Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men jeg vil tippe at det er en stor mulighet for at kampen mot Brann blir flyttet på. Tipper kveldskamp kl. 20.00.

Kan man drømme om at dette blir lørdagskamp, eller er det lite sannsynlig?

Lørdagskamp mot Brann, der vi tar gull.. DÈT hadde vært noe det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg vil tippe at det er en stor mulighet for at kampen mot Brann blir flyttet på. Tipper kveldskamp kl. 20.00.

Kan man drømme om at dette blir lørdagskamp, eller er det lite sannsynlig?

Lørdagskamp mot Brann, der vi tar gull.. DÈT hadde vært noe det!

Da tror jeg du må ta ansvar for festing for de som blir igjen i Bergen.  (Det må du uansett).  Anna gjør en innsats i Stavanger nå i helga.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk!

Regner med at han kun spurte vedrørende siste runde. Men det bør da heller ikke være noen grunn for å flytte nest siste runde.

Det er vel en regel om at de to siste rundene skal gå samtidig, slik at ingen har fordelen av å spille på resultatene fra andre. Eller er det endret på?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den regelen gjelder fortsatt. Kampen mot Brann er i 3. siste runde.

I nest siste runde må enten alle eller ingen av kampene flyttes. Går Brann eller rbk videre i uefa kan dermed ikke kampene flyttes til lørdag, grunnet 2 dagers hvile mellom kampene.

Ut i fra dette kan jeg være sikker på at siste hjemmekamp mot VIF ikke går på lørdag, og at jeg dermed trygt kan planlegge annet for den kvelden?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den regelen gjelder fortsatt. Kampen mot Brann er i 3. siste runde.

I nest siste runde må enten alle eller ingen av kampene flyttes. Går Brann eller rbk videre i uefa kan dermed ikke kampene flyttes til lørdag, grunnet 2 dagers hvile mellom kampene.

Ut i fra dette kan jeg være sikker på at siste hjemmekamp mot VIF ikke går på lørdag, og at jeg dermed trygt kan planlegge annet for den kvelden?

Definer "trygt"......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du kan ta dette for noen garanti. Jeg venter også på en bekreftelse på at kampen går på søndag. Men så vidt jeg har fått med meg, så har det ikke kommet noen offisiell bekreftelse på dette.

Tror vi må vente til etter at Uefa-cupens 1. runde er ferdig, og vi ser om Brann og/eller rbk går videre, før vi får en endelig bekreftelse. Men går de videre, tror jeg faktisk at jeg kan garantere at kampen ikke blir flyttet til lørdag.

Er det trygt nok for deg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Terminliste - 2008
  • Opprett ny...