Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Et veldig bra sortiment av (billige) flybilletter for tiden. Molde borte i første kamp er ingen ønskeåpning som sådan. Det er en litt "ekkel" motstander å møte i første runde, og da vet vi at nyopprykkete lag har en tendens til å overprestere i de innledene rundene. Mot Moldes 4-3-3-formasjon gjelder det å overbefolke midtbanen og ta ut de offensive kreftene hos fortrinnsvis Hoseth som mye av det angrepsspillet til Molde bygges rundt. Sammen med Diouf blir det hovedbrodden hos romsdalingene. Men likevel - man vet aldri hvor man har laget. Selv om Røkke åpner portemoneen igjen bør Molde tas poeng mot; helt ærlig vil et uavgjort resultat være temmelig bra. Lell har det så å si vært nærmest opplest og vedtatt i mange år nå at midtbanen til Molde er kanskje den sterkeste lagdelen. Berg Hestad og Rudi satt allikevel ikke mye preg på å få Molde ut fra det tapende hegemoniet som har falt. Når begynner de omtrent på null, og vi bør absolutt være på alerten for å ta med poeng hjem. Jeg er ikke så positiv som den gjengse tilhenger - kanskje - men nå gjenstår det også en hel del av sesongoppkjøringa.

Endret av III
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Molde borte i første kamp er ingen ønskeåpning som sådan. Det er en litt "ekkel" motstander å møte i første runde, og da vet vi at nyopprykkete lag har en tendens til å overprestere i de innledene rundene.

De har vel noe å hevne mot Stabæk også, skulle jeg tro...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi suger jo stort sett lut første rundene uansett, så er ikke alt for optimistisk...

Det der er ikke sant i det hele tatt!  Vi hadde en god periode på 90-tallet.  Og vant tre åpningsrunder på rad fra 1997.

Og det er alt.  1999 er sist gang vi vant åpningskampen.  Vi har spilt uavgjort to ganger (2002, 2006) og om jeg ikke husker feil hadde vi uavgjort også i åpningen i 2005.

Så vår statistikk fra første serierunde er:

3 - 2 - 7 14-20

Så Mathias, du har vel god grunn til å ikke være altfor optimistisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gikk nå - i alle fall hos meg. 897,- tur/retur.

Her bør det satses så remmer og tau kan holde :)

Forresten, noen som vet hvor lang tid det tar (om lag) fra Molde stadion til flyplassen? Jeg ser at siste fly går 20.45 - selv om det er nok tid kunne det allikevel vært hensiktsmessig å vite i forhold til transport osv.

Endret av III
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gikk nå - i alle fall hos meg. 897,- tur/retur.

Her bør det satses så remmer og tau kan holde :)

Forresten, noen som vet hvor lang tid det tar (om lag) fra Molde stadion til flyplassen? Jeg ser at siste fly går 20.45 - selv om det er nok tid kunne det allikevel vært hensiktsmessig å vite i forhold til transport osv.

Fungerte tilslutt. Bestilte nettopp lørdag til søndag.

Ikke noe stress å rekke flyet etter matchen. Taxituren tar maks 10 minutter fra stadion, og som regel tar spillerne samme fly.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For gutta jeg prøver å få med er det greit om det går med en dag av studiene, så alternativene er billig overnatting og fly til 6-700kr utpå dagen på mandag, eller supporterbussen til Oslo og så 350krs fly til Bergen mandag morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

noen som vet hvor mye bussturen med SS og kampbilletten vil koste?

Bussturen bllir nok 500, med mindre det er mange som blir med, da kan det bli noe billigere. Kampbillett er jeg usikker på...

1.kamp, sett ned prisen så får vi ett veldig respektabelt bortefølge. 400 høres mye billigere ut enn 500.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvor mye bussturen med SS og kampbilletten vil koste?

Bussturen bllir nok 500, med mindre det er mange som blir med, da kan det bli noe billigere. Kampbillett er jeg usikker på...

1.kamp, sett ned prisen så får vi ett veldig respektabelt bortefølge. 400 høres mye billigere ut enn 500.

399,-? Helt enig. Vinterabstinensene driver nok mange nordover.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nå har jeg et lite problem... Når vi kommr til bekkestua, noen som skal inn til majorstua da? trenger litt hjelp til å komme meg dit så fort som mulig, ikke noe kollektivt før 07.30 så det ut som....=)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer litt an på hvem som kjører bussen. Noen parkerer den i Oslo, og da har vi fått sitte på inne til byen. Hvis ikke det skjer nå, så vil i allefall jeg trenge taxi, så da er vi vel i to.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Molde - Stabæk
  • Opprett ny...