Gå til innhold

Anbefalte innlegg

3-0.......................... og Høiland ble skadet i 1. omgang

Utrolig dritt med skade på Høiland. Håper JJ tar viktige spillere av banen nå så vi slipper flere skader.

Logisk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig dritt med skade på Høiland. Håper JJ tar viktige spillere av banen nå så vi slipper flere skader.

Logisk...

Med 3-0 i sekken er det vel ikke nødvendig å ta sjanser med f.eks. Daniel som har slitt med strekk? Greit å la de nest beste kjenne på nivået også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Logisk...

Med 3-0 i sekken er det vel ikke nødvendig å ta sjanser med f.eks. Daniel som har slitt med strekk? Greit å la de nest beste kjenne på nivået også.

Dette er en treningskamp, resultatet har ikke en dritt å si. Spillere kan alltid bli skadet, vi kan ikke la være å trene og spille kamper frem til seriestart bare fordi noen kan bli skadet. Å la de nest beste slippe til kan derimot være fornuftig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og der var det slutt på en skikkelig fiasko kamp... Nå så jeg ikke kampen så jeg skal ikke uttale meg alt for mye, men noe må ha gått galt

Dette skjer "hvert" år på denne tiden. Vi blir gruset skikkelig i en treningskamp borte med forholdsvis lang reise. I 2006 tapte vi (5-2?) for Glimt som forberedte seg til Adecco-liga. I fjor tapte vi 5-0 for Rbk. Mao; vi følger skjemaet:-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var jo en fantastisk måte å starte lørdagskvelden på.. "2. omgangen var helsvart for Stabæk sin del", skriver Budstikka. Balle! Håper gutta våkner mot Göteborg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har skjekket referat og overskrifter (inkludert stabaeks hjemmeside). Hvor nevnes det at Høiland ble skadet i 1. omgang? Om han er skadet er det underlig at Budstikka (og nettavisen) ikke allerede har kjørt to-tre saker om Stabaeks vedtatte svakhet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har skjekket referat og overskrifter (inkludert stabaeks hjemmeside). Hvor nevnes det at Høiland ble skadet i 1. omgang? Om han er skadet er det underlig at Budstikka (og nettavisen) ikke allerede har kjørt to-tre saker om Stabaeks vedtatte svakhet.

Dette sto ihvertfall hos Budstikka:

Vi beklager at vi ikke fikk med beskjeden tidligere, men Høiland måtte ut med smerter i baksiden av låret midt i første omgang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Austbø begynner å minne svært om Jens W., er det ikke mulig å få fram en OK 2.keeper??

Evt så minner han litt om Erik Thorstvedt da han kom til Tottenham. Du er relativt tabloid av deg om du allerede nå trekker konklusjonen at Iven er ubrukelig (min tolkning av å minne svært om Jens W). Og å få frem? Vi kjøpte han for et par måneder siden, så å legge noe som helst vekt på hva Stabæk har gjort for å gjøre han god eller dårlig er drøyt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt forskjell på å fomle foran 60000 vs. 600 muligens.....

Poenget er heller at han var 1.keeper for Viking halve sesongen ifjor (derav rekordprisen) og har nå fått prøve seg i halvparten av våre kamper uten den store jubelen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt forskjell på å fomle foran 60000 vs. 600 muligens....

De fleste hever seg i kamper, ja.

Regner med at du ville vært skeptisk til om Stabæk skulle klare å få tak i Jäsiklainen fordi han fomla i dag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tre tabber i treningskamper og plutselig er Austbø ubrukelig - som annenkeeper (!) De "faste" har som kjent spilt som klipper... Mitt tips er at Austbø tar over som førstekeeper i løpet av sesongen. Av det jeg så av ham i vårsesongen (i vikingdrakt) er han tryggere, og langt mer talentfull enn Knudsen. (Det siste skulle bare mangle.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tre tabber i treningskamper og plutselig er Austbø ubrukelig - som annenkeeper (!) De "faste" har som kjent spilt som klipper... Mitt tips er at Austbø tar over som førstekeeper i løpet av sesongen. Av det jeg så av ham i vårsesongen (i vikingdrakt) er han tryggere, og langt mer talentfull enn Knudsen. (Det siste skulle bare mangle.)

Skulle det bare mangle at han er mer talentfull enn Jon?? Hvordan begrunner du det?

Jeg tror Jon blir førstekeeper i år, han er ikke spektakulær men er stabil på et helt ok nivå. Og selv om han er ute i feltet og sykler litt fra tid til annen gjør han sjelden store tabber. Iven har et stort potensiale, men han har virket som et litt usikkert kort så langt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg begrunner som sagt at Austbø er en bedre keeper ut fra det jeg har sett av ham i vikingdrakt. Vi er i hvert fall enige i at Austbø har større potensiale. Det er naermere det jeg mente med "det skulle bare mangle".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jon er jo uten tvil rett og slett bunnsolid og vi vet hva vi har når han spiller. 1feil per kamp som kan koste oss dyrt, resten er ryddig og pent. feltarbeidet er bra, starter kampen fort opp igjen med kjappe utkast til vingene.

Iven må jo komme seg på g med resten av laget, så jeg går også for jon som førstekeeper denne sesonger og at iven tar over neste sesong

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hej!

Ursäkta att jag tar detta på svenska men min norska är inte så bra.

Jag var i köpenhamn under helgen för att se mitt Örgryte IS spela mot Herfölge. Under miin vistelse stannade jag till i en Affär, "Rimi 1000". Där stötte jag på 2 st norska Stabæk-fans(kvinnor) som hade sett på FCK-Stabæk.

Jag söker nu efter dessa kvinnor och jag skulle gärna vilja ha deras mailadress.

Vet någon vilka dessa är, skriv gärna till mig och förmedla!

Hoppas ni kan hjälpa mig med detta och forza Stabæk!

Ps: Hälsar även till Peder H ifall han ser detta :)

/Joel - Supporter till ÖIS

joel_saklart@hotmail.com

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hej!

Jag var i köpenhamn under helgen för att se mitt Örgryte IS spela mot Herfölge. Under miin vistelse stannade jag till i en Affär, "Rimi 1000". Där stötte jag på 2 st norska Stabæk-fans(kvinnor) som hade sett på FCK-Stabæk.

Jag söker nu efter dessa kvinnor och jag skulle gärna vilja ha deras mailadress.

joel_saklart@hotmail.com

Forelsket eller? :wub:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hej!

joel_saklart@hotmail.com

Forelsket eller? :wub:

Haha, absolut! :lol:

Nä, men jag och 2 till pratade lite med dem om fotboll och det var väldigt trevligt. Hade även för mig att ÖIS skulle möta Stabæk hemma i Sverige så ifall dem skulle ner till Sverige hade dem ju kunnat besöka vår matchpub.

Men när jag kom hem så insåg jag att så inte alls var fallet och nu får jag och mina vänner aldrig träffa dem igen vilket är väldigt tråkigt.

Så om ni känner någon som var där nere kan ni väl höra runt ifall någon vet vilka dessa kvinnor är! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jon er jo uten tvil rett og slett bunnsolid og vi vet hva vi har når han spiller. 1feil per kamp som kan koste oss dyrt, resten er ryddig og pent. feltarbeidet er bra, starter kampen fort opp igjen med kjappe utkast til vingene.

Iven må jo komme seg på g med resten av laget, så jeg går også for jon som førstekeeper denne sesonger og at iven tar over neste sesong

Uten at jeg på noen som helst måte er kritisk til Jon, men mange vil kanskje påstå at en feil per kamp som kan koste et lag dyrt ikke er veldig betryggende?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
FCK København - Stabæk
  • Opprett ny...