hdaniels 2 359 Del Skrevet 4. November 2007 Del Skrevet 4. November 2007 Fantastisk. Jeg har ikke ord. Gratulerer alle sammen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 4. November 2007 Del Skrevet 4. November 2007 Grattis alle sammen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dallas 0 Del Skrevet 4. November 2007 Del Skrevet 4. November 2007 Hipp Hipp!!! Dette er STORT!!! En seier for Gla'fotballen!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sta 40 Del Skrevet 4. November 2007 Del Skrevet 4. November 2007 GRATULERER! Sølv er en stor prestasjon. Svært hypotetisk, men det er litt irriterende å tenke på at om vi hadde vunnet 1-0 mot Brann i seriepremieren i stedet for å tape 0-1 hadde vi vært seriemestre... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 4. November 2007 Del Skrevet 4. November 2007 Finner ikke ord for hvor stort dette er. Totalt overveldet av stolthet og yr glede! Takk, takk, takk! til alle i og rundt denne fantastiske klubben vår. Har ikke helt gått opp for meg enda at vi faktisk har tatt sølv i TL 07! Helt sykt! Janne for alltid! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 4. November 2007 Del Skrevet 4. November 2007 Stolt og glad! Tusen takk til alle, særlig Janne og de "lokale" gutta Morten, Jon, Mike, Bjørnar, Henning, Thomas og ikke minst Tom! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaagutt 0 Del Skrevet 4. November 2007 Del Skrevet 4. November 2007 Gratulerer gutta! "Vi er Stabæk vi er tilbake, nå skal hele Norge smake, vi har reist oss igjen!" Ekstra gøy å bo i Drammen i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 4. November 2007 Del Skrevet 4. November 2007 Jeg ser det alt har kommet en SØLVbakgrunn til skrivebordet. Noen som har veldig lyst til å lage flere alternativer ? Trenger en som kan skinne opp på jobb Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 4. November 2007 (endret) Del Skrevet 4. November 2007 (endret) Dette er det morsomste siden 98.. Vi har tatt mange steg, selv om vi den gangen kunne vise til to titler En "bi-smak" opp i alt var at jeg måtte se kampen på tv pga dårlig rygg. Urutinert å legge om til vinterdekk fire timer før matchstart.. Europa neste!! Endret 4. November 2007 av Blaapaatur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 4. November 2007 Del Skrevet 4. November 2007 Fantastisk moro. Fantastisk sesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 4. November 2007 Del Skrevet 4. November 2007 Fantastisk sesong, fantastisk trener, fantastisk lag! Siste serierunde ble jo helt perfekt. Start havnet på direkte nedrykk i stedet for Odd (ja, jeg har mer sansen for et "Stabæk light"-lag som Odd enn usympatiske Erik Solér og Svein Mathisen som klarer å få så skrekkelig lite ut av 100 mill), Lillestrøm klarte ikke bedre enn en ussel fjerdeplass og, best av alt, Stabæk falt for en gangs skyld ikke igjennom da mye sto på spill, men klinte til med 0-5 og avgjorde alt selv! Det er noe aldri så lite unikt med dagens kombinasjon av trener og spillere i Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 4. November 2007 Del Skrevet 4. November 2007 Fantastisk sesong som kun er millimetre fra å bli helt utrolig. Herlig å slå alle pengelagene, untatt ett. Neste år leder vi fra start til mål!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 4. November 2007 Del Skrevet 4. November 2007 Hurra!!! Dette var moro. Gårsdagens pluss: Sølvmedaljer JIHs spill Antallet fremmøtte på Gamle Gress og Onkel Blaa Gårsdagens irriterende minus: Onkel Blaa Har de aldri arrangert sosiale sammenkomster? Stod ute i to timer uten å komme inn og jeg var langt fra den eneste. Det er altfor dårlig. Et enkelt telt fra O.B. Wiig hadde løst det problemet. Men vi får glede oss over at vi nå er det etablerte topplaget vi snakket om i fjor.. Prestasjoner har dog ingen verdi om de ikke gjentas. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 4. November 2007 Del Skrevet 4. November 2007 Er det noen som vet hva som må til for at det blir 2 lag isom får kvalik for CL neste år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 4. November 2007 Del Skrevet 4. November 2007 For en helg! Måtte dette vare..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bancolanco 0 Del Skrevet 4. November 2007 Del Skrevet 4. November 2007 Kult Høiland mekka å skåre i siste kamp. Sykt fet helg. :D takk for det, nå skal jeg på jobb med hevet hode.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 5. November 2007 Del Skrevet 5. November 2007 Gårsdagens irriterende minus:Onkel Blaa Har de aldri arrangert sosiale sammenkomster? Stod ute i to timer uten å komme inn og jeg var langt fra den eneste. Det er altfor dårlig. Et enkelt telt fra O.B. Wiig hadde løst det problemet. Men vi får glede oss over at vi nå er det etablerte topplaget vi snakket om i fjor.. Prestasjoner har dog ingen verdi om de ikke gjentas. Et lite minus til er at PFO får sølvmedalje. Men alt i alt er jeg alt for glad til at det bryr meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 5. November 2007 Del Skrevet 5. November 2007 Gårsdagens irriterende minus:Onkel Blaa Har de aldri arrangert sosiale sammenkomster? Stod ute i to timer uten å komme inn og jeg var langt fra den eneste. Det er altfor dårlig. Et enkelt telt fra O.B. Wiig hadde løst det problemet. Men vi får glede oss over at vi nå er det etablerte topplaget vi snakket om i fjor.. Prestasjoner har dog ingen verdi om de ikke gjentas. Et lite minus til er at PFO får sølvmedalje. Men alt i alt er jeg alt for glad til at det bryr meg Var det ikke PFO sin medalje som ble gitt til Jens da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maxi 3 Del Skrevet 5. November 2007 Del Skrevet 5. November 2007 Jeg håper at de gav Jens PFO sin medalje, er det noen som kan bekrefte dette?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 5. November 2007 Del Skrevet 5. November 2007 bohinen ga en medalje til jens, og jeg kan ikke skjønne at de kommer til å sende en medalje til rotta... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 5. November 2007 Del Skrevet 5. November 2007 Det var synd speakeren nevnte IA og rotta i samme setning, både fordi dette er noe som burde unngås generelt, og fordi vi da ikke fikk klappet for IA... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 5. November 2007 Del Skrevet 5. November 2007 Det var synd speakeren nevnte IA og rotta i samme setning, både fordi dette er noe som burde unngås generelt, og fordi vi da ikke fikk klappet for IA... Vi ropte da på IAO etter vi buet på rotta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 5. November 2007 Del Skrevet 5. November 2007 "Medaljen" er en liten plankebit med en liten sølvklatt på, ikke sant? Det må jo være sølvkladden som er den viktigste delen? Dermed er det ikke sikkert at det er noen regel mot å ta sølvet og feste det til noe annet, før vi sender det til rotta. Jeg foreslår en liten idedugnad. Mitt forslag: Et lektøy, ment for voksne, som i sin form og delvis bruksområde deler de samme egenskapene som den del av den mannlige kroppen som er ment til reproduksjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin_ 1 Del Skrevet 5. November 2007 Del Skrevet 5. November 2007 Er det noen som vet hva som må til for at det blir 2 lag isom får kvalik for CL neste år? tror det er sånn at rosenborg må gjøre det bra i CL i år slik at Norge får flere uefa poeng. hørte hvertfall det et sted Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 5. November 2007 Del Skrevet 5. November 2007 Er det noen som vet hva som må til for at det blir 2 lag isom får kvalik for CL neste år? tror det er sånn at rosenborg må gjøre det bra i CL i år slik at Norge får flere uefa poeng. hørte hvertfall det et sted Neeei, tror du? Spørsmålet er hvor bra de må gjøre det. Jeg er ikke sikker, men tror det er temmelig urealistisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaase 8 Del Skrevet 5. November 2007 Del Skrevet 5. November 2007 Branns innsats i UEFA- cupen har også sitt å si, men tror det er mye som skal stemme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMats 0 Del Skrevet 5. November 2007 Del Skrevet 5. November 2007 Litt sent, men bedere sent enn aldri! Vil bare bruke anledningen til å takke laget og støtteapparatet, og klubben selvsagt! Sølvet har enda ikke helt gått opp for meg! Bra at Jens fikk medalje! Syntes han fortjente det. Håper bare at klubben ikke gidder å bruke tid og penger på å sende en medalje til PFO! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 5. November 2007 Del Skrevet 5. November 2007 Tilbake i Tyskland ! Takk for sesongen, takk for helgen. Vi sees 2008 Hilsen fra Rath-Rock-City Makka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 5. November 2007 (endret) Del Skrevet 5. November 2007 (endret) Er det noen som vet hva som må til for at det blir 2 lag isom får kvalik for CL neste år? tror det er sånn at rosenborg må gjøre det bra i CL i år slik at Norge får flere uefa poeng. hørte hvertfall det et sted Sist jeg sjekket, så var Norge på 16.plass, mens jeg tror det var Sveits som lå på 15.plassen. Synd at norske lag har tatt lett på Uefa-cuppen i det seneste, for det kan virke vanskelig å klatre opp en plass. Skjønt, om Rosenborg avanserer fra gruppen, så skal en aldri si aldri. Så spørs det da om rankingen beror på innværende europacup-sesong, eller om det er foregående. Endret 5. November 2007 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 5. November 2007 Del Skrevet 5. November 2007 Er det noen som vet hva som må til for at det blir 2 lag isom får kvalik for CL neste år? tror det er sånn at rosenborg må gjøre det bra i CL i år slik at Norge får flere uefa poeng. hørte hvertfall det et sted Jeg er ikke sikker, men tror det er temmelig urealistisk. Neei, TROR DU!? Fantastisk innlegg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå