stabækLars 1 977 Del Skrevet 25. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 25. Oktober 2007 (endret) Bussene er gratis for våre medlemmer. AVGANG KL 16:30 LØRDAG 03. NOV- BEKKESTUA BUSSENTRAL Meld deg på her: http://www.stabaek.no/content/view/387/22/ Endret 25. Oktober 2007 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Får visst ikke lov... Mor og far sier det bare kommer til å være fyll på de/den bussen(e) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Får visst ikke lov...Mor og far sier det bare kommer til å være fyll på de/den bussen(e) Det er tull. Jeg sier ikke at bortetur med $$ nødvendigvis er optimalt for en 12-åring, men om man ikke vil drikke er det overhodet ikke noe problem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Får visst ikke lov...Mor og far sier det bare kommer til å være fyll på de/den bussen(e) Det er tull. Jeg sier ikke at bortetur med $ nødvendigvis er optimalt for en 12-åring, men om man ikke vil drikke er det overhodet ikke noe problem. får ikke jeg heller Moren min har vært med på noe sånt før og har sagt at det er ganske mye alkohol der... Skjønner jo at man ikke er nødt til å drikke der, men man har lett for å bli påvirket. Men jeg kan jo også bli kjørt bort dit... Faren min blir sikkert med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Min Godset-kollega kan fortelle meg at når de setter opp busser til bortekamper, så har de som regel også en "stille-buss". Nettopp for å fange opp - og gi et tilbud til supportere som ikke nødvendigvis føler behov for å ralle seg til kamp. Ikke så dumt, egentlig. For en tid tilbake hadde vi vel også en litt opphetet debatt her inne om rall og rall-rall som hadde en tendens til å gjøre borteturene litt ugreie? Tror i det hele tatt det er et stort potensiale for å få flere med på bortekamper. En selv er blant de som kvier seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Får visst ikke lov...Mor og far sier det bare kommer til å være fyll på de/den bussen(e) Det er tull. Jeg sier ikke at bortetur med $ nødvendigvis er optimalt for en 12-åring, men om man ikke vil drikke er det overhodet ikke noe problem. får ikke jeg heller Moren min har vært med på noe sånt før og har sagt at det er ganske mye alkohol der... Skjønner jo at man ikke er nødt til å drikke der, men man har lett for å bli påvirket. Men jeg kan jo også bli kjørt bort dit... Faren min blir sikkert med Hadde det samme problemet første gangen, men jeg meldte meg på, og sa at jeg hadde betalt for turen allerede, så jeg ikke kunne trekke meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Hei alle folk og ikke minst deres foreldre! Det er normalt bare en buss som hvor folk drikker på borteturer. Partybuss henspeiler ikke på alkohol, men på stemning før - og helst etter - kamp. Vi tillater ikke mindreårige å nyte alkohol på våre busser, og folk som er ubehaglig fulle risikerer å bli nektet å komme med på bussen, og kan bli nektet å delta på fremtidige bussturer. Folk har også blitt pålagt totalavhold for å få være med på borteturer. Jeg har selv sendt min da mindreårige datter på tur uten at det var noe problem. Be gjerne bekymrede foreldre ta kontakt med meg (se her) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Vel, er vanskelig å bli påvirket om man ikke hentyder til det selv.. Er få på bussene som går rundt og deler ut pils/sprit.. SÅ da må man i hvertfall spørre om det selv. Riktignok forstår jeg bekymrede foreldre, 12 års alderen er vel ingen ideel alder å begynne å drikke i! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Rall og rall-rall skjer på toget Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Rall og rall-rall skjer på toget Forøvrig starter det med Vors hos meg på majorstua rundt 12. Har plass til mange så det er bare å sende en tekstmelding til 988 00 219 for å melde sin ankomst. Det vil bli spilt stabæk sanger for full guffe og hvem vet, kanskje vi spikrer en ny sang også? Planen er: 12-15 vors hos meg på majorstua 15-15.30 t-bane ned til oslo s 15.42 TOG TIL DRAMMEN Foreløpig er det 25 som har sagt de skal være med toget, mens 10 stk har sagt de skal til meg først. VELKOMMEN skal dere være! PS 1. Dette er ikke ment til å være ett arrangement som skal ødelegge for bussene SS setter opp til drammen, men mange av oss ønsket å gjøre noe anderledes siden det er siste kampen. PS 2. Hvis folk gruer seg eller kvier seg til å dra på bortetur fordi det ralles/synges og nytes alkohol bakerst i bussen kan de likesågodt komme seg til kampen med bil, moped eller sparkesykkel for min del. Hva forventer man? At man skal fylle en buss med supportere som har med seg hvert sitt eksemplar av favorittboka, ett ullpledd og termos med kakao? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Morten, er dette noe jeg kan sende til folka i eventen på Facebook? Siden alle er invitert? Vi kommer hvertfall. Vi fikk ikke til noe sverigetur denne helgen, er det noe for deg\dere? I så fall hiver vi i potten for diverse innkjøp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Morten, er dette noe jeg kan sende til folka i eventen på Facebook? Siden alle er invitert? Vi kommer hvertfall. Vi fikk ikke til noe sverigetur denne helgen, er det noe for deg\dere? I så fall hiver vi i potten for diverse innkjøp. Kjør på... Hører med Tor Harry i løpet av uka, tror vi kjører sverige tur på fredag eventuelt.. Har du vært innom sjappa på aker brygge? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Nei, det viste seg at de ikke hadde det vi var ute etter der.. Er det ikke uansett lettere og billigere å få tak i alt av den slags i sverige? Det er vel noen gode båtbutikker på veien der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mr.pernillo 1 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Hvor mange er det ventet å komme sånn ca?? Hvis det er mange så tror jeg det blir sykt fett hvis vi får med masse bluss og sånne blåe runne kastepapir Også må vi jo selvfølgelig ha et banner hvor det står: "Vi har fått oss gravemaskin, Andre!" eller liknende.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Hvor mange er det ventet å komme sånn ca?? Hvis det er mange så tror jeg det blir sykt fett hvis vi får med masse bluss og sånne blåe runne kastepapir Også må vi jo selvfølgelig ha et banner hvor det står: "Vi har fått oss gravemaskin, Andre!" eller liknende.. blussing får vi ikke lov til. det er planlagt noe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Del Skrevet 27. Oktober 2007 nei blussing kan vel ikke skje i "regi" av $$? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Del Skrevet 27. Oktober 2007 nei blussing kan vel ikke skje i "regi" av $? da må man få tillatelse.. men hvis du blar opp 20 000 til oss, skal vi vel få til noe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Rall og rall-rall skjer på toget PS 2. Hvis folk gruer seg eller kvier seg til å dra på bortetur fordi det ralles/synges og nytes alkohol bakerst i bussen kan de likesågodt komme seg til kampen med bil, moped eller sparkesykkel for min del. Hva forventer man? At man skal fylle en buss med supportere som har med seg hvert sitt eksemplar av favorittboka, ett ullpledd og termos med kakao? Niks. Men for enkelte av oss finnes det en mellomting mellom ralling og ullpledd. Og vi er ualminnelige glade i øl og Stabæk Fotball. Og vi kan bidra positivt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Blussing kan ikke skje på stadion i det hele tatt. Derfor tar vi det utenfor, fra stasjonen og i byen. Til de andre som lurer ang fyll på bussene, så er det slett ikke noen fasit at det er mye drikking. Jeg ser mye oftere at folk sitter edrue og venter på ankomst. I siste serierunde vil nok mye av rallingen avlastes $$-bussene på grunn av togturen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 27. Oktober 2007 (endret) Jeg ser med glede frem til å motta påmelding Per. Dette blir bare fint. En herlig blanding av Stabækelskere alle aldre. Tror du vil bli positivt overrasket. Vi er så mange nå om dagen, at vi setter opp mange busser, der alle kan finne ønsket nivå på morro. På disse korte turene pleier det faktisk ikke være noe rall over hodet. Vi sees! Endret 27. Oktober 2007 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 28. Oktober 2007 Del Skrevet 28. Oktober 2007 Håper å få overtalt muttern! (Kanskje jeg trenger hjelp av deg Albert. Da får du i såfall vite det ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Hvis det blir noe fest på OB etter kampen, får også 18 åringer komme inn eller er det 20 årsgrense? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Får 15 åringer som har stått for masse flotte tifoer i år komme inn..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Del Skrevet 30. Oktober 2007 tviler på at noen av dere får komme inn... virka sånn på den ene vakten jeg snakket med på søndag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Da får vi lage en stor hjemme-alene-fest i nærheten. Tilbud? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Del Skrevet 30. Oktober 2007 tviler på at noen av dere får komme inn... virka sånn på den ene vakten jeg snakket med på søndag... Vil i så tilfelle være helt latterlig. Dette burde noen i styret ta tak i å fikse.. Vi har jo faen meg andeler i stedet. Hvorfor skal en 15 åring nektes å være med? Blir det samme som en sak jeg leste om for lenge siden over faren som ble nektet å ta med 15 åringen sin på en eller annen fotballpub i oslo for å se PL på en lørdag.. var visst siste gangen de nektet noen å ha med seg sønnen sin inn for å se fotball. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Hadde det vært noe om hver og en tok ansvaret for å få med en ekstra "Stabæk støtte" som ikke vanligvis kommer? Hadde vært sinsykt med 3000 Stabæk supportere som stod å hyllet laget etter at sølvet er sikret.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Kan ikke slippe inn en 15åring på en pub en lørdagskveld, da ryker skjenkebevilgninga.. 18åringer derimot, burde vel gå greit? Blir det sølv, er det sikkert like stor fest utenfor blaa som inne.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Kan ikke slippe inn en 15åring på en pub en lørdagskveld, da ryker skjenkebevilgninga.. 18åringer derimot, burde vel gå greit? Blir det sølv, er det sikkert like stor fest utenfor blaa som inne.. Hjelper lite å eie 7% av sjappa når skjenkeloven bestemmer. Det er 20 års grense på steder som serverer sprit, og det gjør Onkel Blaa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Kunne det være aktuelt å sette opp partytelt i umiddelbar nærhet for de som ikke kommer inn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå