del Skrevet 4. September 2003 Mads, Branimir, IA, Mikkel, Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. September 2003 Del Skrevet 4. September 2003 er vi i forhandlinger med noen eller lar vi bare ting skje... venter til andre får snusen på gutta og dermed slipper de gratis ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 4. September 2003 Del Skrevet 4. September 2003 Hepp, Mener jeg leste i budstikka at Mads hadde signert en 1,5 år avtale? Ut denne sesongen og neste???? Ellers så synes jeg man burde få ut fingern og signere IA sporenstreks! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. September 2003 Del Skrevet 4. September 2003 syntes nå alle gutta som burde signeres jeg da... 3 lovende juniorer og 3 etablerte spillere og norges beste reserve keeper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 5. September 2003 Del Skrevet 5. September 2003 Leste i Budstikka i går (torsdag) at Mike har signert ny kontrakt, men kan ikke huske hvor lang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 5. September 2003 Del Skrevet 5. September 2003 Leste i Budstikka i går (torsdag) at Mike har signert ny kontrakt, men kan ikke huske hvor lang. Ut 2007. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. September 2003 Del Skrevet 5. September 2003 godt å høre, men feil prioritering... vi er nødt til å signere de spillerene som snart er Bosmenn...I utgangspunktet burde man begynne å snakke nye kontrakter 1 år og 2 måneder før den eksistrende går ut. IKKE 2 måneder som vel Stabæk gjør Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 5. September 2003 Del Skrevet 5. September 2003 Jada, alle disse er shille og greie gutter. Men skal vi til toppen må vi være kyniske. Midlene er begrensa og poenget er å få en best mulig startellever. Da trenger vi spillere med de ferdigheter som Gaute ønsker på alle plasser. Stabæk har i lang tid slitt med få alternativer på bestemte plasser og mange som sloss om samme posisjoner andre steder på banen. Derfor er jeg helt uenig i at det er feil prioritert å gi Mike ny kontrakt. Mike er vår viktigste spiller ved siden av Martin, og kanskje Norges mest undervurderte spiller - kun fordi han spiller så bra og riktig. Av de som venter kontrakt er jeg enig i at det er fint med Rote, men viktigst er per i dag Inge - og på sikt Mads. Mikkel, Fredrik og Branimir er alle spillere som primært er utfordrere - ingen av dem er selvskrevne i startellevern. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. September 2003 Del Skrevet 5. September 2003 Det er vel ingen tvil om at Mike er en av våre beste spillere og at det er viktig å resignere han - sender kanskje viktige signaler til Martin at vi vil ha de beste !!! Men jeg må ærlig talt innrømme at det er viktigere å bruke tid på IA enn Mike. Jeg syntes at der er galt når vi velger å vente så lenge som dette med å signere spillere. Greit nok hverken Branimir, Mads eller Fredrik er spillere som pr. dags dato er i ellvern. Men jeg har faktisk tro på at et par av de er der om 1-2 år. Spillere som IA, Martin, Muri, Tommy, Jon, Trygvi skal tilbys ny kontrakt senest et år før deres eksiterende kontrakt går ut. Bedre å brenne seg på skader og formsvikt enn at gode Bosmenn forsvinner gratis. Så det!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 5. September 2003 Del Skrevet 5. September 2003 Ut fra hva jeg har grunn til å tro er minst én av dem, kanskje flere, kanskje alle tilbudt ny kontrakt. Det er imidlertid ikke lenger slik at penga flyter over, så kontraktene som tilbys nå er ganske tøffe, og det gjør nok at det ikke er bombesikkert at spillerne det gjelder blir med videre. bl.a. er visstnok mer av lønna bonus/prestasjonsbasert, og fx. Inge A som visstnok hadde millionlønn, har neppe fått et nytt tilbud i samme klasse. Det gjelder nok også Tryggvi, vil jeg tro. Det er klart at i hvertfall disse to må svelge noen kameler før de signerer ny kontrakt. Jeg vet også at minst én av bosmennene har ønsket å se at det blir satsa seriøst framover. At Martin ikke ble solgt til Genk og at Stian kom fra Enga er gode tegn. I alle fall er det mye vi ikke vet om på utsida her. Derfor er det kanskje ikke så lurt å klage alt for mye på klubben - men jeg skulle også gjerne sett litt mer åpenhet om hva som skjer med de spillerne vi har i stallen i dag. Ellers føler jeg at jeg er nesten alene om å sette pris på Mikkels bidrag på laget - så meningene er nok delte om dette rundt omkring... Jeg skulle ellers gjerne sett hat vi hadde 22 gode spillere med dobbel dekning på alle plasser. Da hadde vi hatt et 2. lag i toppen av 2. div. og ikke minst - Gaute hadde hatt luksusproblemer i laguttakene i stedet for slik det har vært hittil der vi har manglet både kantspillere og spisser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 7. September 2003 Del Skrevet 7. September 2003 Ut fra hva jeg har grunn til å tro er minst én av dem, kanskje flere, kanskje alle tilbudt ny kontrakt. Det er imidlertid ikke lenger slik at penga flyter over, så kontraktene som tilbys nå er ganske tøffe, og det gjør nok at det ikke er bombesikkert at spillerne det gjelder blir med videre. bl.a. er visstnok mer av lønna bonus/prestasjonsbasert, og fx. Inge A som visstnok hadde millionlønn, har neppe fått et nytt tilbud i samme klasse. Det gjelder nok også Tryggvi, vil jeg tro. Det er klart at i hvertfall disse to må svelge noen kameler før de signerer ny kontrakt. Jeg vet også at minst én av bosmennene har ønsket å se at det blir satsa seriøst framover. At Martin ikke ble solgt til Genk og at Stian kom fra Enga er gode tegn. I alle fall er det mye vi ikke vet om på utsida her. Derfor er det kanskje ikke så lurt å klage alt for mye på klubben - men jeg skulle også gjerne sett litt mer åpenhet om hva som skjer med de spillerne vi har i stallen i dag. Ellers føler jeg at jeg er nesten alene om å sette pris på Mikkels bidrag på laget - så meningene er nok delte om dette rundt omkring... Jeg skulle ellers gjerne sett hat vi hadde 22 gode spillere med dobbel dekning på alle plasser. Da hadde vi hatt et 2. lag i toppen av 2. div. og ikke minst - Gaute hadde hatt luksusproblemer i laguttakene i stedet for slik det har vært hittil der vi har manglet både kantspillere og spisser. singner ny kontrakt alle gutta vi trenger alle de etablerte. men bare bra med kjappe vinger som ohr! alltid, uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg