Gå til innhold

Anbefalte innlegg

14 500 000 kr til stabæk for andreplassen totalt etter skatt osv. ikke dårlig det....

Leste et sted at man budsjetterte med 10mio i underskudd i år. Er det etter disse pengene eller før? regner jo med at man gjettet seg til en sum å få, men hvor mye var det?

Det betyr jo egentlig at vi har en del cash til forsterkninger, gjør det ikke det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

14 500 000 kr til stabæk for andreplassen totalt etter skatt osv. ikke dårlig det....

Leste et sted at man budsjetterte med 10mio i underskudd i år. Er det etter disse pengene eller før? regner jo med at man gjettet seg til en sum å få, men hvor mye var det?

Det betyr jo egentlig at vi har en del cash til forsterkninger, gjør det ikke det?

Mener at gjennomsnittet lå på rundt 3 mill, i så fall skulle man ikke tro at de budsjetterte med mer enn det. I så fall kan man jo tenke at Stabæk får 1,5 mill i overskudd i år. Men et annet ellement er at jeg vil tro at bonusutbetalingene også overgår budsjettet. Blir spennende å se egentlig. Dersom vi klarer å flyte videre på denne bølgen inn i den nye storstua, så har jeg trua på fremtiden for Stabæk. Bare vi ikke ryker på en Start og tar med oss fornebu arena ned i 1 div. Hmm, fotball er utrolig morro og utrolig frustrerende egentlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iflg. Nettavisen.no

Fordelingen i Tippeligaen:

(eksklusiv moms)

Brann: 19,5 millioner

Stabæk: 14,5

Lillestrøm: 14,5

Viking: 14,4

Vålerenga: 13,6

Rosenborg: 12,8

Lyn: 10,1

Fredrikstad: 9,9

Start: 9,7

Tromsø: 9,5

Aalesund: 8,9

Strømsgodset: 8,5

Odd Grenland: 7,7

Sandefjord: 7,5

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare vi ikke ryker på en Start og tar med oss fornebu arena ned i 1 div.

Det blir vel svært vanskelig mtp utvidelsen av TL som sannsynligvis kommer

Takk Håvard, men er det ikke ETT lag som skal ned uansett? Ikke at jeg tror det blir oss altså.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare vi ikke ryker på en Start og tar med oss fornebu arena ned i 1 div.

Det blir vel svært vanskelig mtp utvidelsen av TL som sannsynligvis kommer

Takk Håvard, men er det ikke ETT lag som skal ned uansett? Ikke at jeg tror det blir oss altså.....

Det er ikke bestemt akkurat hvordan serien neste år kommer til å bli. det vil først endelig bli bestemt på fotballtinget på Hamar. I følge forslaget som ligger skal det siste laget spille kvalifisering, men det kan altså bli endret på tinget, ved f.eks et benkeforslag. Fasiten har vi først etter tinget.....

Endret av Stormare
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
medieavtalen ga oss 14,5mill
  • Opprett ny...