Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kampen mot Flamengo begynner kl 10:00 i brasil.. altså kl 13:00 her hjemme i norge ! Det er kun 3timer forskjell nå mens vi har vintertid og de sommertid ;o)

Grunnen til at kampen går kl 10:00 om morgen vil jeg tro at er fordi alle kampene skal gå samme dag. Om jeg ikke husker helt feil så spiller viking og start kl 19 og 21 eller noe.. ca.. husker ikke hvem som spiller når.. Skulle vi spilt litt senere kunne det fort ha vært 39 grader.. men kl 10 er det vel kun 30 :P hehe..

Jeg får dessverre ikke med meg kampen mot Flamengo, som Slum sier, fordi noen av oss "kjerringer" skal til Argentina først og ankommer Rio 14 januar (etter 4 dager i Argentina og et par dager i Iguacu :D).. mao rett til kamp mot America..

Gleder meg jeg :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

par dager i Iguacu :D

Ahhh, gled deg.

Et tips om dere har to dager der. Ta først turen på brasiliansk side, deretter på den argentinske siden. Det er storslått og fantastisk på begge sider, men jeg vil tro det hadde vært litt nedtur å komme til den brasilianske siden om man allerede hadde vært på den argentinske.

Ta også en av disse båtene som kjører nesten inn i fossene. Heftig!!!

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vi kommer til å kamper fra Copa Peregrino, men det er ikke tatt standpunkt til hvor mange kamper vi skal vise. Vi håper å få et svar på det i løpet av en ukes tid. Jeg kan komme tilbake til deg når vi vet mer.

Mvh

Lars Halvor Rabben

TV 2 SPORT

Hurra for oss som blir hjemme?;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vaksinasjonsbevis må framlegges på flyplassen sammen med passet. Hvertfall en av vaksinene skal tas en måned, om ikke mer, før du reiser...

Feil, dette gjelder for dem som skal være borte i mere enn 3-4 uker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vaksinasjonsbevis må framlegges på flyplassen sammen med passet. Hvertfall en av vaksinene skal tas en måned, om ikke mer, før du reiser...

Feil, dette gjelder for dem som skal være borte i mere enn 3-4 uker.

Beklager. Jeg trodde det gjaldt alle. Jeg glemte det i min tid og det ble stress med stor s...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også time på tirsdag. Jeg ba spesifikt om Hepatitt A, og fikk da anbefalt en vanlig ferievaksinasjon for folk som reiser til Sør Amerika.

28 dager igjen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, fant i hvertfall vaksinasjonskortet mitt og Hepatitt A har jeg tatt nok ganger til at jeg ikke skulle trenge å bekymre meg for den igjen. Med unntak av den har jeg ikke vaksinert meg på 11 år. Mulig jeg skal oppdatere noe? Kan forøvrig aldri huske at jeg har måttet legge frem vaskinasjonskort ved innreise til land.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan forøvrig aldri huske at jeg har måttet legge frem vaskinasjonskort ved innreise til land.

Det var feil fra min side. Jeg skulle være der adskillig lenger, og måtte derfor legge frem vaksinasjonskort sammen med visum. Slum postet over at dette kun gjelder om man skal være der i over tre uker...

edit: feil

Endret av enda en jævla islending
Lenke til innlegg
Del på andre sider

for oss som blir hjemme :

12.jan Stabæk - Flamengo Direkte kl. 12:55 TV 2

14.jan Stabæk - America Direkte kl. 22.55 TV 2 SPORT

17.jan Stabæk - Botafago Direkte kl. 22.55 TV 2 SPORT

Ikke verst...kamp på hovedkanalen tilogmed!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk til Brasil
  • Opprett ny...