Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 4. Januar 2008 Del Skrevet 4. Januar 2008 Noen som skal dit? Hvor får du kjøpt fly/togbilletter? Hvor flyr/kjører vi til? Tenker kanskje på å dra dit Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 4. Januar 2008 Del Skrevet 4. Januar 2008 Noen som skal dit?Hvor får du kjøpt fly/togbilletter? Hvor flyr/kjører vi til? Tenker kanskje på å dra dit 1. Vil tro noen har tenkt seg oppover ja 2. Tog er ikke å anbefale, fly er tingen. Billetter kjøpes hos SAS. 3. Molde selvfølgelig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 4. Januar 2008 Del Skrevet 4. Januar 2008 Ellers blir det vel satt opp en buss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 4. Januar 2008 Del Skrevet 4. Januar 2008 1) Noen som skal dit?2) Hvor får du kjøpt fly/togbilletter? 3)Hvor flyr/kjører vi til? 1) Jeg vil tippe vi blir 60-100 mann på Aker Stadion. 2) Er dette er seriøst spørsmål? Vet du ikke hvor man får kjøpt fly- eller togbilletter? Det går forresten ikke tog til Molde, trodde dette var barnelærdom. 3) Vi møter Molde Fotballklubb, tror du at de spiller ett annet sted enn i Molde by? Det går an å tenke før man oppretter flere meningsløse tråder eller tåpelige innlegg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 4. Januar 2008 (endret) Del Skrevet 4. Januar 2008 (endret) Ja, da tar jeg nok bussen PS: 1) Noen som skal dit?2) Hvor får du kjøpt fly/togbilletter? 3)Hvor flyr/kjører vi til? 1) Jeg vil tippe vi blir 60-100 mann på Aker Stadion. 2) Er dette er seriøst spørsmål? Vet du ikke hvor man får kjøpt fly- eller togbilletter? Det går forresten ikke tog til Molde, trodde dette var barnelærdom. 3) Vi møter Molde Fotballklubb, tror du at de spiller ett annet sted enn i Molde by? Det går an å tenke før man oppretter flere meningsløse tråder eller tåpelige innlegg. 1) Bra! Kanskje jeg også er der. 2) Ja! Kanskje hvem som flyr/kjører tog til Molde. Tog gikk tydligvis ikke. Beklager at jeg kun er 13 år! 3) Nei! Kanskje vi måtte flydd/tatt tog til et sted i nærheten og så buss til Molde... Sorry hvis jeg var så dum. Bare lurte på noen ting, men det er visst ikke lov til å spørre om her! [ironi]Takk for hyggelig svar fra deg![/ironi] Endret 4. Januar 2008 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 5. Januar 2008 Del Skrevet 5. Januar 2008 Muligens jeg tar turen opp, brodern har pratet om å kjøre dit;) Men noen som har en viss anelse om hvor lang tid det tar å kjøre til molde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 5. Januar 2008 Del Skrevet 5. Januar 2008 Muligens jeg tar turen opp, brodern har pratet om å kjøre dit;) Men noen som har en viss anelse om hvor lang tid det tar å kjøre til molde? 7-8 timer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 5. Januar 2008 Del Skrevet 5. Januar 2008 Ja, da tar jeg nok bussen PS: 1) Noen som skal dit?2) Hvor får du kjøpt fly/togbilletter? 3)Hvor flyr/kjører vi til? 1) Jeg vil tippe vi blir 60-100 mann på Aker Stadion. 2) Er dette er seriøst spørsmål? Vet du ikke hvor man får kjøpt fly- eller togbilletter? Det går forresten ikke tog til Molde, trodde dette var barnelærdom. 3) Vi møter Molde Fotballklubb, tror du at de spiller ett annet sted enn i Molde by? Det går an å tenke før man oppretter flere meningsløse tråder eller tåpelige innlegg. 1) Bra! Kanskje jeg også er der. 2) Ja! Kanskje hvem som flyr/kjører tog til Molde. Tog gikk tydligvis ikke. Beklager at jeg kun er 13 år! 3) Nei! Kanskje vi måtte flydd/tatt tog til et sted i nærheten og så buss til Molde... Sorry hvis jeg var så dum. Bare lurte på noen ting, men det er visst ikke lov til å spørre om her! [ironi]Takk for hyggelig svar fra deg![/ironi] Beklager at en del folk her ikke husker hvordan det var å være 13, og spørsmål 2) er faktisk ikke så dumt spurt som det kan høres ut som hvis folk faktisk tenker seg om. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 5. Januar 2008 Del Skrevet 5. Januar 2008 Jeg synes nesten det er litt teitere av en voksen mann å rakke ned på en 13-åring for ikke å være durkdreven verdensfarer, enn for en 13-åring å spørre for å finne ut av det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 5. Januar 2008 (endret) Del Skrevet 5. Januar 2008 (endret) Prøver å si noen ord så ting slipper å komme ut gjennom sarkasme og irriterte kommentarer; Vi synes det er kjempeflott at du er så engasjert som du er, Jan Fredrik. Men noen ganger (ikke nødvendigvis denne tråden) kan det være lurt å tenke etter om man tilfører noe nytt med innlegget\tråden sin. Skriv gjerne om du drar på tur eller ikke, men 5-10 poster om hvordan du tenker deg om, om du får lov av foreldrene dine, om hvorvidt du må gå med Dagbladet på søndager etc er ikke info vi andre har så veldig mye nytte av. Du har jo tidligere blitt banned en uke for å ha en litt i overkant høy innleggsrate. Da håper jeg dette var moderert nok til at ingen tar seg nær av det. Endret 5. Januar 2008 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 5. Januar 2008 Del Skrevet 5. Januar 2008 Prøver å si noen ord så ting slipper å komme ut gjennom sarkasme og irriterte kommentarer; Vi synes det er kjempeflott at du er så engasjert som du er, Jan Fredrik. Men noen ganger (ikke nødvendigvis denne tråden) kan det være lurt å tenke etter om man tilfører noe nytt med innlegget\tråden sin. Skriv gjerne om du drar på tur eller ikke, men 5-10 poster om hvordan du tenker deg om, om du får lov av foreldrene dine, om hvorvidt du må gå med Dagbladet på søndager etc er ikke info vi andre har så veldig mye nytte av. Du har jo tidligere blitt banned en uke for å ha en litt i overkant høy innleggsrate. Da håper jeg dette var moderert nok til at ingen tar seg nær av det. Mente du å sende dette som PM? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 5. Januar 2008 Del Skrevet 5. Januar 2008 dette ble jo en klein tråd. Folk som ikke akksepterer at det blir postet og spurt legitime spørsmål kan gå og legge seg, patetisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 6. Januar 2008 Del Skrevet 6. Januar 2008 Prøver å si noen ord så ting slipper å komme ut gjennom sarkasme og irriterte kommentarer; Vi synes det er kjempeflott at du er så engasjert som du er, Jan Fredrik. Men noen ganger (ikke nødvendigvis denne tråden) kan det være lurt å tenke etter om man tilfører noe nytt med innlegget\tråden sin. Skriv gjerne om du drar på tur eller ikke, men 5-10 poster om hvordan du tenker deg om, om du får lov av foreldrene dine, om hvorvidt du må gå med Dagbladet på søndager etc er ikke info vi andre har så veldig mye nytte av. Du har jo tidligere blitt banned en uke for å ha en litt i overkant høy innleggsrate. Da håper jeg dette var moderert nok til at ingen tar seg nær av det. Mente du å sende dette som PM? Nei, mente å sende dette slik at de som ville kunne lese det. Jeg vet det er mange som sitter inne med en del irritasjon, og at det er bedre at dette kommer offentlig enn privat. Så virker det kanskje preventivt både mot sarkasme, og mot usaklige innlegg. Kanskje det kunne vært ordlagt annerledes, men det var uansett godt ment. Kanskje dette ble en klein tråd, men man kan ikke akkurat lage et eget tema av dette. Jeg håper at dette er det siste vi ser av denne typen stress. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 6. Januar 2008 Del Skrevet 6. Januar 2008 Points taken. Back on topic, please. Og det er ting som har med seriåpningen i Røkkestad å gjøre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 6. Januar 2008 Del Skrevet 6. Januar 2008 Jeg drar ihvertfall, egenregissert tur med en venninne. Møter resten av dere på pub og stadion. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 6. Januar 2008 Del Skrevet 6. Januar 2008 Buss er jo det som er tingen, burde vel klare å fylle en buss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 6. Januar 2008 Del Skrevet 6. Januar 2008 Buss er jo det som er tingen, burde vel klare å fylle en buss? Vi går for buss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 6. Januar 2008 Del Skrevet 6. Januar 2008 blir det overnattingstur? kommer bussen evt hjem før 8 om morgenen mandag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 6. Januar 2008 Del Skrevet 6. Januar 2008 hvis det ikke blir overnatting så kommer vel bussen hjem rundt klokken 05 eller noe. Regner med at denne kampen ikke blir flyttet til hovedkkamp, men er det noen sjangse for flytting til mandag eller lørdag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 7. Januar 2008 Del Skrevet 7. Januar 2008 blir det overnattingstur?kommer bussen evt hjem før 8 om morgenen mandag? Dersom det er opp til meg (dvs dersom jeg blir gjenvalgt) blir det ikke overnatting og bussen vil da være tilbake ca 5 som armando sier, så da har du tre timer på deg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 9. Januar 2008 Del Skrevet 9. Januar 2008 blir det overnattingstur?kommer bussen evt hjem før 8 om morgenen mandag? Dersom det er opp til meg (dvs dersom jeg blir gjenvalgt) blir det ikke overnatting og bussen vil da være tilbake ca 5 som armando sier, så da har du tre timer på deg... Ikke bare i USA det smøres tykt med valgflesk for tiden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 11. Januar 2008 Del Skrevet 11. Januar 2008 Så var årets første lange bortetur i boks. (Ja, jeg har hatt Bodø i boks en stund, men det blir årets andre lange bortetur). Siden jeg har litt dårlig samvittighet fordi jeg dermed ikke støtter oppsettet av buss, skal jeg la være å si at årsaken til at jeg kjløpte flybilletter i dag var at SAS har lagt ut sitt vintersalg. Vi blir dessuten flere fra heimen med flyalternativet - noen av oss synes busstur til Molde er i lengste laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 11. Januar 2008 Del Skrevet 11. Januar 2008 Så var årets første lange bortetur i boks. (Ja, jeg har hatt Bodø i boks en stund, men det blir årets andre lange bortetur). Siden jeg har litt dårlig samvittighet fordi jeg dermed ikke støtter oppsettet av buss, skal jeg la være å si at årsaken til at jeg kjløpte flybilletter i dag var at SAS har lagt ut sitt vintersalg. Vi blir dessuten flere fra heimen med flyalternativet - noen av oss synes busstur til Molde er i lengste laget. Kan jo hende at noen hadde synes at familien din på buss til molde hadde vært litt i lengste laget ja..haha god helg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 11. Januar 2008 Del Skrevet 11. Januar 2008 Så var årets første lange bortetur i boks. (Ja, jeg har hatt Bodø i boks en stund, men det blir årets andre lange bortetur). Siden jeg har litt dårlig samvittighet fordi jeg dermed ikke støtter oppsettet av buss, skal jeg la være å si at årsaken til at jeg kjløpte flybilletter i dag var at SAS har lagt ut sitt vintersalg. Vi blir dessuten flere fra heimen med flyalternativet - noen av oss synes busstur til Molde er i lengste laget. Kan jo hende at noen hadde synes at familien din på buss til molde hadde vært litt i lengste laget ja..haha god helg! Er det nå jeg burde si; Moderator - moderer deg selv? God helg til deg også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 Så var årets første lange bortetur i boks. (Ja, jeg har hatt Bodø i boks en stund, men det blir årets andre lange bortetur). Siden jeg har litt dårlig samvittighet fordi jeg dermed ikke støtter oppsettet av buss, skal jeg la være å si at årsaken til at jeg kjløpte flybilletter i dag var at SAS har lagt ut sitt vintersalg. Vi blir dessuten flere fra heimen med flyalternativet - noen av oss synes busstur til Molde er i lengste laget. Kan jo hende at noen hadde synes at familien din på buss til molde hadde vært litt i lengste laget ja..haha god helg! Er det nå jeg burde si; Moderator - moderer deg selv? God helg til deg også. Molde er jo en av de beste borteturene, bare spør eivind!!!! og cinet bussen!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 Er det noen som helst muligheter for at denne kampen blir flyttet til 20.00? Ellers bestiller jeg fly iløpet av helga.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 1) Noen som skal dit?2) Hvor får du kjøpt fly/togbilletter? 3)Hvor flyr/kjører vi til? 1) Jeg vil tippe vi blir 60-100 mann på Aker Stadion. 2) Er dette er seriøst spørsmål? Vet du ikke hvor man får kjøpt fly- eller togbilletter? Det går forresten ikke tog til Molde, trodde dette var barnelærdom. 3) Vi møter Molde Fotballklubb, tror du at de spiller ett annet sted enn i Molde by? Det går an å tenke før man oppretter flere meningsløse tråder eller tåpelige innlegg. Jeg er bare nødt til å svare på denne: 2) Skal du til Molde er tog det nest raskeste alternativet etter fly. Tog til Åndalsnes (drøye 5.timer) og 1 times busstur til Molde. Prisen for toget er for tiden 299 kr for en vei. Ikke et dumt alternativ. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 13. Januar 2008 Del Skrevet 13. Januar 2008 Kan denne kampen bli flyttet til 20.00? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 13. Januar 2008 (endret) Del Skrevet 13. Januar 2008 (endret) hvis ingen svarer første gangen er vel det et tegn på at ingen vet, men vil ikke tro at denne kampen blir hovedkampen.. Endret 13. Januar 2008 av magnuss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjersk 552 Del Skrevet 13. Januar 2008 Del Skrevet 13. Januar 2008 Kan denne kampen bli flyttet til 20.00? Hvis jeg ikke tar helt feil så har de ikke satt opp hvem som får hovedkampen enda, men det virker jo lite sansynlig at Molde-Stabæk blir hovedkampen på tv2 første serierunde! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå