Albert 921 Del Skrevet 6. Januar 2008 Del Skrevet 6. Januar 2008 Fant avstanden på gulesider, omtrent 1 mil fra flyplassen til Aspmyra. Nei, det er det ikke. Se svarene som er gitt her. Det er noen av oss som har vært der før, og tror hverken Aspmyra eller flyplassen er flyttet siden det Gule sider ga meg også 9,8 km! Den la ruta rundt hele flyplassen, noe som antakelig ikke går an pga militært område. Jeg gikk forbi Aspmyra i oktober på vei til flyplassen, og jeg tipper jeg brukte omlag et kvarter med ganske mye bagasje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 7. Januar 2008 Del Skrevet 7. Januar 2008 Fant avstanden på gulesider, omtrent 1 mil fra flyplassen til Aspmyra. Nei, det er det ikke. Se svarene som er gitt her. Det er noen av oss som har vært der før, og tror hverken Aspmyra eller flyplassen er flyttet siden det Gule sider ga meg også 9,8 km! Den la ruta rundt hele flyplassen, noe som antakelig ikke går an pga militært område. Jeg gikk forbi Aspmyra i oktober på vei til flyplassen, og jeg tipper jeg brukte omlag et kvarter med ganske mye bagasje. Det ville i så fall også være veldig tåpelig å ta turen rundt Bodø hovedflystation. Bodø sentrum er ikke veldig stort, så det er ikke så langt til Aspmyra stadion. For min del blir vel byturen lørdag 12 april og kampen søndag årets høydepunkter her oppe i nord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 7. Januar 2008 Del Skrevet 7. Januar 2008 Noen som blir til mandag som vil dele rom? jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! allright! Jeg vil ikke likevel.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 7. Januar 2008 Del Skrevet 7. Januar 2008 Noen som blir til mandag som vil dele rom? jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! allright! Jeg vil ikke likevel.... Dumming. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 8. Januar 2008 Del Skrevet 8. Januar 2008 synes mod. burde rydde opp i slik personsjikane... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 8. Januar 2008 Del Skrevet 8. Januar 2008 synes mod. burde rydde opp i slik personsjikane... Takk for at du bemerker dette. Joffen: Det er ikke tillatt for styremedlemmer å kalle andre styremedlemmer dumme på åpne tråder. Det gjelder også når de aktuelle styremedlemmene ikke vil dele rom med deg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 8. Januar 2008 Del Skrevet 8. Januar 2008 hehe...tenk deg en slags supporter-tog med en haug syngende, flagg veivende og öl drikkende stabaek fans fra flyplassen til stadion God ide - fullt mulig. Som tidligere menig i Bodin leir vet jeg at Bodø har alt innen gangavstand. At det blåser j..lig - og er kaldt og mørkt i april- og at hele byen kan veien til Aspmyra... og at dere finner varmen på byens utesteder etterpå igjen. God tur ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magrrei 188 Del Skrevet 14. Januar 2008 Del Skrevet 14. Januar 2008 noen som skal fly m sas opp dit? fant priser m sas til 1334kr nå... fra 12. april til 14. april. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magrrei 188 Del Skrevet 14. Januar 2008 Del Skrevet 14. Januar 2008 glemte skrive den prisen er for 2 personer.. litt viktig få med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 20. Januar 2008 Del Skrevet 20. Januar 2008 Billett bestilt opp og ned samme dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 22. Februar 2008 Del Skrevet 22. Februar 2008 Hvor skal folk bo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 22. Februar 2008 Del Skrevet 22. Februar 2008 Radisson SAS Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Februar 2008 Del Skrevet 22. Februar 2008 Privat Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 22. Februar 2008 Del Skrevet 22. Februar 2008 Hotel Bodø Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 23. Februar 2008 Del Skrevet 23. Februar 2008 Jeg og madammen bor privat... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 23. Februar 2008 Del Skrevet 23. Februar 2008 hos karstein sundli eggesvik!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 7. Mars 2008 Del Skrevet 7. Mars 2008 Forhåndssalg av billetter: når og hvor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 7. Mars 2008 Del Skrevet 7. Mars 2008 Forhåndssalg av billetter: når og hvor? Regner med at dette havner på Stabæks bord. Og da sikkert i Stabækbutikken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 21. Mars 2008 Del Skrevet 21. Mars 2008 Da var ikke fullt så billige billetter bestilt hos SAS. Opp og ned på dagen. Innså at jeg ikke kunne la anledningen gå fra meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 22. Mars 2008 Del Skrevet 22. Mars 2008 Fant avstanden på gulesider, omtrent 1 mil fra flyplassen til Aspmyra. Nei, det er det ikke. Se svarene som er gitt her. Det er noen av oss som har vært der før, og tror hverken Aspmyra eller flyplassen er flyttet siden det Gule sider ga meg også 9,8 km! Den la ruta rundt hele flyplassen, noe som antakelig ikke går an pga militært område. Jeg gikk forbi Aspmyra i oktober på vei til flyplassen, og jeg tipper jeg brukte omlag et kvarter med ganske mye bagasje. Det ville i så fall også være veldig tåpelig å ta turen rundt Bodø hovedflystation. Bodø sentrum er ikke veldig stort, så det er ikke så langt til Aspmyra stadion. For min del blir vel byturen lørdag 12 april og kampen søndag årets høydepunkter her oppe i nord. Det er vel i grunn kortere fra stadion til flyplassen i Bodø, enn fra Fornebo Arena til den nedlagte flyplassen.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 7. April 2008 Del Skrevet 7. April 2008 Wembley slår til med reduserte priser for Stabæksupportere på øl hele helga, og vurderer å tilby særlige priser lørdag kveld. Men de vil vite omtrent hvor mange som kommer. Så hvem - av oss som skal til Bodø - kan tenke seg å tilbringe lørdagskvelden på Wembley? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 7. April 2008 Del Skrevet 7. April 2008 kan sikkert bli med på det jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 7. April 2008 Del Skrevet 7. April 2008 Jeg er i Bodø lørdag kveld, stikker nok en tur innom Wembley. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 7. April 2008 (endret) Del Skrevet 7. April 2008 (endret) starter nok lørdagen på wembley under kampen, men kommer nok til å dra videre senere. Søndagen blir nok på wembley før kamp. Endret 7. April 2008 av geisha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 7. April 2008 Del Skrevet 7. April 2008 Somen blir vel sannsynligvis klar til B/G-kampen ifølge tidligere Stikka-skriverier. Mitt tips er at han starter på benken. Det er i grunn veldig morsomt å ha et slikt luksusproblem. I Somen har vi også en spiller som absolutt kan komme inn og forandre et kampbilde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 8. April 2008 Del Skrevet 8. April 2008 Ikke mange optimistiske Glimtsupportere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 8. April 2008 Del Skrevet 8. April 2008 Litt veldig off topic btw, men digget han ene karen der som har en liten gul emoticon som smiler og vifter med glimt skjerf, det var bra! skulle ønske vi også hadde sånne (hint hint til de som er gode på .gif) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 8. April 2008 Del Skrevet 8. April 2008 Roy Helge dømmer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 250 Del Skrevet 8. April 2008 Del Skrevet 8. April 2008 Nesten litt morsomt å se hvor mange som er negative, men mener å huske at stort sett hver gang jeg gleder meg over noe slikt går vi på en smell.. Angående emoticonen synes jeg det er sånt man kan ha på sin egen msn, og ikke 40 poster med 100 i hver etter en seier feks. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 8. April 2008 (endret) Del Skrevet 8. April 2008 (endret) starter nok lørdagen på wembley under kampen, men kommer nok til å dra videre senere. Søndagen blir nok på wembley før kamp. dette gjelder sikkert meg også... (eller hva kjære "samboer"?) Endret 8. April 2008 av svensken skrivefeil... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå