Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Forhåndssalg av billetter: når og hvor?

Regner med at dette havner på Stabæks bord. Og da sikkert i Stabækbutikken.

Noen som vet noe mer? Er de i salg eller blir det på stadion?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nesten litt morsomt å se hvor mange som er negative, men mener å huske at stort sett hver gang jeg gleder meg over noe slikt går vi på en smell.

Vel, vi nordlendinger er jordnære folk (om du ser bort fra Tromsø-væringer), så vi klarer å se realitetene her =) Vi vet Glimt KAN regelrett banke Stabæk på Aspmyra om det virkelig klaffer, men da skal det virkelig klaffe også! Personlig er jeg mest redd for at forsvaret ikke skal holde ut. Hele forsvarsfireren vår er ny for året, med 3 nye spillere. I tillegg ble det spilt få treningskamper før sesongen, og laget bærer preg av et de trenger noen kamper for å virkelig spille inn de gode samhandlingene.

Spennende blir det hvertfall! Håper Stabæk starter høyt og offensivt :) Det som bruker funke best for oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å nærme seg kamp igjen. Er vel usannsynlig at det blir noen endringer i oppstillingen fra LSK-kampen. Blir avgjørende hvordan Tom og JIH håndterer Olsen og Hamoud(såfremt ikke Jan-Derek Sørensen er tilbake fra skade). Videre må ikke Runar Berg få så mye rom, som han visstnok fikk mot Ham-Kam.

Innbilder meg at kampforløpet vil bli mye av det samme som i Molde, hvor hjemmelaget fører kampen i begynnelsen. Forhåpentligvis vil hurtigheten på midtbanen bli avgjørende i Stabæks favør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å nærme seg kamp igjen. Er vel usannsynlig at det blir noen endringer i oppstillingen fra LSK-kampen. Blir avgjørende hvordan Tom og JIH håndterer Olsen og Hamoud(såfremt ikke Jan-Derek Sørensen er tilbake fra skade). Videre må ikke Runar Berg få så mye rom, som han visstnok fikk mot Ham-Kam.

Innbilder meg at kampforløpet vil bli mye av det samme som i Molde, hvor hjemmelaget fører kampen i begynnelsen. Forhåpentligvis vil hurtigheten på midtbanen bli avgjørende i Stabæks favør.

Gjelder vel også å ikke bli for provosert når R Berg sin vane tro prøver å kveste alt og alle som vil spille fotball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjelder vel også å ikke bli for provosert når R Berg sin vane tro prøver å kveste alt og alle som vil spille fotball.

R. Berg er vel en av de få i Glimt som spiller fotball...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske han lå på 7-8 gule og et par røde det året B/G rykket ned, og nå er han enda tregere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske han lå på 7-8 gule og et par røde det året B/G rykket ned, og nå er han enda tregere.

Han gjør opp for det med veldig bra overblikk, teknikk osv... Ja vel han får gule, men allikevel ikke den som peker seg ut når man snakker om stygtspillende spillere...Han var veldig bra mot Lyn og er det er en som kan være en trussel med pasninger mot oss så er det vel han...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bland Runar Berg og Morten Fevang ;)

For de Stabæksupporterne som er usikker på hvordan dere finner frem til Aspmyra, kan dere sjekke ut http://dengulehorde.no/wips/319363835/

Og her er Wembley: http://dengulehorde.no/wips/1418009835/

Håper så mange som mulig kommer så vi får verdig motstand på tribunen også! :)

Endret av Aspmyra
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en ekstra seng på et hotellrom? Begynner å bli dyrt med rom i Bodø nå...

650,- for enkeltrom på Hotel Bodø.

booking at bodohotell dot no

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva vet vi egentlig om Bodø anno 2008? Det eneste jeg vet er at det blir kunstgress og at det passer Stabæk godt. Men spillerene deres kjenner jeg lite til. Håper JJ har gjort en grundig jobb. Første borteseier i serien 2008 kanskje....? :unsure:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det enda vært så vel. Så vidt jeg husker hang vel gule kort tett sammen med hva Runar presterte på banen, og når kortene uteble var det heller ikke noe finspill å se :P

Men ja, man ser stor forskjell på hans prestasjoner i TL ifht Adecco-ligaen. Ellers er det jo åpenbart at farten er større i Stabæk's midtbane enn vår, så vi blir nødt til å spille smart og presist på overgangene.

Vet ikke hva dere vet om Glimt-laget, men man har vel en tendens til å ha høyere tanker om ting man faktisk vet noe om. Glimt blir svært sjeldents skrevet om i media eller gitt gode tv-kamper, så det taler kanskje i vår favør at lag kommer på Aspmyra og tror de møter et svakt nyopprykka lag ;)  Til og med HamKam trudde det, etter at vi nedsablet dem 6-1 i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers er det jo åpenbart at farten er større i Stabæk's midtbane enn vår, så vi blir nødt til å spille smart og presist på overgangene.

Vi er egentlig vant med at andre lag, og spesielt de i gult, takler dette ved hjelp av rå makt som grenser til vold.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper på denne start 11eren på søndag

JK

JIH-MMS-PS-TS

JA---AA---ST---A

DN-VPG

Selv om Keller var veldig god mot LSK forrige runde syns jeg vi skal satse på denne formasjonen på søndag.

Endret av ZUMO
Lenke til innlegg
Del på andre sider

JK

JIH-MMS-PS-TS

JA---AA---ST---A

DN-VPG

Selv om Keller var veldig god mot LSK forrige runde syns jeg vi skal satse på denne formasjonen på søndag.

JK

JIH-MMS-PS-TS

CK---AA---JA---A

DN-VPG

Dette er mitt forslag, altså samme som sist. Vanskelig å se at noen spilte seg ut av laget. Somen har vel ifølge rapportene sett bedre ut på trening denne uken, men mener det blir feil å sette han rett inn på laget av den grunn synes jeg. Satser heller på at han komemr inn og leker litt i 2. omgang

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JK

JIH-MMS-PS-TS

JA---AA---ST---A

DN-VPG

JK

JIH-MMS-PS-TS

CK---AA---JA---A

DN-VPG

Dette er mitt forslag, altså samme som sist. Vanskelig å se at noen spilte seg ut av laget. Somen har vel ifølge rapportene sett bedre ut på trening denne uken, men mener det blir feil å sette han rett inn på laget av den grunn synes jeg. Satser heller på at han komemr inn og leker litt i 2. omgang

Jeg tror også JJ tenker i de baner. Et poeng er jo det signalet man sender til JA hvis han blir satt ut av laget etter en kjempe match!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JK

JIH-MMS-PS-TS

CK---AA---JA---A

DN-VPG

Enig i denne oppstillingen. Somen må vise seg frem igjen før han får plass(aahh. så deilig det er å ha god dekning på midten..)

Keller kommer garantert til å spille. jeg tror Janne verdsetter Keller høyt på midtbanen vår.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye av poenget med å øke bredden i midtbaneleddet var jo at vi nå har mulighet til å la en av ligaens beste spillere få den tiden han trenger på å komme seg tilbake i god nok form uten at laget lider noen nød i hans fravær.

Flott at Somen føler formen er i anmarsj, og når formen hans nærmer seg toppen er det ikke tvil om at han må spille, men å sette han rett inn på laget nå føler jeg blir litt feil, både med tanke på at de fire som startet mot LSK langt i fra spilte seg ut av startelleveren og at Somen sikkert har godt av et lengre innhopp for å teste formen først.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser poenget i det dere sier, men det blir jo også feil å droppe Somen på grunnlag av 1 kamp etter den fantastiske sesongen han hadde ifjor.

Blir spennende å se hva Janne velger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Bodø/Glimt - Stabæk
  • Opprett ny...