Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alexander Aas må sone. Ikke vet jeg om det har noe å si om en såvidt middelmådig spiller må sone, - men han har når spillt alle kampene i år tror jeg.

Uten at man skal legge for mye i dette, kan det ha noe å si. Godset må rokkere om litt, og kanskje la Kirstian Sørli slippe til. Han har fått lite spilletid i år, og kan således være rusten. Men savnet av Aas i seg selv vil vel ikke være så stort, da de har de Deila og Bergdømo i midten.

Deila er visstnok skadet.

Da begynner vi å snakke svekket forsvar. Andersen, Sørli og Fazlagic(som kan se ut til å spille med Bergdølmo i forsvaret) har ikke den luftstyrken som Stabæk slet med til tider i cupen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Regner med at det ikke blir noen problemer med å få kjøpt biletter på ståplass på stadion?

Det lurer jeg også på.

Merkelig at det ikke har kommet noe billettinfo fra verken Stabæk Fotball eller SS.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DET BLIR SALG AV BILLETTER TIL GODSET-KAMPEN (KUN STÅPLASSER) I FORBINDELSE MED MEDLEMSMØTET I DAG.

Salget starter kl 18.00 på Onkel Blaa.  Voksne kr 150, Barn kr 100

Stabækbutikken selger billetter (både stå- og sitteplasser).  De har åpent til kl 18.00.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner ikke med at det er noen fare for at svingen blir utsolg, og at man derfor trygt kan vente med å kjøpe billetter til man kommer på stadion? Har ikke mulighet til å komme på møtet i kveld nemlig..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner ikke med at det er noen fare for at svingen blir utsolg, og at man derfor trygt kan vente med å kjøpe billetter til man kommer på stadion? Har ikke mulighet til å komme på møtet i kveld nemlig..

Det vil jeg også vite! Ettersom jeg kommer sørfra mot Drammen og ikke nordfra..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klokkesvingen er en stooor jordhaug, den blir neppe solgt ut. Les mer om klokkesvingen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alexander Aas må sone. Ikke vet jeg om det har noe å si om en såvidt middelmådig spiller må sone, - men han har når spillt alle kampene i år tror jeg.

Uten at man skal legge for mye i dette, kan det ha noe å si. Godset må rokkere om litt, og kanskje la Kirstian Sørli slippe til. Han har fått lite spilletid i år, og kan således være rusten. Men savnet av Aas i seg selv vil vel ikke være så stort, da de har de Deila og Bergdømo i midten.

Deila er visstnok skadet.

Leo er også ute med skade.

Litt synd for ham, egentlig - skulle ha vært hans siste kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klokkesvingen er en stooor jordhaug, den blir neppe solgt ut. Les mer om klokkesvingen

Jeg har sjekket opp litt mer nå. Det er plass til 1500 i klokkesvingen.

Stabækbutikken har (hadde i utgangspunktet) 200 voksenbilletter og 150 barnebilletter, i tillegg til billetter til sittetribunen.

Det kommer en fra Stabækbutikken til Onkel Blaa idag og selger. Men det blir IKKE utsolgt. Da skal jeg isåfall spise opp mobiltelefonen min

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

GO-GO STABAEK !!!

This is the season :lol::lol::lol:

Best wishes from Bulgaria, and I hope to see Stabaek in Bulgaria in UEFA CUP !

Is there any chance you might be the only taxi driver in Sunny Beach, who drives around with a Stabæk jersey on?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LSK - Sandefjord

Tilsvarende kamp i fjor: 1-2

Viking - VIF

Tilsvarende kamp i fjor: 1-2

Godset - Stabæk

Ikke i samme divisjon men cupkampen kan jo brukes ..

Om alt går som i fjor ( og i cupkampen) så går dette riktig så bra .. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Godset-Stabæk
  • Opprett ny...