Albert 921 Del Skrevet 20. Desember 2007 Del Skrevet 20. Desember 2007 Jens trenger hjelp i Stabækbutikken førstkommende lørdag, et par timer mellom 12 - 18. Han ønsker å få kontakt med noen ansvarsbevisste Stabæksupportere. Riktig personer får en rimelig betaling, og kan dessuten etablere en kontakt med butikksjefen som kan være nyttig når butikken etterhvert ekspanderer. Kontakt Jens på jens@stabak.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 20. Desember 2007 Del Skrevet 20. Desember 2007 Jens trenger hjelp i Stabækbutikken førstkommende lørdag, et par timer mellom 12 - 18. Han ønsker å få kontakt med noen ansvarsbevisste Stabæksupportere. Riktig personer får en rimelig betaling, og kan dessuten etablere en kontakt med butikksjefen som kan være nyttig når butikken etterhvert ekspanderer. Kontakt Jens på jens@stabak.no hva mener du med riktig personer, og er det lager eller kassejobb? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. Desember 2007 Del Skrevet 20. Desember 2007 Er nok både salg og lager/ryddearbeid. Riktig person er vel først og fremst ansvarsbevisst. Så er det noe med alder. Folk over 18 år får muligens forrang, men Jens vurderer også personer ned til 16 år, men noe særlig yngre enn det virket han ikke veldig keen på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 20. Desember 2007 Del Skrevet 20. Desember 2007 hva med 15 år, 11 måneder og 2 uker? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. Desember 2007 Del Skrevet 20. Desember 2007 hva med 15 år, 11 måneder og 2 uker? Du får sende en epost om du er interessert, og høre hva han sier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 20. Desember 2007 (endret) Del Skrevet 20. Desember 2007 (endret) Dette er jo midt i blinken for en som klokka 23 dagen før blir arbeidsledig! Jeg sender mail! Edit: fikk svar: Albert glemte å få med at jeg trenger hjelp søndag fra 12-18, har du mulighet da? Ring meg på 4520 5407, eller send et nummer jeg kan ringe deg på. Jens Lørdagen var tatt dessverre, men han trenger hjelp på Søndag også, for de som kan. Endret 21. Desember 2007 av alltidblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 21. Desember 2007 Del Skrevet 21. Desember 2007 jeg fikk jobben på lørdag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vincent Kompany 3 0 Del Skrevet 21. Desember 2007 Del Skrevet 21. Desember 2007 jeg fikk jobben på lørdag Var det bare 1 ledig plass på lørdagen? Hvor tidlig måtte du møte opp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 21. Desember 2007 Del Skrevet 21. Desember 2007 jeg fikk jobben på lørdag Var det bare 1 ledig plass på lørdagen? Hvor tidlig måtte du møte opp? Vet ikke. 11. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 21. Desember 2007 Del Skrevet 21. Desember 2007 jeg fikk jobben på lørdag Var det bare 1 ledig plass på lørdagen? Hvor tidlig måtte du møte opp? Vet ikke. 11. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 21. Desember 2007 Del Skrevet 21. Desember 2007 jeg fikk jobben på lørdag Var det bare 1 ledig plass på lørdagen? Hvor tidlig måtte du møte opp? Vet ikke. 11. 7 Det er kjempefint. Kan du være her kl. 11. Jens Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. Desember 2007 Del Skrevet 21. Desember 2007 he he Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå