stabækLars 1 977 Del Skrevet 29. November 2007 (endret) Del Skrevet 29. November 2007 (endret) Vi viser en spesiallaget årskavalkade (60 min) på storskjermene, har prisutdelinger og feirer året som har gått, og ikke minst året som skal komme. + masse mer. Dette er en fin anledning til å roe mangel-på-Stabæk-Fotball-abstinensene som melder seg i denne triste årstiden. Opplegget starter kl 1900 og vi avslutter (ved 21-tiden) i god tid før partyløvene overtar stedet. . VI SEES! Endret 29. November 2007 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 29. November 2007 (endret) Del Skrevet 29. November 2007 (endret) Posse kommer Men jeg blir også utover kvelden, det oppfordrer jeg alle til å gjøre. Endret 29. November 2007 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 29. November 2007 Del Skrevet 29. November 2007 mangel-på-Stabæk-Fotball-abstinensene Ikke for å være pedant, men er ikke dette en dobbelt fornektelse? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 29. November 2007 Del Skrevet 29. November 2007 mangel-på-Stabæk-Fotball-abstinensene Ikke for å være pedant, men er ikke dette en dobbelt fornektelse? Jo?Men hva er poenget med ditt innlegg, bortsett fra å være pedant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 30. November 2007 Del Skrevet 30. November 2007 Mer! Mer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 1. Desember 2007 Del Skrevet 1. Desember 2007 Jeg glemte skjerfet mitt rundt gipsen på veggen, noen som har sett det? Sånt med broderte logoer og klassisk "britiske" striper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå