Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jens trenger hjelp i Stabækbutikken førstkommende lørdag, et par timer mellom 12 - 18.

Han ønsker å få kontakt med noen ansvarsbevisste Stabæksupportere.  Riktig personer får en rimelig betaling, og kan dessuten etablere en kontakt med butikksjefen som kan være nyttig når butikken etterhvert ekspanderer.

Kontakt Jens på jens@stabak.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jens trenger hjelp i Stabækbutikken førstkommende lørdag, et par timer mellom 12 - 18.

Han ønsker å få kontakt med noen ansvarsbevisste Stabæksupportere. Riktig personer får en rimelig betaling, og kan dessuten etablere en kontakt med butikksjefen som kan være nyttig når butikken etterhvert ekspanderer.

Kontakt Jens på jens@stabak.no

hva mener du med riktig personer, og er det lager eller kassejobb?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok både salg og lager/ryddearbeid.

Riktig person er vel først og fremst ansvarsbevisst.  Så er det noe med alder.  Folk over 18 år får muligens forrang, men Jens vurderer også personer ned til 16 år, men noe særlig yngre enn det virket han ikke veldig keen på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo midt i blinken for en som klokka 23 dagen før blir arbeidsledig! Jeg sender mail!

Edit: fikk svar:

Albert glemte å få med at jeg trenger hjelp søndag fra 12-18, har du mulighet da? Ring meg på 4520 5407, eller send et nummer jeg kan ringe deg på.

Jens

Lørdagen var tatt dessverre, men han trenger hjelp på Søndag også, for de som kan.

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Jens har audition
  • Opprett ny...