Håvard 3 327 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 Da er det bare å gratulere alle gutta med en knallsterk avslutning på årets sesong! Det er tidenes beste sesong i serien, og fattige 6p bak seriemester Brann. Morsomt at Rogne fikk nødvendige minutter på slutten i dag. Morsomt at medaljene går til de lagene som kanskje spiller best offensiv fotball i TL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dagger 35 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 GRATTIS!!!! HERLIG!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 Grattis alle sammen!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 En sølvtåre for alle gutta. Så stolt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 Grattis gutta! Også til Jens som fikk medalje likevell. Driitfett når Jon tok TourTheForce-flagget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 Gratulerer til alle gutta! Gratulerer til Janne, Petter, Lars og resten av støtteapparatet og ledelsen! Gratulerer til Stabæk Support og alle blaa sjeler der ute! For et fantastisk lag vi heier på! Synd jeg ikke kan være med på festen på Blaa, men jeg feirer allikevel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaase 8 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 Gratulerer alle sammen! Blir sittende og tenke over det som har skjedd med klubben vår etter nedrykket, og det er ikke annet enn fantastisk! Janne, du er ikke annet enn fantastisk. Takk, takk, takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blueeagle 16 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 gratulerer til gutta på laget, trenerne og resten av støtteapparatet. Fantastisk bra med sølv, og hvilken avslutning på sesongen!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 GRATULERER! (jeg har så inni h&¤&%¤%& lyst til å være hjemme nå! ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 Jaaaaaaaaaaa for faen! Vi er Stabækfans, tusenvis av Stabækfans! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 GRATTIS ALLE SAMMEN, HERREGUD FOR ET DEILIG FOTBALLAG VI HAR..... ELSKER STABÆK.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 Gratulerer alle sammen. Jeg ELSKER denne lille klubben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 HEIA STABÆK! Gratulerer alle sammen. Fy faen så utrolig digg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 Gratulerer til alle blaa i dag Dette er virkelig helt fantastisk, og jeg er så stolt, så stolt! Tusen hjertelig takk til Jan Jønsson... En utrolig dyktig trener.... KOS DERE, FEIR MED MÅTE! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 Gratulerer. Utrolig gøy å sel LAGET Stabæk på Marinlyst i dag. Dette har dere fortjent. Dette har VI fortjent. Gleder meg allerede til neste år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 http://www.stabaek.no/content/view/401/21/ (Ja jeg tok hårfargen og seieren på forskudd. Til neste år vil jeg helst beholde mitt normale gullhår.) Takk til alle og gratulerer til alle! Hopper av glede! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 Gratulerer til alle spillerne, trener og styret og TIFO gutta for en fantastisk sesong! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pølsa 0 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 HURRA HURRA HURRA!!!!!!! :D :D :D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 TAKK!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 Gratulerer alle! Fy faen, beste dagen i hele år, hadde det ikke vært for at jeg føler meg helt for jævli allerede. Men fylla driter jeg langt i på en dag som denne. I gledesrus skal alt være mulig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 4. November 2007 Del Skrevet 4. November 2007 Etter å ha fulgt med siden 95' er dette bare helt utrolig bra! Gratulerer alle mann! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 4. November 2007 (endret) Del Skrevet 4. November 2007 (endret) Jeg må bare få takke ALLE gutta som var der ikveld! Alle som har fulgt Stabæk gjennom tykt&tynt! Jeg har alltid vært så stolt over å være Stabæk gutt, men idag må jeg si jeg var utrolig stolt.! Å se mange gråte etter dommeren blåste av kampen,var et helt fantastisk syn. Jeg sitter fremdeles enda og klarer ikke å innse at nettop vi, Stabæk tok sølvet i årets tippeliga! Jeg kommer aldri til å glemme denne kvelden, lørdag 3 november Marienlyst stadion! Alle gutta, hele stabæk support, alle andre: TAKK FOR EN FANTASTISK SESONG! MÅ DET BLI ENDA BEDRE NESTE ÅR! Hilsen en stabæk support. ( takk til alle på onkel blaa og bekkestua for fantastisk stamning! ) STABÆK-SØLVMEDALDJE 2007! Endret 4. November 2007 av Mr.Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 388 Del Skrevet 4. November 2007 Del Skrevet 4. November 2007 Fy Faen! Herlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 4. November 2007 Del Skrevet 4. November 2007 Digggeste!!! Faen så morro! Jeg er så stolt av gutta, må bare legge til at Stabæk har en landslagspiller med navn Jon Inge Høiland! Fy faen så god virkelig er! Kjempe kjøp Lars B! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 4. November 2007 Del Skrevet 4. November 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 4. November 2007 Del Skrevet 4. November 2007 Det tok noen timer, men de første bildene er ute... Klikk på linken i signaturen min som vanlig for å finne bildene. PS: Filmene er ikke så bra denne gangen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 4. November 2007 Del Skrevet 4. November 2007 Vi er Stabæk fans, tusenvis av Stabæk fans!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 4. November 2007 Del Skrevet 4. November 2007 Fantastisk, tusen takk alle gutta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 4. November 2007 Del Skrevet 4. November 2007 Gratulerer! Nivået på fotballen har vært ekstraordinært denne sesongen. Det er så artig at vi hamler opp med lag som har betydelig mer ressurser, og samtidig spiller mye flottere fotball enn flere av dem. Selvfølgelig har enkeltspillere skilt seg ut, men alle spillerne har bidratt på og utenfor banen til å gjøre Stabæk til Norges nest beste fotballag. Synes det er spesielt artig for Stenvoll, som har opplevd nok av opp- og nedturer med klubben. Har allerede begynt å tenke på neste sesong, noe jeg håper Janne og Bohinen begynner med i morgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 4. November 2007 Del Skrevet 4. November 2007 Så stolt. Så stolt. Så stolt av å være Stabæk-gutt i et nytt årtusen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå