Armando 5 Del Skrevet 4. Januar 2008 Del Skrevet 4. Januar 2008 Da var billettene til København booket. Drar ned lørdag formiddag og hjem søndag kveld. Du får det helt ned i 405 t\r med Norwegian. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 4. Januar 2008 Del Skrevet 4. Januar 2008 Jeg og Ellen er også med, og for sikkerhetsskyld bestilte jeg flysete ved siden av Armando, kon jo ikke "reise alene"...! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 5. Januar 2008 Del Skrevet 5. Januar 2008 Da har jeg og bestilt billett! Og siden det er kjedlig å reise alene bestilte jeg sete ved siden av armando og gjengen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 5. Januar 2008 Del Skrevet 5. Januar 2008 det hörtes bra ut - men... ...etter at jeg sjekket flere sider kom det ut at - det finnes ingen rimelige billetter hos deutsche bahn (tog som kjörer direkte fra hamburg til köbenhavn), bare de dyreste plassene er tilgjengelige (t/r 2500 kr). - heller ikke finnes det billigfly - med bil koster det 1000 kr bare for aa ta ferga, broene er ikke mye billigere... *hrmpf* begynner aa bli litt sur...ingen tur til bodö, ingen tur til molde, og naa ser det ut som om det ikke blir tur til treningskampen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 5. Januar 2008 Del Skrevet 5. Januar 2008 begynner aa bli litt sur...ingen tur til bodö, ingen tur til molde, og naa ser det ut som om det ikke blir tur til treningskampen... Tenker det samme. Tror løsningen rett og slett er å flytte til Oslo/Bærum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 5. Januar 2008 Del Skrevet 5. Januar 2008 ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 6. Januar 2008 Del Skrevet 6. Januar 2008 Da var billettene til København booket. Drar ned lørdag formiddag og hjem søndag kveld. Du får det helt ned i 405 t\r med Norwegian. Da har jeg også bestilt billett til Køben. Hvem er med og deler rom med meg....? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magrrei 188 Del Skrevet 7. Januar 2008 Del Skrevet 7. Januar 2008 noen som har tenkt og ta dfds båten på fredagen og hjem søndagen? eller skal alle ta fly? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 7. Januar 2008 Del Skrevet 7. Januar 2008 ja, hvis ikke jeg skal jobbe den helgen... finner ut av det i morgen, men tror jeg ganske sikkert skal desverre:s Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 7. Januar 2008 Del Skrevet 7. Januar 2008 noen som har tenkt og ta dfds båten på fredagen og hjem søndagen? eller skal alle ta fly? Hadde vært kanon om SS arrangerte det som en tur m/buss og båt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magrrei 188 Del Skrevet 7. Januar 2008 Del Skrevet 7. Januar 2008 hvilket hotell skal folk bo på? slum: reiser du fredag el lørdag? reiser du hjem søndag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 7. Januar 2008 Del Skrevet 7. Januar 2008 hvilket hotell skal folk bo på? slum: reiser du fredag el lørdag? reiser du hjem søndag? Armando, Caz, ellen og jeg har ikke bestilt hotell ennå, så vet ikke hvor vi kommer til å bo... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 7. Januar 2008 Del Skrevet 7. Januar 2008 hvilket hotell skal folk bo på? slum: reiser du fredag el lørdag? reiser du hjem søndag? lør-søn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 7. Januar 2008 (endret) Del Skrevet 7. Januar 2008 (endret) Armando, Caz, ellen og jeg har ikke bestilt hotell ennå, så vet ikke hvor vi kommer til å bo... Jo det har vi... har bare ikke sagt det til dere ennå Vi skal bo på choice hotell i København. Har fått hjelp av noen venner så vi har en meget fin pris for oppholdet. Vi skal ha 2 rom. Katrine du bor sammen med meg som vi har avtalt Caz og Ellen har eget rom. Vi har rom fra lørdag til søndag. Endret 7. Januar 2008 av Armando Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 8. Januar 2008 Del Skrevet 8. Januar 2008 Jeg bor på et av SAS-hotellene i Køben sentrum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 8. Januar 2008 Del Skrevet 8. Januar 2008 Armando, Caz, ellen og jeg har ikke bestilt hotell ennå, så vet ikke hvor vi kommer til å bo... Jo det har vi... har bare ikke sagt det til dere ennå Vi skal bo på choice hotell i København. Har fått hjelp av noen venner så vi har en meget fin pris for oppholdet. Vi skal ha 2 rom. Katrine du bor sammen med meg som vi har avtalt Caz og Ellen har eget rom. Vi har rom fra lørdag til søndag. takk! hvis noen andre trenger rom bodde jeg på hotel i Ystergade for 1,5 år siden, mange "søte" damer i området der. Nærmeste nabo til hotellet var Bunny Bar og Toppless bar, så anbefales ikke for sarte sjeler eller småbarnsfamilier. Men var like ved jernbanestasjonen og tivoli, sentralt i København sentrum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 8. Januar 2008 Del Skrevet 8. Januar 2008 Jeg drar nok en tur nedover, noen som har ekstra plass på et hotell rom? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 8. Januar 2008 (endret) Del Skrevet 8. Januar 2008 (endret) Sakset fra FCK.dk : 07.01.08 TRÆNINGSKAMP MOD STABÆKEn uge før sæsonen tyvstartes mod Næstved i pokalturneringen, spiller F.C. København træningskamp mod sidste års nummer to i Tippeligaen, norske Stabæk. Stabæk sluttede bagved Brann og lige foran Viking i dette års version af Norges bedste række. Den norske klub har blandt andet danske Christian Keller indlemmet i deres trup. Kampen spilles den 1. marts klokken 13.00 i København. Nærmere spillested følger. >>> Klik her for at læse mere om Stabæk på deres officielle hjemmeside! Trodde kampen gikk i Parken jeg? Blir fort litt mindre fett om kampen spilles på en treningsbane àla Nordre Åsen kunstgress.. Endret 8. Januar 2008 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 8. Januar 2008 Del Skrevet 8. Januar 2008 Får fredag til mandag med dfds og hotelrom til 1300kr. Mulig vi reiser. Men tar jo litt av sjarmen vekk hvis det ikke spilles i parken... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 8. Januar 2008 Del Skrevet 8. Januar 2008 hvor fett er det å være 800 mann på en stadda som tar 45000 da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 9. Januar 2008 Del Skrevet 9. Januar 2008 hvor fett er det å være 800 mann på en stadda som tar 45000 da? Fetere enn å stable 800 mann rundt en kunstgressbane uten tribuner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 9. Januar 2008 Del Skrevet 9. Januar 2008 hvor fett er det å være 800 mann på en stadda som tar 45000 da? Fetere enn å stable 800 mann rundt en kunstgressbane uten tribuner. Hva er fett med å stable 100 mann på en stadion som har tatt 200 000 da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 9. Januar 2008 Del Skrevet 9. Januar 2008 hvor fett er det å være 800 mann på en stadda som tar 45000 da? Fetere enn å stable 800 mann rundt en kunstgressbane uten tribuner. Hva er fett med å stable 100 mann på en stadion som har tatt 200 000 da? Man kunne hatt et banner hvor det stod "0,5‰" og vunnet tifoprisen for beste dobbeltbetydning...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 10. Januar 2008 Del Skrevet 10. Januar 2008 Da var billettene til København booket. Drar ned lørdag formiddag og hjem søndag kveld. Du får det helt ned i 405 t\r med Norwegian. Da har jeg også bestilt billett til Køben. Hvem er med og deler rom med meg....? æ bli med!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 28. Januar 2008 Del Skrevet 28. Januar 2008 Da ser det ut som at kampen ikke spilles i Parken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 28. Januar 2008 Del Skrevet 28. Januar 2008 Velkommen til den brasilianske stadionskiftekulturen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 28. Januar 2008 Del Skrevet 28. Januar 2008 noen som skal kjøre, å har en ledig plass i bilen kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henriette 3 Del Skrevet 28. Januar 2008 Del Skrevet 28. Januar 2008 Da var flybillettene i boks for meg og søs. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 28. Januar 2008 Del Skrevet 28. Januar 2008 noen som har tenkt og ta dfds båten på fredagen og hjem søndagen? eller skal alle ta fly? Hadde vært kanon om SS arrangerte det som en tur m/buss og båt.. fett med danskebåten en tur da, lett med på det jeg hvis folk skal. lysten på båt nedover fredag og hjem lørdag kveld etter kampen jeg men Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. Januar 2008 Del Skrevet 28. Januar 2008 noen som skal kjøre, å har en ledig plass i bilen kanskje? kan ikke SS sette opp buss eller minibuss? det hadde vært fett... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå