sexxes 3 618 Del Skrevet 6. September 2007 Del Skrevet 6. September 2007 Kan vel like gjerne lage en ny tråd om dette i stedet for å gjemme den bort på mediadekning. http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle140485.ece Ser at det allerede er turopplegg for Start. Noe tilbud som kommer til oss også? Kan være fint med en tur til Brasil i januar. Regner med at noen vil ha med seg et par nye baner også. Slum? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 6. September 2007 Del Skrevet 6. September 2007 Måtte de bare komme hjem med en brasilianer eller to mer enn de reiser ned med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 6. September 2007 Del Skrevet 6. September 2007 Lurer på om jeg skal bruke min "A" i påvirkning og overtalelsesteknikk for å få dratt ned sammen med madammen. Dette er jo en drøm!! Og i tillegg er jo min mor født der, så hvorfor ikke ta seg en uke? Noen andre som vurderer å dra? Noen tanker rundt hotell og sånn, evt noen som har vært der før og kan gi oss litt feedback/tips? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. September 2007 Del Skrevet 6. September 2007 11. januar - 18. januar: Airfrance 8.670,- tur retur Noen billigere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 6. September 2007 Del Skrevet 6. September 2007 11. januar - 18. januar: Airfrance 8.670,- tur retur Noen billigere? $$ setter opp båt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. September 2007 Del Skrevet 6. September 2007 11. januar - 18. januar: Airfrance 8.670,- tur retur Noen billigere? $$ setter opp båt. Gratis for alle medlemmer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maxi 3 Del Skrevet 6. September 2007 Del Skrevet 6. September 2007 11. januar - 18. januar: Airfrance 8.670,- tur retur Noen billigere? $$ setter opp båt. Gratis for alle medlemmer! Hvis dere benytter dere av FINN.no sin fantastiske reiseportal så får dere tur/retur for 8300.kr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 6. September 2007 Del Skrevet 6. September 2007 Tror det jobbes med et tilbud til supporterne av de norske klubbene som skal nedover ;o) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 6. September 2007 Del Skrevet 6. September 2007 Tror det jobbes med et tilbud til supporterne av de norske klubbene som skal nedover ;o) Jippi! Men hvis det blir dyrt tror jeg at jeg tar en Heyerdahl Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 6. September 2007 Del Skrevet 6. September 2007 dette må jeg få med meg, da kan jeg se på hus til familien i samme slengen hehe (de har jo snakket om et hus der å så ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk alltid uansett 0 Del Skrevet 7. September 2007 Del Skrevet 7. September 2007 stabak.no melder følgene: "Stabæk Fotball vil arrangere en tur i tidsperioden 13-21. jan 2008 for de som ønsker en spesiell og varm opplevelse på nyåret. Vi kommer tilbake med mer informasjon om turen. " Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 Det er nå lagt ut mer info på Norsk Tur.no, men står fortsatt ikke pris. Ordner man flybilletter selv, eller via dem? Hva slags opplegg er det de har for oss der nede? Fristen er 1. oktober, og innen da må jeg ha grunner nok til å skippe 12 dager på høgskolen og burne underkant av 10 000 kr. Jeg og bror snakker om å dra, hvem andre tar turen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 Det er nå lagt ut mer info på Norsk Tur.no, men står fortsatt ikke pris. Ordner man flybilletter selv, eller via dem? Hva slags opplegg er det de har for oss der nede? Fristen er 1. oktober, og innen da må jeg ha grunner nok til å skippe 12 dager på høgskolen og burne underkant av 10 000 kr. Jeg og bror snakker om å dra, hvem andre tar turen? Turpris: Pris fra kr 14 300,- per person Inkludert i prisen er: • Rutefly Oslo – Rio t/r • Busstransfer flyplass – hotell t/r • 1 natt i dobbeltrom på hotell sentralt i Lisboa • 10 netter i dobbeltrom på Hotel Augustos Copacabana, Rio • Frokost på hotellene • 1 lunsj • Utflukt til Corcovado • Koordinerende reiseleder i Rio Ikke inkludert er: • Flyavgifter kr. 1 500,- m/forb. • Enkeltrom kr. 3 300,- • Drikke til inkluderte måltider • Transport til og fra kamper samt til spillerlunsjen • Inngangsbillett til kampene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 10. September 2007 (endret) Del Skrevet 10. September 2007 (endret) Over 20 000 til sammen altså. I'm out, dessverre. (Jeg så linkene etterpå, kryper til korset for at jeg var så sløv å overse dem ) Endret 10. September 2007 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 Hvis du tar deg tid til å gå inn på linkene så finner du all info der Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 Over 20 000 til sammen altså. I'm out, dessverre. Betyr at du er av typen som foretrekker enkeltrom? Tror ikke de øvrige tilleggene er spesielt dyre. Mat og drikke skal man jo ha om man er hjemme eller borte, og innbiller meg at kampbilletter ikke er for dyre. Er nok mulig å finne frem billigere alternativ, men selv synes jeg det kan være greit å betale litt ekstra for å få det organisert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 Jeg tror ikke det er så lett å være student, og hive inn de penga. Hvertfall ikke en avgjørelse jeg kan ta i løpet av de neste 20 dagene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 Jeg drar etter all sannsynlighet nedover, men det blir ikke med det organiserte, det ble for dyrt, da tar jeg heller og organiserer min egen tur... med familie, tror det er mulig å spare mye penger på det gitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 Hvis tilbudet er 14 600 kr for flybillett og hotell i 11 netter pluss måltider.. ja da tror jeg du skal lete lenge etter et billigere alternativ.. ! Flybilletten ligger på rundt 9000 så kan du jo prøve å finne et hotell til 2000 kr for 10 netter for å spare "mye" penger! Kampbillettene til Campeonato Carioca (eller hvordan man skriver det) ifjor lå på rundt 60 kr tror jeg.. året før rundt 45.. så noe rundt der kanskje.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 11. September 2007 Del Skrevet 11. September 2007 Hvis tilbudet er 14 600 kr for flybillett og hotell i 11 netter pluss måltider.. ja da tror jeg du skal lete lenge etter et billigere alternativ.. ! Flybilletten ligger på rundt 9000 så kan du jo prøve å finne et hotell til 2000 kr for 10 netter for å spare "mye" penger! Kampbillettene til Campeonato Carioca (eller hvordan man skriver det) ifjor lå på rundt 60 kr tror jeg.. året før rundt 45.. så noe rundt der kanskje.. Nå skrev jeg jeg jo med med familie da, så da regner jeg med du forstår hvorfor det blir billigere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 12. September 2007 Del Skrevet 12. September 2007 Jeg reiser om jeg får med meg noen jeg kjenner godt. Gsk og Joffen skulle visstnok bestemme seg innen 1. oktober, men da kan prisene har steget ytterligere. Hvem er med? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 12. September 2007 Del Skrevet 12. September 2007 Jeg er med hvis StabækLars, sigurdlk, Markus, Elaang, @ringo, Slum, gsk, Freak Magnet, PerS, Pjalle Nøtt, Klodrik, kjakan, Bendix, reader og $uperTerje er med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magrrei 188 Del Skrevet 12. September 2007 Del Skrevet 12. September 2007 første gang jeg skriver her..så håper dette blir lagt på riktig sted.. jeg fant tur til rio fra 13.jan-21.jan for 7.359kr pr. pers.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 12. September 2007 Del Skrevet 12. September 2007 første gang jeg skriver her..så håper dette blir lagt på riktig sted..jeg fant tur til rio fra 13.jan-21.jan for 7.359kr pr. pers.. Hvis du hadde skrevet flyselskap og kanskje lagt ut en link hadde det vært veldig flott. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magrrei 188 Del Skrevet 12. September 2007 Del Skrevet 12. September 2007 he he ..som jeg skrev...første gang.. sorry.. gå inn på www.kelkoo.no og på flybiletter.. så søker du,så kommer det opp flere forskjellige priser. trykk på totalpris så kommer billigste opp først osv... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 12. September 2007 Del Skrevet 12. September 2007 Prisen var jo forsåvidt forlokkende, men lang flytid inkl. litt farting innenlands i Portugal. Det som uansett gjør det alternativet uaktuelt for meg er at da mister man første matchen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 12. September 2007 Del Skrevet 12. September 2007 Jeg har fått med meg Kenneth, så da blir det Brasiltur på meg så lenge vi får turen for prisen som først er oppgitt. 120 dager igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 12. September 2007 Del Skrevet 12. September 2007 Jeg er med hvis StabækLars, sigurdlk, Markus, Elaang, @ringo, Slum, gsk, Freak Magnet, PerS, Pjalle Nøtt, Klodrik, kjakan, Bendix, reader og $uperTerje er med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Majimbe 52 Del Skrevet 12. September 2007 Del Skrevet 12. September 2007 første gang jeg skriver her..så håper dette blir lagt på riktig sted..jeg fant tur til rio fra 13.jan-21.jan for 7.359kr pr. pers.. Hvis du hadde skrevet flyselskap og kanskje lagt ut en link hadde det vært veldig flott. 7700,- tur/retur 10-22 jan med AirFrance (uten overnatting andre steder Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. September 2007 Del Skrevet 12. September 2007 Jeg er med hvis StabækLars, sigurdlk, Markus, Elaang, @ringo, Slum, gsk, Freak Magnet, PerS, Pjalle Nøtt, Klodrik, kjakan, Bendix, reader og $uperTerje er med. Jeg regner med at jeg blir med uansett om StabækLars, sigurdlk, Elaang, @ringo, Slum, gsk, Freak Magnet, PerS, Pjalle Nøtt, Klodrik, kjakan, Bendix, reader og $uperTerje blir med... Selvom det hadde vært best om alle ble med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå