Spence 0 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Alexander Aas må sone. Ikke vet jeg om det har noe å si om en såvidt middelmådig spiller må sone, - men han har når spillt alle kampene i år tror jeg. Uten at man skal legge for mye i dette, kan det ha noe å si. Godset må rokkere om litt, og kanskje la Kirstian Sørli slippe til. Han har fått lite spilletid i år, og kan således være rusten. Men savnet av Aas i seg selv vil vel ikke være så stort, da de har de Deila og Bergdømo i midten. Deila er visstnok skadet. Da begynner vi å snakke svekket forsvar. Andersen, Sørli og Fazlagic(som kan se ut til å spille med Bergdølmo i forsvaret) har ikke den luftstyrken som Stabæk slet med til tider i cupen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Regner med at det ikke blir noen problemer med å få kjøpt biletter på ståplass på stadion? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Del Skrevet 31. Oktober 2007 http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/http:/...bs?artid=182579 Fillern. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Del Skrevet 31. Oktober 2007 http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/http:/...bs?artid=182579 Fillern. Har ingenting å si. Er gutta tente, så tar vi seieren lett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Regner med at det ikke blir noen problemer med å få kjøpt biletter på ståplass på stadion? Det lurer jeg også på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Regner med at det ikke blir noen problemer med å få kjøpt biletter på ståplass på stadion? Det lurer jeg også på. Merkelig at det ikke har kommet noe billettinfo fra verken Stabæk Fotball eller SS. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Vi trenger litt info på dette snart, hvis vi i så fall må kjøpe på stabæk-butikken... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Vi trenger litt info på dette snart, hvis vi i så fall må kjøpe på stabæk-butikken... Billetter til matchen kan bl.a. kjøpes i porten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Billetter til kampen kan du kjøpe i StabækButikken eller ved inngangen. $tabæk $upport står i klokkesvingen. Vi skal også prøve å få til salg av billetter på dagens medlemstreff. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Ok, takker for kjappe svar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Jeg gleder meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 1. November 2007 (endret) Del Skrevet 1. November 2007 (endret) DET BLIR SALG AV BILLETTER TIL GODSET-KAMPEN (KUN STÅPLASSER) I FORBINDELSE MED MEDLEMSMØTET I DAG. Salget starter kl 18.00 på Onkel Blaa. Voksne kr 150, Barn kr 100 Stabækbutikken selger billetter (både stå- og sitteplasser). De har åpent til kl 18.00. Endret 1. November 2007 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Regner ikke med at det er noen fare for at svingen blir utsolg, og at man derfor trygt kan vente med å kjøpe billetter til man kommer på stadion? Har ikke mulighet til å komme på møtet i kveld nemlig.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Regner ikke med at det er noen fare for at svingen blir utsolg, og at man derfor trygt kan vente med å kjøpe billetter til man kommer på stadion? Har ikke mulighet til å komme på møtet i kveld nemlig.. Det vil jeg også vite! Ettersom jeg kommer sørfra mot Drammen og ikke nordfra.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Regner ikke med at det er noen fare for at svingen blir utsolg, og at man derfor trygt kan vente med å kjøpe billetter til man kommer på stadion? Har ikke mulighet til å komme på møtet i kveld nemlig.. Det vil jeg også vite! Ettersom jeg kommer sørfra mot Drammen og ikke nordfra.. Klokkesvingen er en stooor jordhaug, den blir neppe solgt ut. Les mer om klokkesvingen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Alexander Aas må sone. Ikke vet jeg om det har noe å si om en såvidt middelmådig spiller må sone, - men han har når spillt alle kampene i år tror jeg. Uten at man skal legge for mye i dette, kan det ha noe å si. Godset må rokkere om litt, og kanskje la Kirstian Sørli slippe til. Han har fått lite spilletid i år, og kan således være rusten. Men savnet av Aas i seg selv vil vel ikke være så stort, da de har de Deila og Bergdømo i midten. Deila er visstnok skadet. Leo er også ute med skade. Litt synd for ham, egentlig - skulle ha vært hans siste kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. November 2007 (endret) Del Skrevet 1. November 2007 (endret) Regner ikke med at det er noen fare for at svingen blir utsolg, og at man derfor trygt kan vente med å kjøpe billetter til man kommer på stadion? Har ikke mulighet til å komme på møtet i kveld nemlig.. Det vil jeg også vite! Ettersom jeg kommer sørfra mot Drammen og ikke nordfra.. Klokkesvingen er en stooor jordhaug, den blir neppe solgt ut. Les mer om klokkesvingen Jeg har sjekket opp litt mer nå. Det er plass til 1500 i klokkesvingen. Stabækbutikken har (hadde i utgangspunktet) 200 voksenbilletter og 150 barnebilletter, i tillegg til billetter til sittetribunen. Det kommer en fra Stabækbutikken til Onkel Blaa idag og selger. Men det blir IKKE utsolgt. Da skal jeg isåfall spise opp mobiltelefonen min Endret 1. November 2007 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Men det blir IKKE utsolgt. Da skal jeg isåfall spise opp mobiltelefonen min Det sier du bare fordi du har så mange mobiltelefoner: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Man får kjøpt billetter på lørdag sant-? Har lest det andre tidligere i forumet ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 1. November 2007 (endret) Del Skrevet 1. November 2007 (endret) Man får kjøpt billetter på lørdag sant-? Har lest det andre tidligere i forumet ja Ja, i svingen i det minste. Endret 1. November 2007 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 2. November 2007 Del Skrevet 2. November 2007 Da var Leo også ute. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stoianator 8 Del Skrevet 2. November 2007 Del Skrevet 2. November 2007 GO-GO STABAEK !!! This is the season Best wishes from Bulgaria, and I hope to see Stabaek in Bulgaria in UEFA CUP ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 2. November 2007 Del Skrevet 2. November 2007 GO-GO STABAEK !!!This is the season Best wishes from Bulgaria, and I hope to see Stabaek in Bulgaria in UEFA CUP ! Is there any chance you might be the only taxi driver in Sunny Beach, who drives around with a Stabæk jersey on? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 2. November 2007 Del Skrevet 2. November 2007 Hvis noen hadde tenkt seg ned til stabæk butikken for å kjøpe billetter er det bare å glemme, alt er utsolgt. Men man får fortsatt kjøpt i porten på marienlyst. (ståplasser) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 2. November 2007 Del Skrevet 2. November 2007 LSK - Sandefjord Tilsvarende kamp i fjor: 1-2 Viking - VIF Tilsvarende kamp i fjor: 1-2 Godset - Stabæk Ikke i samme divisjon men cupkampen kan jo brukes .. Om alt går som i fjor ( og i cupkampen) så går dette riktig så bra .. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
W'zinho 2 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 Hvilken kanal går den på? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 3. November 2007 (endret) Del Skrevet 3. November 2007 (endret) STUSSLIG AT ALLE HAR MULIGHETEN TIL OG DRA.. HER SITTER JEG DA, TV2 SPORT OG BANDYMATCH KLA 2120. LIVET ER FANTASTISK.. Endret 3. November 2007 av stabækdelux Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækj 1 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 noen som har URL til kampen sånn man kan se den via wimnamp? får ikke dratt til drammen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 Og jeg er i Danmark......... :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 Fagermo i pausen: Spillemessig er vi MINST på høyde med Stabæk hehehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå