Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jævlig digg! Men hvorfor tok ikke Daniel den straffen??

Hvorfor skulle han det? Hadde jo null sjans på toppscorertittelen, og om Veigar er vår sikreste straffetaker, så tar han gjerne den.

Den kan diskuteres. Jeg mener at hvis han hadde tatt den straffen, og scoret, ville det kansje løsnet. Strømsgodset glemte jo og kjempe fo æren.. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et sånt blått vifteflagg, sto i naboens blomstekasse så regner med at det er jeg som ahr satt det der! :P noen som savner?

Hang et i stuen her også, var oppe på Blaa med det tidligere i dag.

hehe :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt hvor jeg skal poste dette, mn prøver her. Midt i all hopping, dansing og ekstase utenfor Onkel Blaa i går kveld greide jeg selvfølgelig å miste skjerfet mitt. Litt vel optimistisk å tro at noen han funnet det, men jeg har hatt det siden jeg var liten, og det er jævlig surt å ha mista det:( (Selv om det ikke var den verste kvelden å miste det på.)

Det er ikke så mørt blå som noen av de nyere skjerfene, fargen minner hele om de lysesete blå stripene på drakta, og det står Stabæk i løkkeskrift midt på og Berget det blaa på sidene. Ikke tidenes beste beskrivelse, men kanskje noen har fått med seg et ekstra skjerf hjem som kan minne litt om dette?

Det forsvant en gang mellom 22 og 23, da Pontus hoppa rundt ute med sølvskjoldet.

Blir veldig lykkeligo fornøyd hvis noen har funne det :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en jakke og pannebånd som lå igjen på marinlyst. Ring 46488600 dersom du savner noe av det.

Er det en blå fleecejakke med hvite snorer til å stramme hetten med? I så fall er det min..

Høres riktig ut, skal sjekke når jeg kommer hjem i kveld, sender deg så en pm.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et sånt blått vifteflagg, sto i naboens blomstekasse så regner med at det er jeg som ahr satt det der! :P noen som savner?

Hang et i stuen her også, var oppe på Blaa med det tidligere i dag.

Da er det jeg hadde også levert på Blaa!! :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Godset-Stabæk
  • Opprett ny...