gwestlund 2 780 Del Skrevet 10. November 2007 Del Skrevet 10. November 2007 Jeg vil bare rette en diger TAKK til alle de i Stabæk Support som på alle måter har hjulpet meg rundt på de forskellige kampene i sessongen som er forbi. Enten det har vært løfting/bært meg og rullestolen min opp og ned trapper forskellige steder, hentet kaffe på stadion, hentet annen type drikke på puber vi har besøkt før match, fått meg inn og ut av busser eller bare tatt hensyn. Dette har betydd enormt masse for meg. Jeg nevner ikke navn i frykt for å glemme noen, for dere er så mange, og dere vet selv hvem dere er. Så igjen TUSEN, TUSEN TAKK FOR ALL HJELP! Hilsen fra Gunnar Westlund Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 10. November 2007 Del Skrevet 10. November 2007 Gikk alt bra på operasjonen? Håper det ordna seg og vi får se deg igjen om ikke lenge på neste kamp som kommer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Janne Westlund 0 Del Skrevet 12. November 2007 Del Skrevet 12. November 2007 I går (søndag) ble endelig operasjonen gjennomført, og Gunnar har nå ett og ett halvt ben Alt ser foreløpig bra ut, Gunnar er ved godt mot og satser på joine ståtribunen på egne (og plastikk) ben neste sesong. Klem, Janne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 12. November 2007 Del Skrevet 12. November 2007 Høres bra ut, han får male tatoveringen på det nye benet Hils Gunnar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 12. November 2007 Del Skrevet 12. November 2007 I går (søndag) ble endelig operasjonen gjennomført, og Gunnar har nå ett og ett halvt ben Alt ser foreløpig bra ut, Gunnar er ved godt mot og satser på joine ståtribunen på egne (og plastikk) ben neste sesong. Klem, Janne Hyggelig å høre at det går bra med ham. Fikk dere beholde det avsagde benet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 12. November 2007 Del Skrevet 12. November 2007 For oss som bare har observert, men ikke kjenner historien. Er det lov å spørre hva som har skjedd? Uansett; God bedring. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 12. November 2007 Del Skrevet 12. November 2007 For oss som bare har observert, men ikke kjenner historien. Er det lov å spørre hva som har skjedd?Uansett; God bedring. Ett lite spark i foten under supportercupen på Lillestrøm for 4 år siden resulterte faktisk i amputert bein... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 12. November 2007 Del Skrevet 12. November 2007 Gleder meg til å se deg på ståtribunen, Gunnar! Heia deg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 12. November 2007 Del Skrevet 12. November 2007 Jeg vil bare rette en diger TAKK til alle de i Stabæk Support som på alle måter har hjulpet meg rundt på de forskellige kampene i sessongen som er forbi. Enten det har vært løfting/bært meg og rullestolen min opp og ned trapper forskellige steder, hentet kaffe på stadion, hentet annen type drikke på puber vi har besøkt før match, fått meg inn og ut av busser eller bare tatt hensyn. Dette har betydd enormt masse for meg. Jeg nevner ikke navn i frykt for å glemme noen, for dere er så mange, og dere vet selv hvem dere er. Så igjen TUSEN, TUSEN TAKK FOR ALL HJELP! Hilsen fra Gunnar Westlund Vi står samme ! Sees 2008 Hilsen fra Tyskland Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 12. November 2007 Del Skrevet 12. November 2007 gleder meg til å stå sammen med deg neste år, gunnar! godt å høre at det gikk bra med operasjonen. klem fra hamburg og til stabæk support: tusen takk fra meg og, dere gjør en fantastisk jobb - uansett om det gjelder gunnar eller andre!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 12. November 2007 Del Skrevet 12. November 2007 Godt å høre at alt er bra. Nå er det bare å begynne hoppetreningen til neste sesong Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 13. November 2007 Del Skrevet 13. November 2007 Sjelden har vel uttrykket "god bedring" passet bedre. Håper dette gir Janne og Gunnar et nytt og bedre liv. Vi er spente på nyheter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 13. November 2007 Del Skrevet 13. November 2007 Her oppe på Toten var det nylig en spiller som fikk til det samme, et beinbrudd i 4. divisjon førte til amputasjon. God recovery Gunnar, kommer til å savne at du kjører etter motspillerne i stolen din og skremmer livet av dem. Men du tilfører vel en ny dimensjon til skotrikset, om beinet ditt heves stolt over alle andres slitte Converse når vi hyller spillerne etter kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henriette 3 Del Skrevet 13. November 2007 Del Skrevet 13. November 2007 God bedring Gunnar! Får håpe at alt ordner seg nå Nå har du jo ikke gips på hånden heller... Skal prøve å ungå å knekke noe mer... Stå på Gunnar! Snakkes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 13. November 2007 Del Skrevet 13. November 2007 Her oppe på Toten var det nylig en spiller som fikk til det samme, et beinbrudd i 4. divisjon førte til amputasjon. God recovery Gunnar, kommer til å savne at du kjører etter motspillerne i stolen din og skremmer livet av dem. Men du tilfører vel en ny dimensjon til skotrikset, om beinet ditt heves stolt over alle andres slitte Converse når vi hyller spillerne etter kampen. hørte om det, laget var fra en eller annen dal? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 14. November 2007 Del Skrevet 14. November 2007 FK Vang ja, om det er en dal eller en topp vet jeg ikke. Oppland Arbeiderblad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonna 0 Del Skrevet 15. November 2007 Del Skrevet 15. November 2007 Ikke er jeg medlem av SS, og ikke har jeg fått hjulpet til stort. Men uansett, ønsker jeg deg god bedring! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Janne Westlund 0 Del Skrevet 16. November 2007 Del Skrevet 16. November 2007 Liten oppdatering Det går fortsatt feremover med Gunnar, og nå er han flyttet over på rehabiliterings avdelingen på Aker Sykehus. Der skal han være ett par uker før han skal (sannsynligvis) videre til Cato-senteret i Son for mer opptrening. I dag skal de fjerne gipsen, så da vet vi litt mer. Foreløpig er det ikke tegn til noen skumle nervesyndrom smerter, bare vanlige operasjonssmerter, og takke faen fo det!!!! Gunnar hilser, han setter veldig pris på all støtte Klem, Janne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 17. November 2007 Del Skrevet 17. November 2007 Så bra! God bedring videre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå