I A Hagen 19 Del Skrevet 29. November 2007 Del Skrevet 29. November 2007 Det er ikke regler på det, men med tanke på at seriestarten er 30. mars og de utfordringer det byr på så ville det forundre meg om ikke Nadderud er en av de arenaene man ser på som spillbare på den tiden av året.... I den grad NFF gidder å tenke på det. Det er da noen med kunstgress neste år da. Det kan være at de begynner med dem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
minstemann risan 0 Del Skrevet 29. November 2007 Del Skrevet 29. November 2007 Er det noen som tar seg bryet og lager en terminliste for Outlook også? Det var en herlighet spør dere meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 29. November 2007 Del Skrevet 29. November 2007 Det er ikke regler på det, men med tanke på at seriestarten er 30. mars og de utfordringer det byr på så ville det forundre meg om ikke Nadderud er en av de arenaene man ser på som spillbare på den tiden av året.... I den grad NFF gidder å tenke på det. Hadde de giddet å tenke på det, hadde ikke start fått en enseste hjemmekamp før utpå høsten i år... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 29. November 2007 Del Skrevet 29. November 2007 Er det noen som tar seg bryet og lager en terminliste for Outlook også?Det var en herlighet spør dere meg! Eneste irritasjonsmomentet var at den var lagt inn med påminnelse.....!?? og påminnelsen var så tett opp til kampstart at man umulig kunne rekke kampen om du ikke hadde kommet på det av deg selv. Ble utrolig lei av å få den påminnelsen hver mandag på jobb, om kampen som var dagen før. Prøvde å gjøre endringer, men det måtte jeg gjøre for hver enkelt kamp. Kipt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 29. November 2007 Del Skrevet 29. November 2007 Er det mange kamper du hadde rukket om du hadde fått påminnelsen tidligere... ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 29. November 2007 Del Skrevet 29. November 2007 Terminlista kommer i morgen! Klokkeslett? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 29. November 2007 Del Skrevet 29. November 2007 Er det noen som tar seg bryet og lager en terminliste for Outlook også?Det var en herlighet spør dere meg! Eneste irritasjonsmomentet var at den var lagt inn med påminnelse.....!?? og påminnelsen var så tett opp til kampstart at man umulig kunne rekke kampen om du ikke hadde kommet på det av deg selv. Ble utrolig lei av å få den påminnelsen hver mandag på jobb, om kampen som var dagen før. Prøvde å gjøre endringer, men det måtte jeg gjøre for hver enkelt kamp. Kipt Det går vel an å åpne hele rekken og endre påminnelsestiden på alle med et lite trykk ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
III 106 Del Skrevet 29. November 2007 (endret) Del Skrevet 29. November 2007 (endret) Klokkeslett? Kilden? Spilleplanen pleier vanligvis å komme om morgenen et sted. Det viktigste blir lell å avslutte hjemme, så får resten bli bonus om det blir serieåpning eller 16. mai-kamp på Nadderud. Endret 29. November 2007 av III Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 29. November 2007 Del Skrevet 29. November 2007 Klokkeslett? Kilden? Spilleplanen pleier vanligvis å komme om morgenen et sted. Det viktigste blir lell å avslutte hjemme, så får resten bli bonus om det blir serieåpning eller 16. mai-kamp på Nadderud. 16. Mai kampen får vi garantert ikke, 4000 tilskuere på 16. Mai i år er vel ikke god reklame akkuratt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. November 2007 Del Skrevet 29. November 2007 Klokkeslett? Kilden? Spilleplanen pleier vanligvis å komme om morgenen et sted. Det viktigste blir lell å avslutte hjemme, så får resten bli bonus om det blir serieåpning eller 16. mai-kamp på Nadderud. 16. Mai kampen får vi garantert ikke, 4000 tilskuere på 16. Mai i år er vel ikke god reklame akkuratt... Håper på Fredrikstad borte 16.mai. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. November 2007 Del Skrevet 30. November 2007 Klokkeslett? Kilden? Spilleplanen pleier vanligvis å komme om morgenen et sted. Det viktigste blir lell å avslutte hjemme, så får resten bli bonus om det blir serieåpning eller 16. mai-kamp på Nadderud. 16. Mai kampen får vi garantert ikke, 4000 tilskuere på 16. Mai i år er vel ikke god reklame akkuratt... Helt klart at vi ikke fortjener 16. mai-kamp. Men vi kan ødelegge festen for noen andre, for eksempel Fredrikstad eller ett av Oslo-lagene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. November 2007 Del Skrevet 30. November 2007 Klokkeslett? Kilden? Spilleplanen pleier vanligvis å komme om morgenen et sted. Det viktigste blir lell å avslutte hjemme, så får resten bli bonus om det blir serieåpning eller 16. mai-kamp på Nadderud. 16. Mai kampen får vi garantert ikke, 4000 tilskuere på 16. Mai i år er vel ikke god reklame akkuratt... Helt klart at vi ikke fortjener 16. mai-kamp. Men vi kan ødelegge festen for noen andre, for eksempel Fredrikstad eller ett av Oslo-lagene. Eller kanskje et av Bergens-lagene.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 30. November 2007 Del Skrevet 30. November 2007 håper på fc oslo borte 16 mai, er jo en potensiell klasikker... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 30. November 2007 (endret) Del Skrevet 30. November 2007 (endret) Hva var kilden din, Slum? Dagen går... og når dagen går finner man ut ting selv... Den er ikke helt klar, men man håper den slippes mellom kl 14 og 15. http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1344 Endret 30. November 2007 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 30. November 2007 Del Skrevet 30. November 2007 Og kom igjen da, NFF! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. November 2007 Del Skrevet 30. November 2007 http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1344 ffksupporter.net farer med mye røverhistorier, i min bok er de omtrent like troverdige som VGD. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 30. November 2007 Del Skrevet 30. November 2007 ja, hvor blir det av denne terminlisten? litte sannsynlig at den kommer idag, fredag kveld... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 30. November 2007 Del Skrevet 30. November 2007 Da regner jeg med at den blir offentliggjort på Blaa i kveld Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 1. Desember 2007 Del Skrevet 1. Desember 2007 Fortsatt ingen tegn (?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 1. Desember 2007 Del Skrevet 1. Desember 2007 Fortsatt ingen tegn (?) Jo, vi har terminlisten på det hemmelige forumet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 1. Desember 2007 Del Skrevet 1. Desember 2007 Fortsatt ingen tegn (?) Jo, vi har terminlisten på det hemmelige forumet. Hvem av de "hemmelige" forumene? Og er det mulig å få tilgang til det? Hvis ikke, kan noen legge den ut her eller linke til et annet sted hvor den står? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 1. Desember 2007 Del Skrevet 1. Desember 2007 Fortsatt ingen tegn (?) Jo, vi har terminlisten på det hemmelige forumet. Hvem av de "hemmelige" forumene? Og er det mulig å få tilgang til det? Hvis ikke, kan noen legge den ut her eller linke til et annet sted hvor den står? Er du seriøs nå? Tenk deg om en gang til.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 1. Desember 2007 Del Skrevet 1. Desember 2007 Fortsatt ingen tegn (?) Jo, vi har terminlisten på det hemmelige forumet. Hvem av de "hemmelige" forumene? Og er det mulig å få tilgang til det? Hvis ikke, kan noen legge den ut her eller linke til et annet sted hvor den står? Er det mulig?!!?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 1. Desember 2007 Del Skrevet 1. Desember 2007 Fortsatt ingen tegn (?) Jo, vi har terminlisten på det hemmelige forumet. Hvem av de "hemmelige" forumene? Og er det mulig å få tilgang til det? Hvis ikke, kan noen legge den ut her eller linke til et annet sted hvor den står? Er det mulig?!!?? sorry, jeg klarte ikke å la være... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 1. Desember 2007 (endret) Del Skrevet 1. Desember 2007 (endret) http://www.stabaek.no/forum?hemmelig.terminliste2008 Endret 1. Desember 2007 av frilin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 258 Del Skrevet 2. Desember 2007 Del Skrevet 2. Desember 2007 Jeg gir meg ende over Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 2. Desember 2007 Del Skrevet 2. Desember 2007 Trodde dere hadde fått vite den på årsfesten. Og hvet at det finnes div. "hemmelige" forum som "Tribunekultur". Så jeg trodde han var seriøs jeg xD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 2. Desember 2007 Del Skrevet 2. Desember 2007 Trodde dere hadde fått vite den på årsfesten.Og hvet at det finnes div. "hemmelige" forum som "Tribunekultur". Så jeg trodde han var seriøs jeg xD Terminlisten er det jo NFF som lager...Derfor er det vel lite trolig at de fakser den rett over til Onkel Blå! Haha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 2. Desember 2007 Del Skrevet 2. Desember 2007 Trodde dere hadde fått vite den på årsfesten.Og hvet at det finnes div. "hemmelige" forum som "Tribunekultur". Så jeg trodde han var seriøs jeg xD Terminlisten er det jo NFF som lager...Derfor er det vel lite trolig at de fakser den rett over til Onkel Blå! Haha Alle vet da at terminlista settes opp på Onkel Blaa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 2. Desember 2007 Del Skrevet 2. Desember 2007 Trodde dere hadde fått vite den på årsfesten.Og hvet at det finnes div. "hemmelige" forum som "Tribunekultur". Så jeg trodde han var seriøs jeg xD Terminlisten er det jo NFF som lager...Derfor er det vel lite trolig at de fakser den rett over til Onkel Blå! Haha Terminlisten er det vel TV2 som lager. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå