Albert 921 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Tar av meg hatten og klokka for gutta i går, 2. omgang var dritbra, sånn vi ser stabæk på sitt beste, noe vi har sett lite av i høst.Men bare av nysgjerrighet: hva var det vi fikk straffe på? Eneste jeg kan ressonere meg fram til er at stopper nr 1 ikke ser på ball, og bevisst dytter daniel inn i stopper nr 2.. ellers så vel den avgjørelsen noe billig ut? Daniel kalte straffen for billig i intervju med NRK P1 i går (iallefall tror jeg det var der). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Tar av meg hatten og klokka for gutta i går, 2. omgang var dritbra, sånn vi ser stabæk på sitt beste, noe vi har sett lite av i høst.Men bare av nysgjerrighet: hva var det vi fikk straffe på? Eneste jeg kan ressonere meg fram til er at stopper nr 1 ikke ser på ball, og bevisst dytter daniel inn i stopper nr 2.. ellers så vel den avgjørelsen noe billig ut? Det var linjemann som markerte for straffe. Daniel nådde ikke ballen fordi han ble holdt igjen av en tromsø-spiller. Daniel er vel såpass vant med å ikke få noe som helst når han blir holdt igjen at han føler den var billig, men det er ikke vanskelig å forsvare straffen all den tid holding faktisk ikke er tillatt. Og holdt igjen ble han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Tar av meg hatten og klokka for gutta i går, 2. omgang var dritbra, sånn vi ser stabæk på sitt beste, noe vi har sett lite av i høst.Men bare av nysgjerrighet: hva var det vi fikk straffe på? Eneste jeg kan ressonere meg fram til er at stopper nr 1 ikke ser på ball, og bevisst dytter daniel inn i stopper nr 2.. ellers så vel den avgjørelsen noe billig ut? Det var linjemann som markerte for straffe. Daniel nådde ikke ballen fordi han ble holdt igjen av en tromsø-spiller. Daniel er vel såpass vant med å ikke få noe som helst når han blir holdt igjen at han føler den var billig, men det er ikke vanskelig å forsvare straffen all den tid holding faktisk ikke er tillatt. Og holdt igjen ble han. Jeg sier ikke at det ikke var fortjent, tar imot alle straffer vi kan få, bare lurte på hvorfor vi fikk den. Men da vet jeg det:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Jeg sier ikke at det ikke var fortjent, tar imot alle straffer vi kan få, bare lurte på hvorfor vi fikk den. Men da vet jeg det:) Regnet med at du var glad for straffen ja Men tv-bildene viser ikke situasjonen. Utifra tv-bildene ser straffen håpløst billig ut. Men jeg vil si linjemann dømte meget bra. Jeg satt omtrent på høyde med linjemann på situasjonen, og kunne veldig tydelig se hvordan daniel ble holdt igjen. Det er synd det ikke var noen kamera ved dørlinja som fanget opp situasjonen, for det er sagt mye om holding og skitne knep i sekstenmeteren i år, og når det endelig er en linjemann som tør å dømme på det så blir det seenes ut som en billig straffe. Litt som straffen i Norge-Brazil da alle sa den var billig, inntil et kamera fra linjemann-perspektiv viste hvordan Flo ble dratt i drakten. Bra dømt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Er det noen som har funnet FXT's kampreferat fra denne kampen? http://webtv.tv2.no/webtv/?treeId=250&progId=195291 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Er det noen som har funnet FXT's kampreferat fra denne kampen? http://webtv.tv2.no/webtv/?treeId=250&progId=195291 jaja, da fant du ut av det uten hjelp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå