Gå til innhold

$$ setter opp gratis busser til Drammen siste seriekamp - meld deg på!

Anbefalte innlegg

Det er ikke verre enn at man sier at de som vil drikke kan ta bussene 5-7 som går fra bekkestua eller noe. Det er nok ikke så mange som skal drikke. Vår gjeng samles på siste buss som går fra bekkestua, med svensken som reiseleder.

PS: Jeg forventer at det blir guide hele veien til Drammen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er ikke verre enn at man sier at de som vil drikke kan ta bussene 5-7 som går fra bekkestua eller noe. Det er nok ikke så mange som skal drikke. Vår gjeng samles på siste buss som går fra bekkestua, med svensken som reiseleder.

PS: Jeg forventer at det blir guide hele veien til Drammen :)

Jeg hadde tenkt å ha en rolig buss, men siden de som var interessert ikke skal være med likevel, blir dette ikke noe av.

Armando: Selvfølgelig skal det guides hele veien til drammen, glemte jeg å si til deg i går at det var din jobb???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter deg på den... Blir så jævlig skuffet om så ikke skjer, men jeg tenker bare TRE POENG!! :)

Jeg blir ikke skuffet om vi fomler bort 3 poeng... Vi har hatt en knallsesong folkens!! Fest blir det uansett!!

...men såklart tar vi sølvet hjem! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en jakke og et pannebånd som lå igjen på marinlyst. Ring 46488600 derso noe av det er ditt.

Cred til Svensken for kjempebra gjennomføring av den største logistiske operasjon i Stabæk Supports historie.  Så langt jeg fikk med gikk alt helt perfekt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en jakke og et pannebånd som lå igjen på marinlyst. Ring 46488600 derso noe av det er ditt.

Cred til Svensken for kjempebra gjennomføring av den største logistiske operasjon i Stabæk Supports historie. Så langt jeg fikk med gikk alt helt perfekt.

Jada. Kanonbra. Om man pålegger noen å ta buss, så bør det kanskje være sikkert at man da får plass på denne bussen og ikke er den eneste som står igjen når hele $$ har dratt avgårde med bussene?

Si hva dere vil om Inferno, men de stoppet i alle fall bussen sin og tok meg med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cred til Svensken for kjempebra gjennomføring av den største logistiske operasjon i Stabæk Supports historie. Så langt jeg fikk med gikk alt helt perfekt.

Jada. Kanonbra. Om man pålegger noen å ta buss, så bør det kanskje være sikkert at man da får plass på denne bussen og ikke er den eneste som står igjen når hele $$ har dratt avgårde med bussene?

Si hva dere vil om Inferno, men de stoppet i alle fall bussen sin og tok meg med.

hdaniles:

Send klagene dine til riktig person. Jeg påla ingen å ta buss.

Dere kunne gjerne vært med bussene, men da måtte dere ha meldt dere på akkurat som alle andre måtte. Jeg bestiller antal busser utifra hvor mange som er meldt på, ikke utifra hvor mange jeg gjetter på at plutselig skal stå på stadion og ville være med bussene.

Albert: tusen takk, helt perfekt gikk det ikke, men 99% for å holde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henrik og Svensken;

Det var nok en liten misforståelse i forkant av denne turen. Vi hadde alle planer om å ta toget tilbake sammen. Da vi fikk høre at det kunne være en risiko å ta turen gjennom sentrum etter kampen, og at $$ ønsket å ta oss med på bussene hjem selv om vi ikke tok bussen ned, slo vi til på det. Problemet var bare at da måtte alle melde seg på. Det å si fra til mellom 40 og 60 personer fredag ettermiddag at de må melde seg på, er ingen lett oppgave. Derfor gav jeg et ca-anslag på antall reisende, og la det ut her slik at de rette skulle lese det. Jeg burde muligens tatt kontakt med turansvarlig direkte, det ser jeg nå i ettertid. Vi trodde også man kunne stå i bussene (ref. Sandefjord). Så jeg må nok ta mesteparten av skylden på min kappe for at informasjonen ikke kom riktig fram.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fortalte Posse at han burde få alle med på bussene tilbake. Du trenger ikke være rakettkirurg for å skjønne at å gå gjennom Drammen etter å ha eid Godset kan være i overkant spennende. Men det var ikke noe påbud, du gjør selvsagt som du vil.

Dessuten ble polititet i Drammen litt gladere, for de slapp da å eskortere dere tilbake.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
$$ setter opp gratis busser til Drammen siste seriekamp - meld deg på!
  • Opprett ny...