loudness 303 Del Skrevet 12. September 2007 (endret) Del Skrevet 12. September 2007 (endret) Jeg er med hvis StabækLars, sigurdlk, Markus, Elaang, @ringo, Slum, gsk, Freak Magnet, PerS, Pjalle Nøtt, Klodrik, kjakan, Bendix, reader og $uperTerje er med. så hvis jeg blir med så blir du hjemme da? Endret 12. September 2007 av loudness Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magrrei 188 Del Skrevet 13. September 2007 Del Skrevet 13. September 2007 10.jan-22.jan 6830kr per pers. www.kelkoo.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 13. September 2007 Del Skrevet 13. September 2007 Jeg og lillebror Alltidblaa\Håkon drar! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 13. September 2007 Del Skrevet 13. September 2007 Jeg og lillebror Alltidblaa\Håkon drar! På den offisielle turen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 13. September 2007 (endret) Del Skrevet 13. September 2007 (endret) Jeg tror ikke det er så lett å være student, og hive inn de penga. Hvertfall ikke en avgjørelse jeg kan ta i løpet av de neste 20 dagene... Jeg og lillebror Alltidblaa\Håkon drar! Hehe... Slum: Ja, med den offisiell turen. Sendte akkurat mail til Tonje. Endret 13. September 2007 av alltidblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 13. September 2007 Del Skrevet 13. September 2007 Utrolig hvor mye man kan ta seg råd til hvis man bare flytter uten å melde omadressering (Regninger? Nei...) og lar være å tenke framover i tid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 13. September 2007 Del Skrevet 13. September 2007 Bra, da ser det faktisk ut som om det blir en liten gjeng som har bekreftet at de reiser. Jeg jobber fortsatt med 3-4 andre jeg regner med å kunne overtale. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 13. September 2007 Del Skrevet 13. September 2007 Nå forventer jeg at prisen ikke skyter i været på grunn av interessen.. <_> Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 13. September 2007 Del Skrevet 13. September 2007 Nå forventer jeg at prisen ikke skyter i været på grunn av interessen.. det med pris forundrer meg litt. jeg forstår hvorfor det blir dyrere ettersom tiden går, men antall påmeldte burde jo ikke øke prisen, snarere tvert om? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 13. September 2007 Del Skrevet 13. September 2007 Nå forventer jeg at prisen ikke skyter i været på grunn av interessen.. <_>det med pris forundrer meg litt. jeg forstår hvorfor det blir dyrere ettersom tiden går, men antall påmeldte burde jo ikke øke prisen, snarere tvert om? Hei angående prisen så har jeg forstått det sånn at de har et antall plasser til en rimelig pris omtrent som SAS og Norwegian. Billigste billettene må du bestille i god tid, bare de dyreste er igjen til slutt. Det er vel sånn jeg har forstått det samme turen for Stabæk, Viking og Start. Supportere til et rimeligere hotell og en enklere tur (ikke inlagt tid for møter o.l) og sponsorer et dyrer hotell og mer avansert opplegg i Rio. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rio-queen 0 Del Skrevet 17. September 2007 Del Skrevet 17. September 2007 Hei, alle Stabækfans! Det begynner nå å komme inn påmeldinger til Brasilturen fra dere. En ting som kan være lurt, er å skrive i merknadsfeltet når du melder deg på, hvem du ønsker å dele rom med. Det gjør det lettere for oss når vi skal sende navnelister til hotellet. Hilsen Anne-Kristin på Norsk Tur :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 17. September 2007 Del Skrevet 17. September 2007 Skrev ikke noe om det da vi meldte oss på, det er vel små sjangser for å gjøre endringer der? Jeg har uansett en "thing" for mennesker i blaa drakt, så for meg spiller det liten rolle. Kanskje med lillebror Håkon da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rio-queen 0 Del Skrevet 17. September 2007 Del Skrevet 17. September 2007 Skrev ikke noe om det da vi meldte oss på, det er vel små sjangser for å gjøre endringer der? Jeg har uansett en "thing" for mennesker i blaa drakt, så for meg spiller det liten rolle. Kanskje med lillebror Håkon da. Alt kan fikses, også i ettertid, no problem. Jeg har lagt deg og lillebror på samme rom. Med adskilte senger :-) PS: når det gjelder prisen dere snakker om på Kelkoo, så er jo det bare for fly. Den "offisielle" turpakken inkluderer som sagt 11 netter på trygge hoteller med god beliggenhet, en lunsj med fotballkjendiser (kan være moro å ha med) og transport med egen buss og guide til og fra flyplassen, både i Lisboa og Rio og så har dere i tillegg med en norsk reiseleder hele veien som vil komme med tips og hjelp. Veldig enkelt da, istedenfor å knote selv med taxi og en hotelladresse osv... Vi setter også opp felles utflukter for de som har lyst mens dere er der, f.eks. jeeptur i jungelen, båttur til en tropisk øy osv. Kan jo være kjekt å holde sammen med gjengen da. Hilsen Anne-Kristin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 17. September 2007 Del Skrevet 17. September 2007 Skrev ikke noe om det da vi meldte oss på, det er vel små sjangser for å gjøre endringer der? Jeg har uansett en "thing" for mennesker i blaa drakt, så for meg spiller det liten rolle. Kanskje med lillebror Håkon da. De så vel på etternavnet deres at der kunne dele rom, jeg ble spurt om det var rett antagelse og jeg bekreftet Så da er vel alt i orden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 17. September 2007 Del Skrevet 17. September 2007 Flotte greier, takk skal dere ha "Båttur til en tropisk øy", nå ble jeg i sydenhumør her! Håper jeg ikke får bråk om jeg putter et Stabækflagg i hånda på Kristus-statuen på fjellet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 17. September 2007 Del Skrevet 17. September 2007 Vel, nu er jeg også påmeldt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 19. September 2007 Del Skrevet 19. September 2007 Flotte greier, takk skal dere ha "Båttur til en tropisk øy", nå ble jeg i sydenhumør her! Håper jeg ikke får bråk om jeg putter et Stabækflagg i hånda på Kristus-statuen på fjellet. Frister, men økonomisk er jeg LANGT ifra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 20. September 2007 Del Skrevet 20. September 2007 11 netter på trygge hoteller Hva mener du med "trygge hoteller" ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Flotte greier, takk skal dere ha "Båttur til en tropisk øy", nå ble jeg i sydenhumør her! Håper jeg ikke får bråk om jeg putter et Stabækflagg i hånda på Kristus-statuen på fjellet. He he.. slett ikke en dum idé ;o) Eller hva om vi syr en mega stor drakt og gjør som Flamengo fansen ;o) (finner selvfølgelig ikke bilde nå..) *evt. bruke photoshop magi * Gleder meg til å komme tilbake til Rio..! Tror at vi kan gjøre det bra ;o) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Huseklepp blir vel også med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 Satt og så igjennom noen filer på PCen da jeg kom over denne videoen som jeg tok opp da jeg var i Rio i januar i år. Vært en titt ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 3. Oktober 2007 Del Skrevet 3. Oktober 2007 Er det noen som har mottat denne depositumgiroen de skulle sende ut? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 3. Oktober 2007 Del Skrevet 3. Oktober 2007 Ikke ennå, men jeg er ikke hjemme for øyeblikket.. Håkon? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 3. Oktober 2007 Del Skrevet 3. Oktober 2007 Jeg har ikke sett noe.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 3. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 3. Oktober 2007 (endret) Jeg har sendt mail til påmeldingsdamen! Det føles rart å ønske seg en giro i posten... Edit: Hei, Den ble sendt ut idag rett før jeg leste mailen din, så du får den i postkassen din ganske snart. Mvh Adelina Endret 3. Oktober 2007 av alltidblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 4. Oktober 2007 Del Skrevet 4. Oktober 2007 Fikk to stk. giroer i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 4. Oktober 2007 Del Skrevet 4. Oktober 2007 Jeg fikk fire! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 4. Oktober 2007 Del Skrevet 4. Oktober 2007 Legger du ut eller? Du får pengene senere, lover.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 5. Oktober 2007 Del Skrevet 5. Oktober 2007 Da har jeg også fått to giroer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 8. Oktober 2007 Del Skrevet 8. Oktober 2007 jeg og noen som vet hvor mange er det som er påmeldt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå