Posse 21 252 Del Skrevet 8. Oktober 2007 Del Skrevet 8. Oktober 2007 Nå har det vært litt tull med de kid-nummerene, jeg har hvertfall sendt avgårde penga.. Så det BØR ikke være noe tull her á la det SS skriver om i dag i forbindelse med Newcastle's supporterklubb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 jeg og noen som vet hvor mange er det som er påmeldt? Jeg vet om 18 personer som har sagt at de reiser. Noen av dem er meldt på sponsoropplegget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 11 stk gjennom $$ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Noen som ble bekymret etter å ha lest sistesiden i Aftenposten i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Noen som ble bekymret etter å ha lest sistesiden i Aftenposten i dag? ? Fortell for oss som ikke har aftenposten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Sexxes tenker vel på denne: http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/vo...icle2056001.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 19. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 19. Oktober 2007 (endret) Ran, og gjerne væpnet ran er dessverre en stor del av hverdagen i Rio, men man kan ta visse forhåndsregler. Min brasilianske venninne var veldig opptatt av at jeg IKKE skulle snakke i mobiltelefon på gaten, man behøver heller ikke å gå med kamera rundt halsen osv. Da jeg var der i januar så opplevde verken jeg eller de jeg bodde sammen med noe ubehagelig som dette iløpet av de 5 ukene jeg var der. Men det er ikke det samme som at det ikke skjer;o) Et tips kan være at et gatebarn sjeldent er alene! ikke bli stående for lenge å prate med dem ;o) Gud som jeg gleder meg til 14. januar ! Endret 19. Oktober 2007 av pondus87 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 21. November 2007 Del Skrevet 21. November 2007 Kun 7 uker og 1 dag igjen til avreise.... Kommer det snart noe mer info fra reiseselskapet om turen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 21. November 2007 Del Skrevet 21. November 2007 Håper det, vi bør jo få billetter og slikt snart.. Er liksom ikke trygg før jeg har dem i hånda. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 21. November 2007 Del Skrevet 21. November 2007 Til alle dere som ikke reiser: Vi kommer nok til å kose oss masse her i Norge, ikke sant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 21. November 2007 Del Skrevet 21. November 2007 Til alle dere som ikke reiser: Vi kommer nok til å kose oss masse her i Norge, ikke sant? Jeg skal ønske meg blaa og mørkeblaa ullsokker til jul, så... joda! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 22. November 2007 Del Skrevet 22. November 2007 Til alle dere som ikke reiser: Vi kommer nok til å kose oss masse her i Norge, ikke sant? Ingen fare. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 22. November 2007 Del Skrevet 22. November 2007 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 22. November 2007 Del Skrevet 22. November 2007 Håper det, vi bør jo få billetter og slikt snart.. Er liksom ikke trygg før jeg har dem i hånda. Pratet nettopp med en fra Norske Tur. Hun kunne fortelle at billettene sendes ut 14 dager før avreise. I tillegg vil Petra på Stabæk Fotball motta mer informasjon om turopplegget i løpet av få dager. Dette vil så bli sendt ut til alle påmeldte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 26. November 2007 Del Skrevet 26. November 2007 Hvilke vaksiner bør vi ta før vi drar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 26. November 2007 Del Skrevet 26. November 2007 Hvilke vaksiner bør vi ta før vi drar? Alle som skal ut og reise til fjerne eller ukjente strøk kan ha nytte av UDs offisielle landsider Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 26. November 2007 Del Skrevet 26. November 2007 For opphold på bedre hoteller i storbyer som Rio de Janeiro og São Paulo er det liten helserisiko. Vi er usårbare! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 26. November 2007 Del Skrevet 26. November 2007 Hvilke vaksiner bør vi ta før vi drar? Bør vel ta Hepatitt A... og Stivkrampe om man ikke har den.. Turistdiare kan også være noe.. det er en drikkevaksine.. Gleder meg noe helt vanvittig.. synd jeg ikke får med meg åpningskampen mot FLAMENGO på MARACANA ! Men men.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 26. November 2007 Del Skrevet 26. November 2007 Hvilke vaksiner bør vi ta før vi drar? Vær obs på at det er en del vaksiner dere er pålagt å ta. Jeg måtte i hvertfall det. Jeg skulle bo der en periode men jeg tror det gjelder uansett. Sjekk det i god tid for noen av vaksinene må man ta litt i forveien... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 26. November 2007 Del Skrevet 26. November 2007 Hvilke vaksiner bør vi ta før vi drar? Alle som skal ut og reise til fjerne eller ukjente strøk kan ha nytte av UDs offisielle landsider Evt Pasienthandboken (Dette er forøvrig den medisinske onlinetjenesten jeg stoler mest på) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 27. November 2007 Del Skrevet 27. November 2007 synd jeg ikke får med meg åpningskampen mot FLAMENGO på MARACANA ! Men men.. Hvorfor får du ikke med deg den, drar du ikke med oss? Tror første kampen er samme kveld som vi kommer, da kommer vi til å være trøtte da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 27. November 2007 Del Skrevet 27. November 2007 synd jeg ikke får med meg åpningskampen mot FLAMENGO på MARACANA ! Men men.. Hvorfor får du ikke med deg den, drar du ikke med oss? Tror første kampen er samme kveld som vi kommer, da kommer vi til å være trøtte da! Noen av kjerringene skal først til Argentina... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 27. November 2007 Del Skrevet 27. November 2007 synd jeg ikke får med meg åpningskampen mot FLAMENGO på MARACANA ! Men men.. Hvorfor får du ikke med deg den, drar du ikke med oss? Tror første kampen er samme kveld som vi kommer, da kommer vi til å være trøtte da! Noen av kjerringene skal først til Argentina... Ingen problem, da reisen er vestover og en reiser med klokken. Blir ikke trøtt den veien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 27. November 2007 Del Skrevet 27. November 2007 Ingen problem, da reisen er vestover og en reiser med klokken. Blir ikke trøtt den veien Da vi landa i Mexico var jeg helt sikker på at de grønne PeMex-bensinstasjonene var KIWI-butikker... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 27. November 2007 Del Skrevet 27. November 2007 litt uvant å lese neste kamp; Stabæk - Flamengo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 27. November 2007 Del Skrevet 27. November 2007 Kl. 9.45. betyr at hvis det er en hverdag er jeg på skolen Hvet noen hvilken ukedag det er? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 27. November 2007 Del Skrevet 27. November 2007 Jeg har en sånn magisk greie som ser slikt langt inn i framtiden. Det er kalenderen på Start-menyen. Den sier at det er en lørdag, og da er det vel ingen som vil stå opp tidlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 27. November 2007 Del Skrevet 27. November 2007 Kl. 9.45. betyr at hvis det er en hverdag er jeg på skolen Hvet noen hvilken ukedag det er? Du går vel ikke på skole i Brasil? Nå vet jeg ikke når du slutter skolen på lørdager, men det pleier vel ikke å være så sent. Kampstart er vel 14.00 norsk tid, men med fremmøte 13.45 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 27. November 2007 Del Skrevet 27. November 2007 Går ikke kampen på kvelden i Brasil, og derfor har den så tidlig start her hjemme? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 28. November 2007 Del Skrevet 28. November 2007 Går ikke kampen på kvelden i Brasil, og derfor har den så tidlig start her hjemme? Eh? Er det på kvelden i Brasil, vil det være på natten her hjemme. Eks. kl 20 i Rio er kl 02 (eller 03) her hjemme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå