axe 145 Del Skrevet 13. April 2008 Del Skrevet 13. April 2008 også dagladet tolker det dit hen at janne mener trond olsen filma nå... hehe, journalistikk er enkle greier; hør det du selv vil og lag litt debat. Sendte en relativt sint mail, det er nå endret Ellers vil jeg ikke engang si noe om kampen. __ EDIT: Kanskje det bør være en kommentatorbørs og? sendte han en mail i stad jeg og, så da er han sikkert fornøyd! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 13. April 2008 Del Skrevet 13. April 2008 også dagladet tolker det dit hen at janne mener trond olsen filma nå... hehe, journalistikk er enkle greier; hør det du selv vil og lag litt debat. Har jeg sett en annen kamp? Ja Stabæk var ræva, men jeg forstår ikke denne hyllingen av B/G? De skapte da svært lite og holdt seg stort sett i forsvar. Mulig jeg er svært blåøyd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenHS 12 Del Skrevet 13. April 2008 Del Skrevet 13. April 2008 nei, dette var kjipe saker stabæk spilte jo en fantastisk ræva kamp.. skal prøve å være saklig, men det dårlige spillet til stabæk i kombinasjon med at oluf kommenterte kampen gjorde dette til en relativt kjip kamp å se på tv. håper på litt mer "stabæk-spill" mot brann! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 13. April 2008 Del Skrevet 13. April 2008 Vondt å se på i dag. Hvor var Veigar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Edb 0 Del Skrevet 13. April 2008 (endret) Del Skrevet 13. April 2008 (endret) Hvem var kommentator? Endret 13. April 2008 av Edb Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 13. April 2008 Del Skrevet 13. April 2008 Jeg synes dommeren var bra første 20 minutter, men etter det ble det hjemmedømming for alle penga. Finnes dommerbørsen ? Altså tilsvarende som spillerbørsen... I Fjorårets sesong hadde VG en Dommerbørs... Da hadde vel Hauge ett snitt på 5 eller seks(som beste), hvis jeg ikke husker feil tall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 13. April 2008 (endret) Del Skrevet 13. April 2008 (endret) Hvor mange Stabæk-Supportere var det i Bodø i dag? Leste bare kampen på VG-live :S Endret 13. April 2008 av mortinhjata Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 301 Del Skrevet 13. April 2008 Del Skrevet 13. April 2008 Hvem var kommentator? Var vel han moldenseren Hammerø eller noe sånt, møkkamann uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 13. April 2008 Del Skrevet 13. April 2008 Svak kamp. Mye likt kampen i Molde. Under pari av samtlige spillere, kanskje unntatt Jon, Jon Inge som kanskje tok litt for hardt i, og et meget lovende innhopp av Somen som straks resulterte i farligheter og et annulert mål. Forferdelig markeringsglipp på tannbørstenes mål. Utrolig lite jobbing av samtlige spillere. Virka som oldboys fotball, men glimt er et jævli guffent lag å spille mot. De er utrolig flinke til temposkift og kan lage kontringer av ingenting. Alan viste ingen takter til å skulle være verdt 2.8 mill. Spiller mest for seg selv, slipper ballen for seint, velger som oftest den vanskeligste løsningen og mister ballen oftest av samtlige blå til de gule. Men han skaper noen halvfarligheter i et tamt angrep. Alt i alt omtrent på samme svake nivå som resten. Begge lag skal vel være godt fornøyd med 1 poeng, det var ikke mange store sjansene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 13. April 2008 Del Skrevet 13. April 2008 Hvorfor klarer vi ALDRI å jobbe skikkelig? År på år så blir vi løpt i senk av regelrett elendige lag. Flaut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 13. April 2008 Del Skrevet 13. April 2008 Vi kan trøste oss med at vi fortsatt står uten tap.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
J0han 0 Del Skrevet 13. April 2008 Del Skrevet 13. April 2008 har innimellom det med å senke seg til motstanderens nivå ja... Sett at det er lavere. Men leverer jo dog til de grader mot samme motstand ved andre anledninger. Her trengs forbedringer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 13. April 2008 (endret) Del Skrevet 13. April 2008 (endret) Vi kan trøste oss med at vi fortsatt står uten tap.... . Bedre å tape én, vinne én en å spille mange uavgjort Men jeg er enig, det er deilig når man står uten tap på tabellen Endret 13. April 2008 av mortinhjata Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 13. April 2008 Del Skrevet 13. April 2008 Hepp, Jeg synes i grunn vi skal være godt fornøyd med ett poeng borte mot Glimt. Det er ikke noe møkkalag vi møter, men en motstander som faktisk forsøker å spille ball og som har en jævlig bra spilleplan i bånn. En spilleplan de har øvd på i lange tider, og som de behersker godt. Historisk har de også hadde et rimlig greit ballegrep på oss og at vi tar med oss 1 poeeng hjem fra Aspmyra er glimrende. Uavgjort borte og seier hjemme er resepten på seriegull. Dessuten synes jeg gutta viser bra moral på en dag når vi sliter med å få eget spill til å sitte. Men jeg regner med at vi kommer til å få endel dårlig presse for dette. Husk da at det i vesentlig grad skyldes at et samlet mediakops har grovt undervurdert årets Glimt lag. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 13. April 2008 Del Skrevet 13. April 2008 mortinhjata: 20-30 stk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bateman26 0 Del Skrevet 13. April 2008 Del Skrevet 13. April 2008 bilder fra kampen http://dengulehorde.no/wips/680367197/ Mitt inntrykk av kampen var at Stabæk ville aller mest de siste 15 og jeg er kjempefornøyd med det ene poenget vi fikk. Ser at flere av dere nevner ran men kampen sett under ett er poengdeling helt greit. Og med tanke på at Stabæk er de jeg tror tar gullet i år er jeg nesten lykkelig over det ene poenget Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Novi 0 Del Skrevet 13. April 2008 Del Skrevet 13. April 2008 Var vel en typisk kamp hvor ingen lag var meget gode, men at det laget som burde vært best (Stabæk), kanskje ble ødelagt av Glimt's spilleplan? Vi vet at vi ikke er gode nok til å feie over Stabæk uten å tenke på hvordan de spiller, så derfor ble det vel valgt en slags ødelegg-Stabæk's-spillestil-og-vær-giftige-på-kontringer-strategi. Som funket i 80 min :/ Enig med Thiago som sier at Glimt bør spille mer ball de siste 15 min, istedet for å pælme. Alt i alt greit med poengdeling for begge lag. Og ang. Høiland's kort; som andre her også sier spilte han rimelig hardt hele kampen gjennom, og den siste taklingen var nok det som trengtes for det andre gule kortet. Om den isolert sett ikke var det værste man har sett, så var det hvertfall for meg mer enn nok til å være enig i det gule kortet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 13. April 2008 Del Skrevet 13. April 2008 mortinhjata: 20-30 stk. Var det reisende + boende?, sto alle sammen blant $$? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 13. April 2008 Del Skrevet 13. April 2008 mortinhjata: 20-30 stk. Var det reisende + boende?, sto alle sammen blant $$? var vel noen som satt lenger opp..var maks 25-30 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 Det mest skuffende er at vi ikke klarer å få opp tempoet med ballen mot sånne lag. Det blir nesten bare løping med ball og ekstremt vanskelige pasningsforsøk. Selv om B/G løper som f..., skal det være mulig å spille gjennom dem. Scoringen til B/G er også utrolig svak av oss. Vi viser igjen at vi er for dårlige på innlegg fra kant, og alt for ofte ser på ball i stedet for å ta ut mannen. Synes JIH var skuffende, ble løpt fra hele tiden og måtte ty til hardt spill for å kompensere. Rødt kort var helt ok totalt sett, dessverre (trøsten er at nå "må" vi spille med fireren som ikke slapp inn mål i fjor vår). Vår scoring er jo høy klasse, med hælspark, en touch og kald avslutning i hjørnet. Hvis vi klarer å integrere både Somen og JA uten å miste balansen på midtbanen, kan dette bli bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 Det mest skuffende er at vi ikke klarer å få opp tempoet med ballen mot sånne lag. Det blir nesten bare løping med ball og ekstremt vanskelige pasningsforsøk. Selv om B/G løper som f..., skal det være mulig å spille gjennom dem. Scoringen til B/G er også utrolig svak av oss. Vi viser igjen at vi er for dårlige på innlegg fra kant, og alt for ofte ser på ball i stedet for å ta ut mannen. Synes JIH var skuffende, ble løpt fra hele tiden og måtte ty til hardt spill for å kompensere. Rødt kort var helt ok totalt sett, dessverre (trøsten er at nå "må" vi spille med fireren som ikke slapp inn mål i fjor vår). Vår scoring er jo høy klasse, med hælspark, en touch og kald avslutning i hjørnet. Hvis vi klarer å integrere både Somen og JA uten å miste balansen på midtbanen, kan dette bli bra. Vil si at scoringen til B/G er utrolig svak av Tom som bare plutselig bestemmer seg for å løpe inn mot ballen vekk fra mannen sin. Hva faen tenkte han på? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 Det mest skuffende er at vi ikke klarer å få opp tempoet med ballen mot sånne lag. Det blir nesten bare løping med ball og ekstremt vanskelige pasningsforsøk. Selv om B/G løper som f..., skal det være mulig å spille gjennom dem. Scoringen til B/G er også utrolig svak av oss. Vi viser igjen at vi er for dårlige på innlegg fra kant, og alt for ofte ser på ball i stedet for å ta ut mannen. Synes JIH var skuffende, ble løpt fra hele tiden og måtte ty til hardt spill for å kompensere. Rødt kort var helt ok totalt sett, dessverre (trøsten er at nå "må" vi spille med fireren som ikke slapp inn mål i fjor vår). Vår scoring er jo høy klasse, med hælspark, en touch og kald avslutning i hjørnet. Hvis vi klarer å integrere både Somen og JA uten å miste balansen på midtbanen, kan dette bli bra. Scoringen var vakker. Blir bare mer og mer imponert over hvordan Johan Andersson løper og beveger seg. Så langt må han være årets kjøp i tippeligaen. Som Øyvind sier så var scoringen til BG et resultat av slett spill fra Tom Stenvoll. I det hele tatt gikk det igjen og igjen at Tom bommet på markeringen. Da er det skummelt å tenke på at alternativet er Bjørnar Holmvik, som hvertfall ikke holder markeringen. Venstreback kan se ut som en akilleshæl for Stabæk slik det er per i dag. Om alan fortsetter som i går skal han være glad til om han kan beholde de betingelsene han har i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 At venstrebacken vår er det svakeste ledd er noe jeg, og andre, har påpekt gang på gang på gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 At venstrebacken vår er detsvakeste ledd er noe jeg, og andre, har påpekt gang på gang på gang. I motsetning til tidligere virker det å være riktig i år. Å påstå at venstrebacken var et svakt punkt i fjor er tull. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 Noen som vet hvorfor det ikke er noe blue dream tv i år? savner intervjuene etter kampene, spesielt av gutta som sjeldent er i media!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 Noen som vet hvorfor det ikke er noe blue dream tv i år? savner intervjuene etter kampene, spesielt av gutta som sjeldent er i media!! Christian Holter har begynt i ny jobb og jeg antar at Markus har adskillige andre ting å holde på med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 Christian Holter har begynt i ny jobb ...... Litt av et skifte i karriærevei: http://www.christianholter.com/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 Bilder fra turen er lagt ut på Tour the Force. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Batistuta 3 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 Det er utrolig hvordan Stabæk pleier å hente inn et tap etter en utvisning, til enten 1 eller 3 poeng. Andersson med 3 mål på 3 kamper, imponerende! Nå får vi håpe det løsner for Gunnarson & Nannskog mot Brann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 14. April 2008 Del Skrevet 14. April 2008 Christian Holter har begynt i ny jobb ...... Litt av et skifte i karriærevei: http://www.christianholter.com/ Fy faen - hør på lydklippet "funk" urrrk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå