Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er med hvis StabækLars, sigurdlk, Markus, Elaang, @ringo, Slum, gsk, Freak Magnet, PerS, Pjalle Nøtt, Klodrik, kjakan, Bendix, reader og $uperTerje er med.

så hvis jeg blir med så blir du hjemme da? ;)

:lol:

Endret av loudness
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror ikke det er så lett å være student, og hive inn de penga. Hvertfall ikke en avgjørelse jeg kan ta i løpet av de neste 20 dagene...

Jeg og lillebror Alltidblaa\Håkon drar! :D

Hehe...

Slum: Ja, med den offisiell turen. Sendte akkurat mail til Tonje.

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå forventer jeg at prisen ikke skyter i været på grunn av interessen.. <_<

det med pris forundrer meg litt. jeg forstår hvorfor det blir dyrere ettersom tiden går, men antall påmeldte burde jo ikke øke prisen, snarere tvert om?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå forventer jeg at prisen ikke skyter i været på grunn av interessen.. <_>

det med pris forundrer meg litt. jeg forstår hvorfor det blir dyrere ettersom tiden går, men antall påmeldte burde jo ikke øke prisen, snarere tvert om?

Hei angående prisen så har jeg forstått det sånn at de har et antall plasser til en rimelig pris omtrent som SAS og Norwegian. Billigste billettene må du bestille i god tid, bare de dyreste er igjen til slutt. Det er vel sånn jeg har forstått det samme turen for Stabæk, Viking og Start. Supportere til et rimeligere hotell og en enklere tur (ikke inlagt tid for møter o.l) og sponsorer et dyrer hotell og mer avansert opplegg i Rio.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, alle Stabækfans! Det begynner nå å komme inn påmeldinger til Brasilturen fra dere. En ting som kan være lurt, er å skrive i merknadsfeltet når du melder deg på, hvem du ønsker å dele rom med. Det gjør det lettere for oss når vi skal sende navnelister til hotellet. Hilsen Anne-Kristin på Norsk Tur :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrev ikke noe om det da vi meldte oss på, det er vel små sjangser for å gjøre endringer der? Jeg har uansett en "thing" for mennesker i blaa drakt, så for meg spiller det liten rolle. Kanskje med lillebror Håkon da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrev ikke noe om det da vi meldte oss på, det er vel små sjangser for å gjøre endringer der? Jeg har uansett en "thing" for mennesker i blaa drakt, så for meg spiller det liten rolle. Kanskje med lillebror Håkon da.

Alt kan fikses, også i ettertid, no problem. Jeg har lagt deg og lillebror på samme rom. Med adskilte senger :-)

PS: når det gjelder prisen dere snakker om på Kelkoo, så er jo det bare for fly. Den "offisielle" turpakken inkluderer som sagt 11 netter på trygge hoteller med god beliggenhet, en lunsj med fotballkjendiser (kan være moro å ha med) og transport med egen buss og guide til og fra flyplassen, både i Lisboa og Rio og så har dere i tillegg med en norsk reiseleder hele veien som vil komme med tips og hjelp. Veldig enkelt da, istedenfor å knote selv med taxi og en hotelladresse osv... Vi setter også opp felles utflukter for de som har lyst mens dere er der, f.eks. jeeptur i jungelen, båttur til en tropisk øy osv. Kan jo være kjekt å holde sammen med gjengen da.

Hilsen Anne-Kristin

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De så vel på etternavnet deres at der kunne dele rom, jeg ble spurt om det var rett antagelse og jeg bekreftet :) Så da er vel alt i orden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte greier, takk skal dere ha :) "Båttur til en tropisk øy", nå ble jeg i sydenhumør her! Håper jeg ikke får bråk om jeg putter et Stabækflagg i hånda på Kristus-statuen på fjellet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte greier, takk skal dere ha :) "Båttur til en tropisk øy", nå ble jeg i sydenhumør her! Håper jeg ikke får bråk om jeg putter et Stabækflagg i hånda på Kristus-statuen på fjellet.

He he.. slett ikke en dum idé ;o)

Eller hva om vi syr en mega stor drakt og gjør som Flamengo fansen ;o)

(finner selvfølgelig ikke bilde nå..)

*evt. bruke photoshop magi :P *

Gleder meg til å komme tilbake til Rio..!

Tror at vi kan gjøre det bra ;o)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har sendt mail til påmeldingsdamen! Det føles rart å ønske seg en giro i posten...

Edit:

Hei,

Den ble sendt ut idag rett før jeg leste mailen din, så du får den i postkassen din ganske snart.

Mvh

Adelina

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk til Brasil
  • Opprett ny...