Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke så dustete å planlegge dette paralellt. Pøb er viktig. Vips så har plutselig pinsemenigheten kapret tomtene rundt stadion. Eller det blir kombinert ungdomskole, slik som nye Odd-stadion (kanskje), noe som igjen vil få det til å spøke for ølservering i nærheten, eller noe sånt. Hvem vet? Er det noen som vet?

oversikt150.jpg

Snarøya er ikke i utgangspunktet verdens navle. Vi må ikke glemme å levere inn vinnerkupongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Odd-skolen" gikk i dass, ja. Hadde ikke gjort meg noe om den hadde blitt bygget, men shit heller.

Poenget mitt var heller at Ingebritt har pratet så høyt og lenge om "Blue Dream Arena" at det blir en parodi når vi ser hvor saken står i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ai, ai er vi ikke helt oppdatert Tom Erik.

Blue Dream er historie. Nå er det Stabæk Stadion som gjelder.

Tomta er kjøpt, reguleringsplanen er klar, finansieringen er så og si på plass. Det er faktisk kun dager til spaden sette i jorda

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er faktisk kun dager til spaden sette i jorda

Håper de kommer til å bruke andre redskaper enn spader på å bygge denne stadion. Hvis ikke, er den vel klar til bruk i 2014.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ikke fått med deg at vi får oss stadion på Fornebu, Tom Erik? Et stadion som ikke skal hete Blue Dream Arena, som Richard korrekt påpeker. Hvor er parodien?

Henrik

Joda, har vel egentlig fått med meg det.

Min harselas over Stabæks manglende evne til å bygge stadion faller i fisk (eller paprika, om du vil).

Men for å være enda mere dust: jeg tror det ikke før jeg får se det. Se hva som skjer.

Med litt glimt i øyet går det sikkert bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Fotballpøbb på Snarøen
  • Opprett ny...